Hejsan kirjoitti:Nyt tulleee hyvä kysymys, oletkote valmiina?
Kuka mies on pilanut yhden partamallin?
Haloo entäs mun kysymys...tietääkö joku?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan kirjoitti:Nyt tulleee hyvä kysymys, oletkote valmiina?
Hejsan kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Nyt tulleee hyvä kysymys, oletkote valmiina?
crane kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Nyt tulleee hyvä kysymys, oletkote valmiina?
Katsoppas Hejsan kun tässä on tarkoituksena edelliseen kysymykseen oikean vastauksen antaneen henkilön kysyä seuraava kysymys.
Vastataan sulle kuiteski että edesmennyt saksalainen johtaja.
veffeade kirjoitti:baikal kirjoitti:Selous scouts. Rhodesian armeija piti näiden shortseja hassuina tyttöhousuina. Katsokaa netistä kuvia. Jatkakaa.
CV90FIN pystyy ampumaan automatic erilaisia ammustyyppejä vaununjohtajan komentojen mukaan: Miten ja minkälaisella mekaanisella virityksellä ?.
crane kirjoitti:veffeade kirjoitti:baikal kirjoitti:Selous scouts. Rhodesian armeija piti näiden shortseja hassuina tyttöhousuina. Katsokaa netistä kuvia. Jatkakaa.
CV90FIN pystyy ampumaan automatic erilaisia ammustyyppejä vaununjohtajan komentojen mukaan: Miten ja minkälaisella mekaanisella virityksellä ?.
Eri patruunavyöt syöttyy jonkinlaiseen "jakajaan",josta syötetään aseeseen?
veffeade kirjoitti:crane kirjoitti:veffeade kirjoitti:baikal kirjoitti:Selous scouts. Rhodesian armeija piti näiden shortseja hassuina tyttöhousuina. Katsokaa netistä kuvia. Jatkakaa.
Tästä käytiin keskustelua muuallakin, mutta periaate lienee juurikin tuo.
Ehkä muotoilin alkuperäisen kysymyksen sellaiseksi, jonka itse muka tietäisin. Tarkoitus ei ollut tämä; vaan todellakin, vanha tankkimies ei todellakaan tiennyt miten asia hoidetaan.
@Crane siis jatkaa tässä topiikissa .
crane kirjoitti:veffeade kirjoitti:crane kirjoitti:veffeade kirjoitti:baikal kirjoitti:Selous scouts. Rhodesian armeija piti näiden shortseja hassuina tyttöhousuina. Katsokaa netistä kuvia. Jatkakaa.
Tästä käytiin keskustelua muuallakin, mutta periaate lienee juurikin tuo.
Ehkä muotoilin alkuperäisen kysymyksen sellaiseksi, jonka itse muka tietäisin. Tarkoitus ei ollut tämä; vaan todellakin, vanha tankkimies ei todellakaan tiennyt miten asia hoidetaan.
@Crane siis jatkaa tässä topiikissa .
Kah prkl I´m on a roll!
Mikä tavallisista rivisotilaista koottu yksikkö tappeli niin lujasti liittoutuneita vastaan Operation Overlordin aikaan,saaden liittoutuneissa aikaan kuvitelman vastassa olleen erikois/valioyksikkö?
It was the 352nd. This division was one of Hitler's best.
crane kirjoitti:352 oli oikea vastaus
veffeade jatkaa :a-smiley:
RDF kirjoitti:Koska ketju on jumissa esitän helpohkon kysymyksen.
Miten James Bond ja Kreetan taistelu toisessa maailmansodassa liittyvät toisiinsa?