Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan kirjoitti:The universally-applied nickname arose from the M9 variant's vague resemblance to the tubular musical instrument of the same name invented and popularized in the 1930s by US comedian Bob Burns
Bodyguard kirjoitti:Hejsan kirjoitti:The universally-applied nickname arose from the M9 variant's vague resemblance to the tubular musical instrument of the same name invented and popularized in the 1930s by US comedian Bob Burns
Tuota noin, sen verran lähellä, että on pakko hyväksyä. Mun lähteeni mukaan "Bazooka" nimeä käytti ensimmäisenä Hejsaninkin mainitsema amerikkalainen koomikko BoB Burns jo vuonna 1905 kehittämästään puhallinsoittimesta, joka koostui kahdesta sisäkkäisestä putkesta ja suppilosta. Nimi juontuu varmaankin soittimen äänestä, joka kuulosti kutakuinkin sanalta bazoo ( tai kazoo ).
Hejsan fortsätter.
Minua herkistäisi vielä enemmän massamaisesti hankittu HEDP-kuorma-ammus "patarummut"...Kapiainen kirjoitti:NLAW "vuvuzela"
ratikkakuski kirjoitti:OIKEIN!
Apilaksen (harjoitus) moottorihan se.
Bodyguard kirjoitti:Hejsan kirjoitti:The universally-applied nickname arose from the M9 variant's vague resemblance to the tubular musical instrument of the same name invented and popularized in the 1930s by US comedian Bob Burns
Tuota noin, sen verran lähellä, että on pakko hyväksyä. Mun lähteeni mukaan "Bazooka" nimeä käytti ensimmäisenä Hejsaninkin mainitsema amerikkalainen koomikko BoB Burns jo vuonna 1905 kehittämästään puhallinsoittimesta, joka koostui kahdesta sisäkkäisestä putkesta ja suppilosta. Nimi juontuu varmaankin soittimen äänestä, joka kuulosti kutakuinkin sanalta bazoo ( tai kazoo ).
Hejsan fortsätter.
Hejsan kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:Hejsan kirjoitti:The universally-applied nickname arose from the M9 variant's vague resemblance to the tubular musical instrument of the same name invented and popularized in the 1930s by US comedian Bob Burns
Hejsan fortsätter.
Man tackar... (mulla ei ole ollu internetiä niin se kysymys tulee nyt)
Otan yks helppo kysymys , Suomalainen Waffen-SS-vapaaehtoispataljoona oli myös toinen nimi eli mikä nimi?
Hejsan kirjoitti:Oikein!!!...........oli nopea vastaus, nopempi kun mun pieruu.....
Yksikkö tunnetaan suomeksi myös nimellä Panttipataljoona professori Mauno Jokipiin yksiköstä kirjoittaman teoksen mukaan.
Adam7 jatkaa......
adam7 kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Oikein!!!...........oli nopea vastaus, nopempi kun mun pieruu.....
Yksikkö tunnetaan suomeksi myös nimellä Panttipataljoona professori Mauno Jokipiin yksiköstä kirjoittaman teoksen mukaan.
Adam7 jatkaa......
Ok, vedetään hatusta yksityiskohta:
Mikä oli Nikita Hrutsevin länteen salakuljetetuissa muistelmissaan esittämä arvio Neuvostoliiton tappioista talvisodassa?
aivan. ole hyvä ja jatkabaikal kirjoitti:Kokonaistappiot miljoona miestä.
baikal kirjoitti:Sen verran täsmennyksenä, että jotkut asia tuntiat ovat arvelleet Nikitan kirjanneen 1939-1944 Suomea vastaan sodittujen sotien kokonaistappioiden olleen miljoona miestä....tiedä häntä, tarve osoittaa Isä Stalino surkeaksi ryöväriksi oli Nikillä kova, sitä mukaa syytteet.