Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Juke kirjoitti:Millainen sali on hyvä ?
Kaukovittuilija kirjoitti:Salilla toki, mutta kasvuhormoneilla saavutettu, keinotekoinen lihasmassa on kyllä aikamoista itsensä pettämistä. Anabolisilla steroideilla rakennettu, keinotekoinen lihas; vaatii aineen jatkuvaa käyttöä. Kun käytön lopettaa, niin myös sillä hankitut lihakset katoavat varsin nopeasti. Jossain vaiheessa käyttö on aina pakko lopettaa, koska se aiheuttaa helposti kuolemaan johtavan sydänkohtauksen, varsin nuorella iällä. Mullakin muuten velipuoli aikoinaan käytti. Kyllä sitä vähän itsekin ihmettelin, kun niin isot lihakset ilmestyivät sille puolessa vuodessa, eikä se tietenkään myöntänyt käyttöä, mutta ensimmäinen sydäri tuli sille jo 20-vuotiaana ja siinä se paljastui. Itse olen käyttänyt lähinnä maitorahkaa ja raejuustoa. Noissa proteiinijuomissakin on usein piilevänä ainesosana maitojauhe, joka suoritusta kohentaa, eli puoli litraa maitoa ajaa käytännössä aivan saman asian.
mienkoiv kirjoitti:doping-aineet ovat asia erikseen ja niitä käytetään eri tarkoituksiin,joku VOI jopa haluta isommanlihasmassan rehkimättä niin paljon mitä naturaalina tarvitsisi.pelkkäminjektio tai oraalisestinotettava annos ei kaappia tee,mutta auttaa toki.syitä voi olla urheilulliset ( kehonrakennus,fitness) ammatilliset ( turva-ala) tai puhtaasti nykymaailman ulkonäkökysymykset.
on taivahan tosi,että mm. fitness-urheilu on kuin onkin suosittua nykyään, enää einpelkästään hiihdetä tai pelata pesäpalloa!
Kaukovittuilija kirjoitti:Lienee parempi että jätän kertomatta, koska sehän pitäisi kyetä myös todistamaan. Kukaan ei usko kuitenkaan.
Hejsan kirjoitti:Juke
Painatko sinä 110 kg?
Minä luulin että se oli sinä sun avatarkuvassa