Kyseessä tämä tutkimus: https://www.mdpi.com/2076-393X/9/7/693/htmJust! Eatämällä 3 kuolemaa aiheutamme 2 kuolemaa keskimäärin ja nämäkin ovat useimiten nuoria eikä niitä "pelastettuja" 84 vuotiaita. Toimii juu toimii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyseessä tämä tutkimus: https://www.mdpi.com/2076-393X/9/7/693/htmJust! Eatämällä 3 kuolemaa aiheutamme 2 kuolemaa keskimäärin ja nämäkin ovat useimiten nuoria eikä niitä "pelastettuja" 84 vuotiaita. Toimii juu toimii
Haittavaikutusilmoitus taas saattaa olla pieni kuume, tai vastaava lievä oire. Eivät siis ole yhtäläisyysmerkki vaarallisuudesta.Voihan sen noinkin joku lohduton kääntää. Onhan tämä hassua että piikin hätäpäissään ottaneet seinäkiistävät KAIKEN mahdollisen negatiivisen asian suhteen. Yhtäkkiä haittavaikutusilmoitukset joita Suomessakin 32 kertainen määrä ainakin pandemrixiin verrattuna menettävbnäkiistäjä voisi tämän hyväksyä. Ymmärrän kyllä, se on ihan luonnollista ja oikeastaan ainoa asia kun tajuaa että voi vittu mitä menin ottamaan. Moni katuu. Sen näkee ja kuulee nyt kaikkialla.
Vielä lähteet:No ei sitten mitään! Asiahan on sillä selvä
Onko käyny rokotedenialisteillä mielessä että olette langenneet ihka aitoon salaliittoon jonka tarkoituksena on joko:
A. heikentää yhteiskuntarakenteita pilaamalla rokotuskamppanjan teho, teoria jonka levittäjänä toimii esimerkiksi Venäjä tai Kiina.
B. saada lauman tyhmimmät kieltäytymään rokotteesta ja kuolemaan ruttoon jolloin parempi väki saa rauhassa lisää elintilaa, teoria jonka levittäjänä on joku oma valtiollinen taho.
On ihan vitun typerä idea että joku haluaisi rokotteella karsia populaatiosta ne fiksut, tilastoja ymmärtävät ja töissä käyvät ihmiset pois, ja jättää henkiin/lisääntymiskykyisiksi kaikkein vainoharhaisimmat ja epävakaimmat tapaukset.
Jos minä olisin ylivaltias joka haluaa karsia populaatiosta turhat pois, niin vapauttaisin nimenomaan taudin joka tappaa ja vammauttaa kaikki rokotetta ottamattomat ihmiset. Mutta mitäpä minä näistä tiedän, olen vain yliopistokoulutettu mikrobialan asiantuntija.
Moni ukko joutuu automaationa koirankoppiin tuollaisen kisareissun jälkeen. Suomalainen nainen on fiksu.No shit Sherlock.
Lukijan mielipide | Puolisoni sai kisamatkalla tartunnan, ja nyt vietämme kesälomaa karanteenissa
Matkan aikana puolisoni huolehti kaikin tavoin kaikista koronavirusohjeista.www.hs.fi
Puolisoni kuului niihin, joita ei testattu rajalla paluumatkalla. Hän tuli tiistai-iltana päätepysäkiltä suoraan kotiin minun kyydissäni. Hän oli karanteenissa, kävi juhannusaattona testissä, ja juhannuspäivänä tuli tulos: positiivinen.
Riski oli tiedossa, ja ikävä kyllä tauti osui kohdalle. Hän toimi kuten oli ohjeistettu: oli karanteenissa kotona. Voi miksi emme tajunneet panna häntä hotelliin tai vaikka telttaan kolmeksi päiväksi? Miksi emme tajunneet, että juuri me, perheenjäsenet, joudumme karanteeniin, jos tulos on positiivinen? Koska hän toteutti karanteenia kotona, hän ei tietenkään voinut välttää meidän kohtaamistamme.
En ole puolisolleni vihainen kisamatkasta, mutta olen vihainen itselleni tästä typerästä kotikaranteenista. Toivottavasti joku muu ymmärsi toteuttaa karanteenin fiksummin.
No shit Sherlock.
Lukijan mielipide | Puolisoni sai kisamatkalla tartunnan, ja nyt vietämme kesälomaa karanteenissa
Matkan aikana puolisoni huolehti kaikin tavoin kaikista koronavirusohjeista.www.hs.fi
En ole puolisolleni vihainen kisamatkasta, mutta olen vihainen itselleni tästä typerästä kotikaranteenista. Toivottavasti joku muu ymmärsi toteuttaa karanteenin fiksummin.
Se on juuri näin. Tämä kampanja lienee kohta vahvassa alasajossa sillä WHOkin antoi jo suosituksen massatestaamisten lopettamisesta. Vain oireisia testataan ja hoidetaan. Noinhan tämä olisi pitänyt hoitaa alusta asti.
Sukulaisnaisesta juuri kuulin. 2 piikin jälkeen oli tullut todella kipeäksi ja imusolmukkeet paisuneet kananmunan kokoisiksi. Joutui pariksi yöksi sairaalaan- pelkäsi kuolevansa. Sairaalassa sanottiin että "Tuo on ihan normaalia, ei huolta". V mitä touhua!