Käsittääkseni vuotava nenä ei kuulu koronan oireisiin.Olen paleltunut tänään ja muutenkin hieman flunssaisen oloinen. Ei kuumetta tai hengitystien oireita. Onko turha olla huolissaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Käsittääkseni vuotava nenä ei kuulu koronan oireisiin.Olen paleltunut tänään ja muutenkin hieman flunssaisen oloinen. Ei kuumetta tai hengitystien oireita. Onko turha olla huolissaan?
Taidan jättää sorkka- ja purkurautahommat nyt tältä päivältä pois. Onneksi eräs lähisukuympyröihin kuuluva henkilö tulee avuksi. Ei olisi taloudellisesti varaa teettää ammattilaisilla asioita joihin (terveenä) pystyy ahkera tavallinen tallaajakin.
Hengityksenpidätyskoe 1:04 eli noin puolet normaalista. Sen perusteella pitäisi olla paremmassa kunnossa kuin hengästymisen ja hikoilun.
Keuhkoissa edelleen ylimääräistä painoa. Pieniä lihaskipuja on aina välillä ollut siellä ja täällä, mutta mä olen usein huono tunnistamaan/muistamaan sellaisia.
Välillä tuntuu kuin irtoaisi yskiessä limaa keuhkoista, joka ei kyllä oman käsityksen mukaan kuulosta koronamaiselta. (Korjatkaa jos olen väärässä.)
Mulla kyllä pakostikkin on vaan tosi sitkeetä normaalia räkätautia/flunssaa koska kuumetta ei oo ollu missään kohtaa. Nytkin kyllä nenä tukossa ja välillä aivastuttaa ja keuhkoista saa kröhiä räkää (tupakkamies) mutta muuten ok... On kestänyt vaan pirun kauan, varmaan 3 vk
Olen paleltunut tänään ja muutenkin hieman flunssaisen oloinen. Ei kuumetta tai hengitystien oireita. Onko turha olla huolissaan?
Hankalaa se oikeasti on. Kurkkukipu, päänkipu ei oikeuta sairaslomaan. Sairaslomahan tarkoittaa työkyvyttömyyttä.Eikö nimenomaan tällä foorumilla pitäisi osata näyttää parempaa esimerkkiä?
Hankalaa se oikeasti on. Kurkkukipu, päänkipu ei oikeuta sairaslomaan. Sairaslomahan tarkoittaa työkyvyttömyyttä.
Tartuntataudin estämisen leviämiseen taas tarvittaisiin karanteeniia ja sitä ei saa jos ei testata.
Paljon se on työnantajasta kiinni. Harva työnantaja mitään omatoimi karanteeniia hyväksyy.
Ei. Aistit kunnossa. Muutenkin kävely lintutornille teki hyvää. Meillä on kotona ollut räkätautia useamman viikon lapsilla. Paranemaan päin. Tässä tulee nukuttua lähes puoli vuorokautta putkeen joten ei ihme, että olo tokkurainen.Onko maku taikka hajuaistia?
Lievästi. Oleta että olet saastunut ja toimi sen mukaan. Juo kuumia juomia, syö hyvin, lepää, hoida oma hygienia kuntoon ja pidä eroa perheeseen. Jatkuva yskiminen, haju- ja makuaistin kadotus, ja kuume on niitä varoitusmerkkejä.
Miten toimit?Olen kauppareissut tehnyt Nitriilihanskat kädessä jo viikon.
Olo täysin normaali. Ei minkäänlaisia merkkejä oireista. Mulla oli 2 päivää taukoa energiajuomista. Yleensä juon päivässä 1-2 batteryä tai ediä. Tänään taas sain ja olo nousi heti. Riippuvuutta.Miten toimit?
Eilen käytiin lenkillä. Samalla testasin vointia. 5km ensin vaimon kanssa, sitten 5km perään vähän vauhdikkaammin. Tuntui sikäli ihan hyvältä, mutta limaa tuli räittyä vauhdin noustessa oikein kunnolla. Minulle aika normi, että jos vähään aikaan ei ole tultua raskasta liikuntaa harrastettua, niin limaa on kertynyt hengityselimistöön, jota sitten saa räkiä pois kun käy urheilemassa pitkästä aikaa.Mites te ja teidän lähipiirit:
Onko olossa tai oireissa päivitettävää?
Sen mitä joutunut kaupassa käymään (prkleen leipä kun ei kestä kuukausia) niin on ollut FFP3 kasvoilla ja käsidesin lotrauksen jälkeen nitriilihanskat kädessä. Ai mistä niitä FFP# maskeja on siunaantunut... no kun asuu rintamamiestalossa.
Tarkoitin tuota nitriilikäsineiden käyttöö kauppareissulla... onko ammattilaista kertomaan mikä on oikeaoppinen tapa?Olo täysin normaali. Ei minkäänlaisia merkkejä oireista. Mulla oli 2 päivää taukoa energiajuomista. Yleensä juon päivässä 1-2 batteryä tai ediä. Tänään taas sain ja olo nousi heti. Riippuvuutta.
Meillä ei remontin yhteydessä löytynyt yhtään koopeetä, löyty vaan nippu taitaja lehtiä ja tekniikan maailman eka vuosikerta,ammu ny niilläMinäkin asun rintamamies-isoisäni rakentamassa talossa, mutta mulla on siunaantunut nurkkiin kaasunaamareita.
On korkkaamattomalla suodattimella oleva sodanaikainenkin. Ja useampi M/62 ja VSS M71... ja tuoreita Scottin patruunoita.
Pitäisiköhän alkaa kaivella puruja perimätiedon kertomista paikoista?
Käsittääkseni vuotava nenä ei kuulu koronan oireisiin.
Käsittääkseni vuotava nenä ei kuulu koronan oireisiin.
Laitan ne käteen autossa. Oikea käsi pelkästään tuotteiden keräilyä varten. Vasen kantaa kauppakoria tai työntää kärryä. Kaupan pihalla oikeaoppisesti poistan hanskat ja hävitän. Autossa odottaa käsidesi. Isot ostokset kauppakassi palveluna mutta nyt se on tukossa.Tarkoitin tuota nitriilikäsineiden käyttöö kauppareissulla... onko ammattilaista kertomaan mikä on oikeaoppinen tapa?
Meillä ei remontin yhteydessä löytynyt yhtään koopeetä, löyty vaan nippu taitaja lehtiä ja tekniikan maailman eka vuosikerta,ammu ny niillä
Meillä oireet loppuneet kokonaan, ja emännän uusin testitulos oli negatiivinen. Eli meillä selvittiin koronasta ilman sairaalahoitoa.