Jopa merkittävä osa koronarokotteiden haitoista onkin mahdollisesti lumehaittaa.
www.iltalehti.fi
Se että rokotteen pistoskohta sattuu, ei minua kauhistanut koskaan, sattui tavallinenkin influenssarokotepistos.Kukaan ei kertonut minulle, kun heräsin jomottavan kipuun keskellä yötä, eka influenssa rokotuksen jälkeen. Kun kaveri, jjoka oli mukana, soitti ja kysyi, sattuiko käsivarteen.
Olen kokenut myös paljon fys.kipua, ja kova sellaista, etten säihkähdä ihan pienestä.
Vointini eka pfizerin jälkeen oli uuppuminen isolla U:lla. Oli liian konkreettinen, joten analysoin siitä, enkä keksinyt mitään syitä kun takana on kova rasitus. Ja se olikin aikamoinen, heti pistoksen päivänä, ja vieläpä seuraavana päivänä. Olin niin innostunut yhteen hommaan. Mutten sulje pois sitäkään että voinut saada pienen annoksen korona.
2:n pfizerin olin fiksumpi, 2 vkoa olin ihan OK, sitten taas innostuin mm uimaan meressä, irrottelin muutenkin, olin ihmisten kanssa liika tekemisissä ja söin paljon jäätelöä. Kroppa varoitti kerran, mitätöin tuntemusta, ja sain sama väsymystä, sydänoireilun kerä. Seurasi 2 kk oireilu, plus sama kova väsymys, 1,5 kk.
Uskon nyt hoitajalle, joka sanoi että oireet johtuneet sydänlihastulehduksesta, että nyt tiedetään tämänkin, ja siksi varoitetaan ottaa rauhallisesti 2-3 vrk. Nyt olin valmis olemaan vaikka kuukauden levossa.
Sairastuin kuitenkin, koska:
a) pistosväli oli liian pitkä
b) sain omikroninia liian paljon eri suunnasta mm rokotuspäivänä, mm Haagassa.
c) olin liian stressanut laittomuudesta mitä taloyhtiö järjesti, ja stressi/v:tus vaikuttaa immuniteettiin.
d) se on paljon tarttuvampi.
Minua raivostuttavat kaikki jutut,jossa vihjataan lumeseen. Ei erottuu mitenkään toisesta "salaliittoilusta" ettei koko korona ole olemassa.
Tähän mennessä päinvastoin, olen nähnyt paljon vaiva saadakseen lääkäreitakin uskomaan että nyt on tosi kyseessä, kun vähättelivat. Koska 3 kerta laitoin itselleni diagnoosin vaatimalla tutkimuksia, ja törmäsin vähättelyyn, tk:ssa varsinkin, mutta juuri silloin kun vaatimalla vaatinut tulikin selkeä ja nopea vahvistus tutkimuksissa että joo, näin on.
On varmasti paniikkiin taipuvastia ja lumeilioita, jotkut ovat hysteerikoita. Niitä on vähemmistö. Omasta mielestä edustan enemmän toista ääripäätä, siedän liika.
Siksi luotan nimenomaan tuntemuksiin.