Käytkö salilla ?

Hejsan kirjoitti:
Niin kun Muhamed ALI sanoi "Lätt som en fluga, stick som ett bi"...:)

Kyllä mie luulen,et tais ihan englanniksi sanoa eikä ruottiksi
 
crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Niin kun Muhamed ALI sanoi "Lätt som en fluga, stick som ett bi"...:)

Kyllä mie luulen,et tais ihan englanniksi sanoa eikä ruottiksi

Morjens Crane....long time no speak..:)
Eikai se ollut ruotsiksi...taisi olla esperanto kielellä..:D
 
En tiedä mitä on vika..mut en mä voi katsoa youtube pätkiä?..lukee ett fel uppstod...
 
Oikeastaan ainut säännöllinen aerobinen liikuntaharrastukseni: Juoksen perjantaisin Alkoon, hieman ennen sen sulkeutumista.
 
Aika aikaansa kutakin, Creidiki-setä läpäisi männä viikonloppuna mustan vyön kokeen Karatessa. Kyllä se vanhakin vielä jaksaa :kippis:
 
Joskus oli että 10 vuotta piti harrastaa että sai mustanvyön. Nykyään vissiin pääsee jo vähemmällä? Eikö niitä mustiakin ollut jotain 9, vai 10? Sitten oli jotain mestaruusvöitäkin, joita sai pieksemällä toisen mestarin.
 
Kaukovittuilija kirjoitti:
Joskus oli että 10 vuotta piti harrastaa että sai mustanvyön. Nykyään vissiin pääsee jo vähemmällä? Eikö niitä mustiakin ollut jotain 9, vai 10? Sitten oli jotain mestaruusvöitäkin, joita sai pieksemällä toisen mestarin.

Minimissään 4-5 vuotta ja siihen saa tosissaan tehdä töitä. Musta vyö tarkoittaa että osaa lajin perusasiat ja niitä on 10 eri astetta joista viisi ekaa mittaa teknistä ja teoreettista osaamista ja siitä ylöspäin ne kertovat tyylisuunnan/lajin kihojen keskinäisen nokkimajärjestyksen.

Mestaruusvöistä olen kuullut vain nyrkkeilyn yhteydessä.
 
Kaukovittuilija kirjoitti:
No mikäs tyylisuunta on se, jossa kovat jätkät treenaa?

Mikä vain, kunhan treenaa kovaa. Itse harjoittelen Shotokan ryu Kase Ha:ta.
 
onkai karatessa musta vyö + DAN siis eri Daneja? ja Kung.Fuussa eri asteita?
 
Kung fu ei ole yksittäinen tietty laji, vaan nimitys kiinalaisille taistelulajeille, jotka eroaa toisistaan paljon. Ja daneja on monia.

Maailman tunnetuin karateka on tämä.. No joo ei se karatestaan tunnettu ole ;)
 
Kaukovittuilija kirjoitti:
Tetra kirjoitti:
Maailman tunnetuin karateka on tämä.. No joo ei se karatestaan tunnettu ole ;)

No ei karatesta, mutta kovasti tuo nuorison esikuva veti kaikkea muutakin kuin pulkkaa. Onko muuten karate-piireissä paljonkin narkkareita?

Varmaan samassa suhteessa kuin muussa väestössä, mutta aineita ei vedetä avoimesti ja kuningas alkoholiakin kohtuullisen hillitysti. Tämä omiin havaintihin perustuen.
 
Kuntoprojekti aloitettu. On niin saatanan kallis salikortti,et pakko käyttää kaikki hyväksi!
Punttisalia,uintia,sulkapalloilua ym parin kaverin kans,lihaskuntoa ja yleistä kuntoa ens kesää varten paremmaks
 
kuntosalilla 4x viikossa

sulkkista 1x viikossa

2 x lenkkiä viikossa

golffia toivottavasti 1x viikossa, JAHKA KENTÄT AVATAAN

mulla on tossa naapurissa muuten kanssa muay thai- paikka, laji kyllä on ihan kiinnostava, mutta en periaatteessa haluaisi maksaa siitä että joku potkii minua päähän, sellainen kuulostaa täysin naurettavalta ajatukselta lähtökohtaisesti :eek:
 
Back
Top