crane
Ylipäällikkö
Hejsan kirjoitti:Niin kun Muhamed ALI sanoi "Lätt som en fluga, stick som ett bi"...
Kyllä mie luulen,et tais ihan englanniksi sanoa eikä ruottiksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan kirjoitti:Niin kun Muhamed ALI sanoi "Lätt som en fluga, stick som ett bi"...
crane kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Niin kun Muhamed ALI sanoi "Lätt som en fluga, stick som ett bi"...
Hejsan kirjoitti:crane kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Niin kun Muhamed ALI sanoi "Lätt som en fluga, stick som ett bi"...
Morjens Crane....long time no speak..
Eikai se ollut ruotsiksi...taisi olla esperanto kielellä..
Kaukovittuilija kirjoitti:Joskus oli että 10 vuotta piti harrastaa että sai mustanvyön. Nykyään vissiin pääsee jo vähemmällä? Eikö niitä mustiakin ollut jotain 9, vai 10? Sitten oli jotain mestaruusvöitäkin, joita sai pieksemällä toisen mestarin.
Kaukovittuilija kirjoitti:No mikäs tyylisuunta on se, jossa kovat jätkät treenaa?
Tetra kirjoitti:Maailman tunnetuin karateka on tämä.. No joo ei se karatestaan tunnettu ole
Kaukovittuilija kirjoitti:Tetra kirjoitti:Maailman tunnetuin karateka on tämä.. No joo ei se karatestaan tunnettu ole
No ei karatesta, mutta kovasti tuo nuorison esikuva veti kaikkea muutakin kuin pulkkaa. Onko muuten karate-piireissä paljonkin narkkareita?