Vonka
Supreme Leader
Aika jännä tää korona, ainakin minun kohdalla. Missään vaiheessa vielä en ole ollut todella kipeä, vaan sellainen, ihan kun olis flunssa tulossa tyylinen. Lämpö 37C, sen normi 36,6C sijaan, ja nestettä kuluu ihan järkkymääriä. 5L mehua päivässä eikä edes tarvitse käydä kusella... keuhkot on vähän kipeät ja yskökset sellaista valkoista kuohaa eikä mitään tervaklönttejä niinkuin silloin kun röökaamisen lopetin. Vähän väsy olo, mutta muuten ihan ok. Töitäkin tulee tehtyä epäsäännöllisen säännöllisesti. Kakkaa ei tarvitse vieläkään ponnistaa, mutta ei se nyt ihan ripuliakaan ole enää.
Lääkäri soitellut päivittäin ja kysellyt kuulumisia. Voi kuulemma pahentuakin vielä ja muistutti että 112 on olemassa jos tuntuu siltä. Vaimo on nyt lievässä kuumeessa yläkerrassa. Ruokavarastot riittävät ~muutamaksi kuukaudeksi, eikä edes hamstrattu, sitä se vaan on kun on kasvimaa ja metsästäjä-kalastaja-sienestäjä joka jo pienenä oppi säilömään, purkitsemaan ja kasvattamaan itse. Siinä oli yksi syy miksi muutin maalle pois Stadista.
Jos nyt jotain tarvitsee, niin tuo naapurin taksisuhari voi tuoda ja maksaa sitten kun jaksaa... tai niin se sano kun soitteli viikonloppuna.
Vaimo ei sitten suostunut laittamaan noita mun tulostamia Tartuntavaara-kylttejä jostain ihme syystä
Seuraile tarkasti. Sisareni sairasti koronan, ja on juuri palannut töihin. Ukkonsa oli karanteenissa. Ruoka tuotiin kotiin. Ei onneksi häneen tarttunut.