Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä ihmettelen niiden lakkia. Näyttää Itävaltalaiselta mallilta.FSFS (Finnish Special Forces in Suez)
Hienoja kuvia taas.
Kaverilla on tuollainen dekona. Kiusallisen lyhyt perä ja ase mitä olen kokeillut kylmänä. Tuli vaikutelma, että tällä ei olisi mukava ampua.
Olet lakkiexperttinä varmaan oikeassa, mutta silloin, ja myöhemminkin,Minä ihmettelen niiden lakkia. Näyttää Itävaltalaiselta mallilta.
En ole, katso oikea vastaus tästä ylempää @tulikomento postauksessa.Olet lakkiexperttinä varmaan oikeassa,
Joo, myöhästyin vähän.En ole, katso oikea vastaus tästä ylempää @tulikomento postauksessa.
Oikea suomalaisen korpisoturin esikuva. Häijy ilme, tupakki suussa, parta ajamatta ja Suomi-konepistooli tanassa.
Katso liite: 51786
@Old Boy 'lta tulisi tietenkin varma ja tuleekin todennäköisesti laaja vastaus.
Olisiko ranskalainen jäykkälavettinen 155 K 77. Siis 1877. Niitä oli 48 kpl käytössä Talvisodassa ja ainakin Jatkosodan alussa.
Olisiko ranskalainen jäykkälavettinen 155 K 77. Siis 1877. Niitä oli 48 kpl käytössä Talvisodassa ja ainakin Jatkosodan alussa.