Pihatonttu
Respected Leader
Kuumeesta ja sen alentamisesta lääkkeillä. Kannattaa katsoa ennen kuin alentaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuumeesta ja sen alentamisesta lääkkeillä. Kannattaa katsoa ennen kuin alentaa.
OKKuumeesta ja sen alentamisesta lääkkeillä. Kannattaa katsoa ennen kuin alentaa.
Yskää ei ollenkaan, astmapiipulla pärjätään ainakin ihan tällähetkellä kotioissa, eli pahimmillaan hengitti kuin rasitettu astmaatikko, ja itse kärsin melkein saman, vaikka kuume ei noussutkaan.Ei saanut yhtään henkeä vai hengitys oli muuten vaivalloinen? Oliko yskä?
Saitko antibiotit?Kuumetta, räkävalui, poskionteloihin sattui poskilla ja päätä särki etuosasta. Ei kuitenkaan ultrassa poskionteloissa mitään.
Yskä myös jatkui todella voimakkaanna. Lääkäri kuunteli keuhkot ja huolestui, laittoi keuhkokuviin sekä laajoihin labroihin. Tulehdusarvot koholla, ei keuhkokuumetta.
Testit negaa muuten
Tramadol. Suosittelen, ei aiheuta riippuvuutta oman kokemuksen perusteella. Hoituu isommatkin kivut ja säryt. Synteettistä morfiinia, ja ihan paikallisapteekista. Mutta vahvuudet eivät ole sellaisia että opiaattien väärinkäyttäjät saisivat jotain kiksejä näistä, vaan kun minulla oli 12 vuotta sitten vyöruusu hyvin nuorena henkilönä, niin nämä auttoivat suunnattomasti nukkumaan jne. 3 viikon ajan.OK
Mielenkiintoista, eli kipuun sitten kannattaa käyttää suoraan opiatteja, (en nyt tarkoita koronavirus särkyä, vaan muuta) eikä mitään panacodeja, jossa on paratsetamolia, vaikka lääkärit sitä määrää, vaikka jatkuvaan käyttöön selkäkipuun yms kipuun. Jos paratsetamoli tuhoa immunitteettia?.
Nyt kun olen popsinut koko vuorokauden paratsetamoli/panacodia, mittamani kuume on 37,3 mitä in lähes OK, mutta sitten olen tehnyt itselleni karhupalveluksen? Mutta ei sitä päänsärkyäkään voi kestä
OK
Mielenkiintoista, eli kipuun sitten kannattaa käyttää suoraan opiatteja, (en nyt tarkoita koronavirus särkyä, vaan muuta) eikä mitään panacodeja, jossa on paratsetamolia, vaikka lääkärit sitä määrää, vaikka jatkuvaan käyttöön selkäkipuun yms kipuun. Jos paratsetamoli tuhoa immunitteettia?.
Nyt kun olen popsinut koko vuorokauden paratsetamoli/panacodia, mittamani kuume on 37,3 mitä in lähes OK, mutta sitten olen tehnyt itselleni karhupalveluksen? Mutta ei sitä päänsärkyäkään voi kestä
En saannut, lääkäri vain nosteli käsiään.Saitko antibiotit?
"Kun rasitettu astmaatikko" eli oli vinkuna hengittäessä?Yskää ei ollenkaan, astmapiipulla pärjätään ainakin ihan tällähetkellä kotioissa, eli pahimmillaan hengitti kuin rasitettu astmaatikko, ja itse kärsin melkein saman, vaikka kuume ei noussutkaan.
Tramadol. Suosittelen, ei aiheuta riippuvuutta oman kokemuksen perusteella. Hoituu isommatkin kivut ja säryt. Synteettistä morfiinia, ja ihan paikallisapteekista. Mutta vahvuudet eivät ole sellaisia että opiaattien väärinkäyttäjät saisivat jotain kiksejä näistä, vaan kun minulla oli 12 vuotta sitten vyöruusu hyvin nuorena henkilönä, niin nämä auttoivat suunnattomasti nukkumaan jne. 3 viikon ajan.
Mitään riippuvuusoireita tjms. ei jäänyt, vaikka lopetin heti kun kivut hävisivät. Miksi... noh, lopetin lähinnä siksi etteihän noiden kanssa oikein ajatus kulje, ja esim. kirjan lukeminen oli aika haastavaa, kunnei muistanut millä sivulla oli.
Tramadoli – Wikipedia
fi.wikipedia.org
En mittanut kuumetta yöllä eikä aamulla, päätä särki niin pahasti ja pulssi tiheä. Päivällä nenästä tuli vetta jonkun verran, valui vaan välillä. ja puhuminen oli vaikea, sellainen hengästynyt olo.Ymmärsin, että immuniteetti ei tuhoudu pysyvästi, vaan särkylääkkeen käyttämisen aikana immuunijärjestelmä ei toimi yhtä tehokkaasti tautia vastaan kuin jos ei käyttäisi särkylääkettä. Varmasti jonkinlainen kompromissi on hyvä. Eli että jos on lämpöä 37,5 niin ei ehkä kannata ottaa, mutta jos olo muuttuu sietämättömäksi, niin pakkohan silloin on jotain ottaa. Mahtaisiko se auttaa, että antaisi kuumeen nousta joksikin ajaksi korkealle ja sietäisi sitä hampaat irvessä ja sitten, kun on esim. 2-3 tuntia ollut se 39 astetta, niin sitten ottaa lääkkeen, eikä heti kun lämpö nousee korkeaksi? Arvailen siis vain, en ole asiantuntija
Jep, siis oma pointti oli että tuohon Tramadoliin ei jää ainakaan 3-4 viikon 1200mg/ vrk käytöllä mitään riippuvuutta... aivot ihan tukossa käytännössä melko suuren osan siitä ajasta, kylläkin.Joku selkäsäryistä kärsivä kollega kertoi, että kun hän syö Tramalia, niin hän ei aja autolla, mutta kodeiinin kanssa vielä ajaa. Että joo, astetta rankempi aine, vaikkei mikään tolkuttoman vahva. Asettuu ehkä lähinnä kodeiinin ja morfiinin välimaastoon.
Ollaksemme teknisesti tarkkoja, tramadoli ja morfiini eivät ole sama asia. Niiden rakennekaava on täysin eri, ja vaikka tramadoli on yleensä synteettisesti valmistettua ja morfiini opiumunikosta uutettua, niin jälkimmäistäkin on mahdollista syntetisoida, prosessi on tunnettu 50-luvulta asti.
Tramadol - Wikipedia
en.wikipedia.orgMorphine - Wikipedia
en.wikipedia.org
En aiheuttunut mitään riippuvuutta panacodikaan, vaikka oli aika pitkään käytössä, en ylitä kai mitään, joten minulle määrätään aina vain.Jep, siis oma pointti oli että tuohon Tramadoliin ei jää ainakaan 3-4 viikon 1200mg/ vrk käytöllä mitään riippuvuutta... aivot ihan tukossa käytännössä melko suuren osan siitä ajasta, kylläkin.
Ja tämä siis vyöruusuun, mikä on tartuntana Herpes-perheestä ja aivan perseestä, todellakin.
Mutta menee ohi. Eikä jää mitään Vicodin-ltyyppistä lääkeriippuvuutta ollenkaan, oman kokemukseni perusteella.
Tramadol ei ole euforinen synteettinen opiaatti, ainoastaan turruttaa hermokipua.
Pahus..vyöruusurokotuskin jäi ottamatta. Lääkäri suositteli minulle. Hetkinen..jos tämä menee ohi niin voisin pistää kerallaan sekä pneumokokki- että vyoruusu rokote. Sama se on, terveyskeskus ei niitä minuun pistä.Jep, siis oma pointti oli että tuohon Tramadoliin ei jää ainakaan 3-4 viikon 1200mg/ vrk käytöllä mitään riippuvuutta... aivot ihan tukossa käytännössä melko suuren osan siitä ajasta, kylläkin.
Ja tämä siis vyöruusuun, mikä on tartuntana Herpes-perheestä ja aivan perseestä, todellakin.
Mutta menee ohi. Eikä jää mitään Vicodin-ltyyppistä lääkeriippuvuutta ollenkaan, oman kokemukseni perusteella.
Tramadol ei ole euforinen synteettinen opiaatti, ainoastaan turruttaa hermokipua.
Siis hengästyttää??Siis puuskututtaa kun vähänkin liikut, ei siis mene/mennyt vinkunalla meillä.