skärdis
Greatest Leader
Vaikka löytyisi, niin se löytäisi luultavasti jostain faxin, jolla voisi faksata...
Eikä nämä kärnän hengentoverit mitään sähköistä viestintää tarvitse, kun perinteinen postikin kulkee vielä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka löytyisi, niin se löytäisi luultavasti jostain faxin, jolla voisi faksata...
Kyllä tonne kansakunnan kaapin päälle ehättää monenlaista vipeltäjää, ei tuostakaan muuta voi sanoa. Ovat varmasti -sosiaalisesti läheisiä- aika erikoisillekin kerhoille.
![]()
Hävittäjähankinnan lykkäämistä on harkittava | Uusi Suomi Puheenvuoro
Viime kevään eduskuntavaalien edellä keskusteltiin vireillä olleesta hävittäjähankinnasta ennen muuta sen korkeiden kustannusten vuoksi. Jotkut esittivät koneiden määrän pienentämistä.puheenvuoro.uusisuomi.fi
En klikannut, mutta otsikon näin.
Paven voisi muurata kremlin muuriin pikimmitenPositiivista on, että HX-hanke herättää selkeästi huolta Venäjällä.
Paavo voisi nimensä viimeisen kirjaimen muuttaa, kun on muutenkin erehtymätönLuuletteko että jostakin löytyisi taho joka Paavo narsistille pystyisi ohjeita antamaan.Paavohan kertoi vaaliohjelmassaan tarjoavan ratkaisuja koko ihmiskunnalle.
Paavo on aina niin vaatimatonLuuletteko että jostakin löytyisi taho joka Paavo narsistille pystyisi ohjeita antamaan.Paavohan kertoi vaaliohjelmassaan tarjoavan ratkaisuja koko ihmiskunnalle.
Mikko Kärnä@KarnaMikko
· Feb 27, 2020
Tietoa: Mikäli ”minä” tulen vastaan Tinderissä tai dettipalstoilla, se en ole minä, vaan valeprofiili. Pyydän ilmiantamaan ja toimittamaan kuvankaappauksen minulle.
V M Kantola@Velukka66
Jo minä eilen ihmettelinkin kun kaksi naista jutteli Tinderistä ja toinen sanoi:
"No nyt sen mulkun kuva on täällä"
Kepu on kai ottanut edelleen hittiä, vaikka SDP nousi gallupissa suosituimmaksi puolueeksi. Mistä johtuu?