Koronavirus Suomessa

Voihan sen noinkin joku lohduton kääntää. Onhan tämä hassua että piikin hätäpäissään ottaneet seinäkiistävät KAIKEN mahdollisen negatiivisen asian suhteen. Yhtäkkiä haittavaikutusilmoitukset joita Suomessakin 32 kertainen määrä ainakin pandemrixiin verrattuna menettävät merkityksensä. Kiisto on niin vahva että jokainen on varmaankin tehnyt ilmoituksen huvikseen ja tai pitäsi olla ainakin oikeuden päätös kuolinsyystä, että tämä pelokas seinäkiistäjä voisi tämän hyväksyä. Ymmärrän kyllä, se on ihan luonnollista ja oikeastaan ainoa asia kun tajuaa että voi vittu mitä menin ottamaan. Moni katuu. Sen näkee ja kuulee nyt kaikkialla.
 
Voihan sen noinkin joku lohduton kääntää. Onhan tämä hassua että piikin hätäpäissään ottaneet seinäkiistävät KAIKEN mahdollisen negatiivisen asian suhteen. Yhtäkkiä haittavaikutusilmoitukset joita Suomessakin 32 kertainen määrä ainakin pandemrixiin verrattuna menettävbnäkiistäjä voisi tämän hyväksyä. Ymmärrän kyllä, se on ihan luonnollista ja oikeastaan ainoa asia kun tajuaa että voi vittu mitä menin ottamaan. Moni katuu. Sen näkee ja kuulee nyt kaikkialla.
Haittavaikutusilmoitus taas saattaa olla pieni kuume, tai vastaava lievä oire. Eivät siis ole yhtäläisyysmerkki vaarallisuudesta.
 
Onko käyny rokotedenialisteillä mielessä että olette langenneet ihka aitoon salaliittoon jonka tarkoituksena on joko:
A. heikentää yhteiskuntarakenteita pilaamalla rokotuskamppanjan teho, teoria jonka levittäjänä toimii esimerkiksi Venäjä tai Kiina.
B. saada lauman tyhmimmät kieltäytymään rokotteesta ja kuolemaan ruttoon jolloin parempi väki saa rauhassa lisää elintilaa, teoria jonka levittäjänä on joku oma valtiollinen taho.

On ihan vitun typerä idea että joku haluaisi rokotteella karsia populaatiosta ne fiksut, tilastoja ymmärtävät ja töissä käyvät ihmiset pois, ja jättää henkiin/lisääntymiskykyisiksi kaikkein vainoharhaisimmat ja epävakaimmat tapaukset.

Jos minä olisin ylivaltias joka haluaa karsia populaatiosta turhat pois, niin vapauttaisin nimenomaan taudin joka tappaa ja vammauttaa kaikki rokotetta ottamattomat ihmiset. Mutta mitäpä minä näistä tiedän, olen vain yliopistokoulutettu mikrobialan asiantuntija. :poop:
 
Salk intstitute labra julkasija äärimmäisen arvostettu. Proteiini piikin ongelmat myytti on heidän paperistaan lähtösin. Joka tosin tutkittiin rotilla. Tietenkin tietyt ihmiset ''vahingossa'' tulkittiin että näin kävis ihmisillä. Sama pulju kertoo että sillä tutkimuksella ei ole merkitystä rokotteiden turvallisuuteen.

https://zenodo.org/record/4784787#.YNxYuLtxc2w Mutta mitäpä kertomaan tästä, pikku juttuja...
 
No ei sitten mitään! Asiahan on sillä selvä :)
Vielä lähteet:

Lei et al.
[2021] found that freely circulating, spike protein-decorated pseudovirus at a very high dosage (half a
billion pseudovirus particles per animal) delivered directly to the trachea damages lung arterial endothelial cells in an
animal model.

Eli ihan totta, s1 lähtee kiertämään verenkiertoon, eläimillä ja jättiannoksilla. Ja kun se kohdistetaan suoraan esimerkiksi keuhkoihin. Ja se on huomattu erittäin herkillä mittareilla.

Mutta poistuu tuossa ajassa

where the maximum amount of
spike protein will be produced, the payload is undetectable within 24-72 hours
in vivo and the protein is undetectable
within 10 days at most, and closer to 4 days post-injection

Oisko muuten ollu että natural infectionilla vs rokotteen piikkien määrä on noin 40k kertainen.

Eli huoli pois että muututte piikkitehtaaks. https://zenodo.org/record/4784787#.YNxZzLtxc2x
 
No shit Sherlock.



Puolisoni kuului niihin, joita ei testattu rajalla paluumatkalla. Hän tuli tiistai-iltana päätepysäkiltä suoraan kotiin minun kyydissäni. Hän oli karanteenissa, kävi juhannusaattona testissä, ja juhannuspäivänä tuli tulos: positiivinen.

Riski oli tiedossa, ja ikävä kyllä tauti osui kohdalle. Hän toimi kuten oli ohjeistettu: oli karanteenissa kotona. Voi miksi emme tajunneet panna häntä hotelliin tai vaikka telttaan kolmeksi päiväksi? Miksi emme tajunneet, että juuri me, perheenjäsenet, joudumme karanteeniin, jos tulos on positiivinen? Koska hän toteutti karanteenia kotona, hän ei tietenkään voinut välttää meidän kohtaamistamme.

En ole puolisolleni vihainen kisamatkasta, mutta olen vihainen itselleni tästä typerästä kotikaranteenista. Toivottavasti joku muu ymmärsi toteuttaa karanteenin fiksummin.
 
Onko käyny rokotedenialisteillä mielessä että olette langenneet ihka aitoon salaliittoon jonka tarkoituksena on joko:
A. heikentää yhteiskuntarakenteita pilaamalla rokotuskamppanjan teho, teoria jonka levittäjänä toimii esimerkiksi Venäjä tai Kiina.
B. saada lauman tyhmimmät kieltäytymään rokotteesta ja kuolemaan ruttoon jolloin parempi väki saa rauhassa lisää elintilaa, teoria jonka levittäjänä on joku oma valtiollinen taho.

On ihan vitun typerä idea että joku haluaisi rokotteella karsia populaatiosta ne fiksut, tilastoja ymmärtävät ja töissä käyvät ihmiset pois, ja jättää henkiin/lisääntymiskykyisiksi kaikkein vainoharhaisimmat ja epävakaimmat tapaukset.

Jos minä olisin ylivaltias joka haluaa karsia populaatiosta turhat pois, niin vapauttaisin nimenomaan taudin joka tappaa ja vammauttaa kaikki rokotetta ottamattomat ihmiset. Mutta mitäpä minä näistä tiedän, olen vain yliopistokoulutettu mikrobialan asiantuntija. :poop:

Tuossa edellisenä vuonna koko maailma ulvoi Kiinan narratiivia viruksen alkuperästä. Kiina pystyi vaikuttamaan tutkijoihin, WHO:n ja tieteellisiin julkaisuihin. Miten tämä sopii tuohon ajatuskuvioon.

Joo, kyllä, hyvin mahdollista, että siellä härvätään rokotekriitikkojen parissa, mutta samalla tavalla voidaan härvätä, jos esimerkiksi pusketaan väärää tietoa rokotteen toimintaan liittyen, jota pro-rokotepiirit ajavat.

Omiin silmiin on hyvin epäilyttävää, kun ajetaan yhteiskuntaan utopistista nolla-tartunnan tilannetta. Tämä voi hyvinkin olla venäjä-kiina suunnalta, koska jos sitä epärealistista mielikuvaa ajetaan suomalaisille, niin se voi hyvinkin ajaa ihmiset toisiaan vastaan.

Veikkaan, että THL:ssä ym. on herätty tähän (vaaralliseen) ilmiöön.

 
Se on juuri näin. Tämä kampanja lienee kohta vahvassa alasajossa sillä WHOkin antoi jo suosituksen massatestaamisten lopettamisesta. Vain oireisia testataan ja hoidetaan. Noinhan tämä olisi pitänyt hoitaa alusta asti.
Sukulaisnaisesta juuri kuulin. 2 piikin jälkeen oli tullut todella kipeäksi ja imusolmukkeet paisuneet kananmunan kokoisiksi. Joutui pariksi yöksi sairaalaan- pelkäsi kuolevansa. Sairaalassa sanottiin että "Tuo on ihan normaalia, ei huolta". V mitä touhua!
 
No shit Sherlock.



Puolisoni kuului niihin, joita ei testattu rajalla paluumatkalla. Hän tuli tiistai-iltana päätepysäkiltä suoraan kotiin minun kyydissäni. Hän oli karanteenissa, kävi juhannusaattona testissä, ja juhannuspäivänä tuli tulos: positiivinen.

Riski oli tiedossa, ja ikävä kyllä tauti osui kohdalle. Hän toimi kuten oli ohjeistettu: oli karanteenissa kotona. Voi miksi emme tajunneet panna häntä hotelliin tai vaikka telttaan kolmeksi päiväksi? Miksi emme tajunneet, että juuri me, perheenjäsenet, joudumme karanteeniin, jos tulos on positiivinen? Koska hän toteutti karanteenia kotona, hän ei tietenkään voinut välttää meidän kohtaamistamme.

En ole puolisolleni vihainen kisamatkasta, mutta olen vihainen itselleni tästä typerästä kotikaranteenista. Toivottavasti joku muu ymmärsi toteuttaa karanteenin fiksummin.
Moni ukko joutuu automaationa koirankoppiin tuollaisen kisareissun jälkeen. Suomalainen nainen on fiksu.
 
No shit Sherlock.


En ole puolisolleni vihainen kisamatkasta, mutta olen vihainen itselleni tästä typerästä kotikaranteenista. Toivottavasti joku muu ymmärsi toteuttaa karanteenin fiksummin.

Nii-in, toi on vahan niinkuin krapula, sen valttaa helpoimmin olemalla juomatta edellisena iltana....
 
Se on juuri näin. Tämä kampanja lienee kohta vahvassa alasajossa sillä WHOkin antoi jo suosituksen massatestaamisten lopettamisesta. Vain oireisia testataan ja hoidetaan. Noinhan tämä olisi pitänyt hoitaa alusta asti.
Sukulaisnaisesta juuri kuulin. 2 piikin jälkeen oli tullut todella kipeäksi ja imusolmukkeet paisuneet kananmunan kokoisiksi. Joutui pariksi yöksi sairaalaan- pelkäsi kuolevansa. Sairaalassa sanottiin että "Tuo on ihan normaalia, ei huolta". V mitä touhua!

Pelätä kuolevansa on kuitenkin täysin eri asia kuin olla oikeasti kuoleman vaarassa. Luottaisin tuossa enemmän sairaalan henkilökuntaan kuin sukulaisnaisen pelkokokemukseen. Toinen piikki monesti saa ihmisen kipeäksi pariksi päiväksi mutta sen jälkeen oireet menevät ohi ja on lähes 100% suojassa koronan aiheuttamalta paljon vittumaisemmilta ja pidempikestoisilta kiputiloilta.

Miksi muuten luulet, että massatestauksia ruvetaan pikkuhiljaa ajamaan alas? Johtuisikohan siitä, että yli 3 miljardia ihmistä on rokotettu ja rokotteiden teho alkaa näkymään?
 
Siksi että täysin epäpätevillä pcr testeillä oltaisiin saatu suunilleen samat tulokset jo 3 vuotta sitten. Nyt siirrytään perinteiseen "pandemian" hoito malliin, joka jostain oudosta syystä syrjäytettiin heti aluksi yleistä lääketieteellistä kantaa kuulematta. Kaikkihan alkoi 3,4% tappavuuden valheesta jonka itse WHO lausui täysin tahallisesti. Siitä se idea sitten lähti...
 
Back
Top