Sarkapuku oli hyvä. Oikeasti! Viikkoja talvisessa Lapissa takana sarka + vanha lumipuku päällä, eikä moitteen sanaa yhdistelmälle. Liike tosin rajoittui muutaman neliökilometrin alueelle, tai sitten oli konevoimaa alla.
Puolikengät ovat hyvät käyttötarkoitukseensa. Itse asiassa M/83 pitäisi käydä ostamassa kun kuulemma suht edullisesti saa. Tosin en ole tarkastanut uudesta SVPOsta (vast) voisiko sitä käyttää sisäpalveluksessa edelleen. Minulla ainakin jalat hautuvat vaikka käytän varsin hyvin ilmastoituja "stevarimaihareita" kun ei ole retkeilyä tiedossa.
RK62 hämärätähtäimet ovat hyvät. Tällainen kierosilmä kuin minä ampuu niillä samanlaista kasaa kuin diopterilla valoisalla ja paljon hyviä osumia hämärällä.
122H63 on yksinkertaisen hyvä laite kuorman toimittamiseen tarkoitettuun paikkaan. Erikseen voidaan keskustella tykistöjärjestelmän päivityksistä koskien muita osa-alueita.
Maastoskootteri (tyyppiä en muista, 6x6 peli kuitenkin) on oikein käyttökelpoinen. Itse asiassa suhteessa normaalisti ajelemiini maasto- ja tieliikennevehkeisiin tuo pykälää järeämpi alusta on nerokas valinta.
Uudet miinat ovat mainioita. Uusi sirpalekäsikranaatti on mainio. Uudet... Itse asiassa suuri
osa kohtaamistani päivitetyistä ja uusista kapistuksista on oikein hyviä. Toivotaan että budjetäärinen puoli varmistaa lukumääräkertoimen sopivaksi.