Kaikenlaista on tullut elämässä kokeiltua mutta kuntavaaliehdokkaaksi en kyllä ihan helpolla lähde. Olen ajatellut että paikka vaalilautakunnassa riittää minun panoksekseni.Täytyy yhtyä, itse asiassa kolme..eli paniikkia ilmassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kaikenlaista on tullut elämässä kokeiltua mutta kuntavaaliehdokkaaksi en kyllä ihan helpolla lähde. Olen ajatellut että paikka vaalilautakunnassa riittää minun panoksekseni.Täytyy yhtyä, itse asiassa kolme..eli paniikkia ilmassa
Kannattaa sitäkin kerran kokeilla.Kaikenlaista on tullut elämässä kokeiltua mutta kuntavaaliehdokkaaksi en kyllä ihan helpolla lähde.
Kuinkas kun keskustalla sdp:llä ja kokoomuksella on ollut vaikeuksia saada listoja täyteenTämä on se mielenkiintoisin kysymys. Jos keksisi edes yhden tavan miten vaalien siirto palvelee hallituspuolueita suhteessa persuihin niin voisi alkaa miettiä salaliittoteorioita ihan eri valossa.
Vaan kun ei keksi. PS on nousussa ja mitä myöhemmin vaali pidetään sitä enemmän se todennäköisesti ehtii nousta. Tämähän saataa suoraan persujen laariin vaikka asiaa miten kääntelee.
Mä olen kans ollut yhden kerran aiemmin ehdolla, lähinnä puolueelle ääniä keräämässä.Kannattaa sitäkin kerran kokeilla.
Hauskaa se oli kun ei ollut pelkoa siitä että menee läpi
Sehän siinä ehdokkuudessa on aina vaarana. Että menee läpi. Kammottava ajatus.Ihan pienelläkin budjetilla voi päästä läpi.
Jaa että nyt saisivat sinne Frederikit sun muut tähtiehdokkaat jotka kääntävät vaalin. Tuskin.Kuinkas kun keskustalla sdp:llä ja kokoomuksella on ollut vaikeuksia saada listoja täyteen
Paniikkinappulaa painettu ja aina ei jälki ole kovin hienoa.Jaa että nyt saisivat sinne Frederikit sun muut tähtiehdokkaat jotka kääntävät vaalin. Tuskin.
Ei tarvi Frederikkiä,kunhan listat ovat täynnä.Jaa että nyt saisivat sinne Frederikit sun muut tähtiehdokkaat jotka kääntävät vaalin. Tuskin.
Siinä tuntuu kyllä olevan tekemistä.Ei tarvi Frederikkiä,kunhan listat ovat täynnä.
Minulla ei ole erityisiä intohimoja asian suhteen. Tämä siirto ei minun maailmaani mullista enkä näe siinä mitään piilotettuja pyrkimyksiä. Vaalit tulevat pidettyä ja uudet valtuustot pääsevät sopivalla hetkellä hommiin. Niiden kokoonpanokin tulee olemaan isossa kuvassa sama kuin mikä se olisi jos äänestettäisiin huhtikuussa. Demokratia ei ole uhattuna.
Minulla ei ole erityisiä intohimoja asian suhteen. Tämä siirto ei minun maailmaani mullista
Moni näkyy kokevan asian voimakkaammin. Sekin on tietysti sallittua.
Oppisitte, miten päätöksiä tehdään niin vähällä järjellä kuin se on mahdollista.
Kerralla eduskuntaan.Kaikenlaista on tullut elämässä kokeiltua mutta kuntavaaliehdokkaaksi en kyllä ihan helpolla lähde. Olen ajatellut että paikka vaalilautakunnassa riittää minun panoksekseni.
Kuinkas kun keskustalla sdp:llä ja kokoomuksella on ollut vaikeuksia saada listoja täyteen
Vain jos lupaavat liikenneministerin paikan.Kerralla eduskuntaan.
Jep paikallisesti varmaan näin, mutta valtakunnallisesti tarkasteltuna vanhoilla valtapuolueilla on ollut vaikeuksia saada ehdokkaita.Keskustassa on keskustan koneisto. Perussuomalaisiin olisi toivotettu todella lämpimästi tervetulleeksi. Minä en vaan tykkää Lapin nuorisopersuista, pitäisi siivota ensiksi.