Jatka vain @inscout . Sanotaanko vaikka, että minulla ei ole kyssäriä valmiina....
No minä laitan sitten.
Yritetäänpä jos saisin nyt laitettua hieman vaikeamman.
Eletään Suurten Itsevaltiaiden aikaa 1600-lukua. Eräs prinssi saavuttaa sotapäällikkönä kuolemattoman maineen.
Kuka prinssi?
Jo 22-vuotiaana hänestä tulee maansa juhlituin sotapäällikkö. Sen jälkeen hän sekaantuu kapinaan ja meneekin vihollisen puolelle ja voittaa lukuisia taisteluita entistä maataan vastaan. Loppujen lopuksi hän palaa takaisin isänmaahansa koska rauhansopimuksessa vaaditaan hänen arvonsa palautusta. Hänet tunnettiin hurjasta ja äkkipikaisesta luonteestaan. Eräs hänen vanhimmista ystävistään joka kävi monta keskustelua prinssin kanssa sanoi hänelle kerran: "Minä myönnän aina prinssin olevan oikeassa kaikissa niissä monissa tapauksissa, jolloin hän on väärässä". Palattuaan hän taisteli uudelleen isänmaansa puolesta raivokkaasti ja vielä viimeisessä taistelussaan 53-vuotiaana hänen altaan ammuttiin kolme hevosta ja sanottiin, että taistelun loppuessa kaamean verenvuodatuksen jälkeen, prinssi oli ainoa joka halusi jatkaa taistelua.
Lisävihjeenä hänen suojattinaan oli herttua, jonka lempinimiä olivat "hämähäkki" ja "häijy kyssäselkä". Tämä herttua oli kaikista aikansa hovissa liikkuneista miehistä pelätyin. Jo hänen isänsä oli ollut aikansa hirvein kaksintaistelupukari joka oli aika paljon aikana, jolloin 10 vuoden aikana yli 1000 aatelista sai surmansa kaksintaisteluissa tässä maassa. Loppujen lopuksi kuninkaan oli pakko määrätä tämä isä mestattavaksi. Ja pojasta tuli sekä äärimmäisen taitava sotapäällikkö, hurja tappelija, aikansa tunnetuin naissankari ja sysiruma mies.
Eli kuka oli siis tämä 1600-luvun prinssi? Lisäpisteet herttuan nimestä mutta se ei ole välttämätöntä.