Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mihin jallua tarvitaan?Ottakaa tavaksi että aina on se 5 litran kannu jossa vettä säilössä, ei tule hätää sitten jos jotain sattuu ja saa hiukan lisä aikaa hakea pläänbeetä. Ja joka foorumilaisellahan on kenttäpullo repussa valmiina sekä taskumatti jossa Jallua.. Jalmari on yhtä tärkeä kuin se vesi..
Sitä selaillessa aika kuluu ratevasti siellä pommisuojassa.Mihin jallua tarvitaan?
Sitä selaillessa aika kuluu ratevasti siellä pommisuojassa.
taskumatti jossa Jallua.. Jalmari on yhtä tärkeä kuin se vesi..
Kelpaako Larsen?Kun se pläänbee menee kuitenkin päin sitä itteensä ni voi ottaa vitutukseen jo vain, siis on sitä hyvä olla mukana, se kelpaa hätäsesti desinfiointiin,sillä saa kaverin jos tarvii, ja se poistaa pelon ja lisää agressivisuuttamulla on aina Jallua repussa mukana.
Jääkaappiin muutama vedellä täytetty entinen limsapullo.Kyllä se vaan silti on helpompi säilytellä kaapissa paria vesipulloa.
Micro our fortea joskus kuljetellut vaelluksella mukava. Ainoa miinus että vesi maistuu lähinnä uimahallille.Totta Katadynia olen testaillut metsälampien vesistä, maku hyvä,ei ole vatsa mennyt sekaisin eli hyvin toimii.
Motonetista saa vedensäilytystabuja. Itse pistän tuplana vedenpuhdistustabut sisään ja sitten tuplana vedensäilytystabut sisään. Varmasti säilyy sen jälkeen, etenkin kun korkkia ei auota. Toki kanisteri on syytä olla pesty/desinfioitu sitä ennen, itse käytän tehdaspuhtaaseen kanisteriin lirauksen kloritea ja vettä ja sekoittelen ympäriinsä ja huuhdon "silleen about" pois sen kloorin. Ehkä siis jää jäljelle hitusen klooriakin sinne veteen. No, noista vedenpuhdistuskemikaali ja kloori hajoaa kyllä, että ei pitäisi ongelmia tehdä ja muutenkin määrä on pientä.Miten kraanavettä säilytetään kerrostalossa? Pestyyn kanisteriin kraanavettä ja valolta piiloon. Kauanko säilyy? Voiko säilyvyyttä parantaa? Hypokloriitti?
Ei kai se ole oikein kelvollista kun Sehän on suljetussa säiliössä pitkään ollutta ja on lämmintäkin ollut. En ainakaan itse joisi.Omakotitalossa on yleensä lämminvesivaraaja, siellä on aika paljon vettä jota voi käyttää.