H Hejsan Alokas BAN 29.06.2011 #62 Urho kirjoitti: Hjsan, en kutsuiss tuota reiluksi peliksi. Klikkaa laajentaaksesi... Joo olet oikeassa, Anteeksi Noska, mun huumori on mennyt liian pitkästi, nut olen kunnolla täällää. :a-smiley:
Urho kirjoitti: Hjsan, en kutsuiss tuota reiluksi peliksi. Klikkaa laajentaaksesi... Joo olet oikeassa, Anteeksi Noska, mun huumori on mennyt liian pitkästi, nut olen kunnolla täällää. :a-smiley:
N noska Ylipäällikkö 29.06.2011 #63 Hejsan kirjoitti: noska kirjoitti: Luulo ei ole tiedon väärtti. Klikkaa laajentaaksesi... Väärtti ?, etkö meinaa fjärtti ? Noska älä fjärttä liian paljon kotona, haisee paskalle ja sun viimeinen sömmi voi mennä sun kalsarissaan ja saat silloin olla ilman kalsaria. Klikkaa laajentaaksesi... Ei en meinaa. Älä sotke murresanoihin tuollaisia ruotsalaisperäisiä lainasanoja. Ilman kalsareita on joskus ihan mukavaa. SIten voi tehdä monenlaisia kivoja juttuja.
Hejsan kirjoitti: noska kirjoitti: Luulo ei ole tiedon väärtti. Klikkaa laajentaaksesi... Väärtti ?, etkö meinaa fjärtti ? Noska älä fjärttä liian paljon kotona, haisee paskalle ja sun viimeinen sömmi voi mennä sun kalsarissaan ja saat silloin olla ilman kalsaria. Klikkaa laajentaaksesi... Ei en meinaa. Älä sotke murresanoihin tuollaisia ruotsalaisperäisiä lainasanoja. Ilman kalsareita on joskus ihan mukavaa. SIten voi tehdä monenlaisia kivoja juttuja.