tulikomento
Supreme Leader
Making of -dokkari.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olen tässä toipumislomalla urakoinut Generation Kill, Pacific ja Band of Brothers -sarjat kaikki läpi. Vuosien jälkeen näkemys näistä muuttunut hieman. BoB vaikuttaa nyt paikoin aika siirappiselta ja spielbergiläiseltä, vaikka aikoinaan vakuutti juuri rouheudellaan. Pacific oli raatorealistisempi kuin muistin mutta paikoin laahaasi pahasti. Molemmat sarjat tuntuvat retrospektiivisesti amerikkalaisten itse itsensä olalle taputtelulta. Silti melkeinpä parasta mitä telkkarista on tullut.
Generation Kill taas paranee joka katsomalla. Ei usan omakehua ja hehkutusta. Lisäksi helvetin hauska.
Itse lopetin Band of Brothersin katsomisen siihen, kun yksinäinen amerikkalainen sankari kävelee näkyviin ja SS-pataljoona juoksee karkuun...Olen tässä toipumislomalla urakoinut Generation Kill, Pacific ja Band of Brothers -sarjat kaikki läpi. Vuosien jälkeen näkemys näistä muuttunut hieman. BoB vaikuttaa nyt paikoin aika siirappiselta ja spielbergiläiseltä, vaikka aikoinaan vakuutti juuri rouheudellaan. Pacific oli raatorealistisempi kuin muistin mutta paikoin laahaasi pahasti. Molemmat sarjat tuntuvat retrospektiivisesti amerikkalaisten itse itsensä olalle taputtelulta. Silti melkeinpä parasta mitä telkkarista on tullut.
Generation Kill taas paranee joka katsomalla. Ei usan omakehua ja hehkutusta. Lisäksi helvetin hauska.
Itse lopetin Band of Brothersin katsomisen siihen, kun yksinäinen amerikkalainen sankari kävelee näkyviin ja SS-pataljoona juoksee karkuun...
Katos, traileri tullut vihdoin! Pakko käydä katsomassaMikäs tämä on? Natsit vetelee T-55 vaunulls vuonna 1944 Lapissa.
Jalmari Helanderin uutta elokuvaa ylistetään maailmalla: ”Tästä projektista olen kaikkein ylpein urallani” – katso traileri
Sisu-elokuva saa Suomen ensi-iltansa tammikuussa.www.iltalehti.fi
SAS ja sen synty draamana HBO Maxilla: Rogue heroes.
No nyt! Kummelin kultakuume joka on vetänyt kilon piriä. Näyttää lupaavalta.Mikäs tämä on? Natsit vetelee T-55 vaunulla vuonna 1944 Lapissa.
Jalmari Helanderin uutta elokuvaa ylistetään maailmalla: ”Tästä projektista olen kaikkein ylpein urallani” – katso traileri
Sisu-elokuva saa Suomen ensi-iltansa tammikuussa.www.iltalehti.fi
Paras Suomessa koskaan tehty sotaelokuva. Ja helposti. Mutta tuo oli uutta että Parikka olisi halunnut ohjata Rukajärven tien. Todella harmi että tämä ei toteutunut.Mielenkiintoinen juttu Talvisota -elokuvan synnystä. 80-luvun lopulla aika oli kypsä. Neuvostoliiton reaktiota ei enää pelätty.
Elokuvat | ”Kun veteraanit tulivat saleista, he olivat kuin valaistuneita” – Vuoden 1989 Talvisota oli elokuva, joka toi suomalaisille historian takaisin
Talvisodasta piti hyssytellä Suomessa vuosikymmeniä, kunnes Pekka Parikan ohjaama Talvisota-elokuva muutti kaiken.www.hs.fi
Tuli katsottua muutama kuukausi takaperin, monellakin tapaa erinomainen kuitenkin suhteellisen rajallisen budjetin elokuva.Schelden taistelu
https://www.imdb.com/title/tt10521092/
Tämä oli ihan katsottava elokuva, löytyy Netflixistä. Harvemmin liitokoneita näkyy leffoissa Eikä juurikaan ärsyttänyt mikään kalusto-epäkohta tms.
Jonkun kotifilmiä Talvisodan kuvauksista talvelta 1988-1989. Taipale ja Äyräpää ainakin kuvissa.
Ootteko katsonut tän uuden "Länsirintamalta ei mitään uutta" ?
Onko parempi kuin alkup?
Sen verran olen katsonut kuin mitä youtubista löytyy. Vaikuttaa hyvltä.Ootteko katsonut tän uuden "Länsirintamalta ei mitään uutta" ?