Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vonka, minä olen asunut 3 vuotta Virossa. Niillä ihmisillä ei ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa. Sellaisia hetkessä eläviä toheloita, aivan kuten muutkin slaavit. Virolainen ei tee mitään kunnolla. Yhtä paljon tunnen veljeyttä sitä kansaa kohtaan kuin turkkilaisia kohtaan. Eli en minkäänlaista. Ainoa asento mihin virolainen taipuu suoraan sydämestä, on kysymysmerkki.@neme
Virolaiset eivät ole slaavilaisia, paitsi se sodan jälkeen muuttanut vierasväestö. Alkuperäiset "eesiased" ovat suomalais-ugrilainen itämerensuomalainen kansa, jotka puhuvat itämerensuomalaista kieltä.
Vonka, minä olen asunut 3 vuotta Virossa. Niillä ihmisillä ei ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa. Sellaisia hetkessä eläviä toheloita, aivan kuten muutkin slaavit. Virolainen ei tee mitään kunnolla. Yhtä paljon tunnen veljeyttä sitä kansaa kohtaan kuin turkkilaisia kohtaan. Eli en minkäänlaista. Ainoa asento mihin virolainen taipuu suoraan sydämestä, on kysymysmerkki.
Minä muutin Virosta pois reilu vuosi sittenTarkoitat siis sinulle tullutta fiilistä heistä. Ok. Minä luulin, että sinulla oli uusi rotuteoria.
Jos asuit 1990-luvun alkupuolella, siinä oli vielä aikamoinen kolhoositunnelma päällä. Kyllä he siitä heräilevät, ja ovat menneet monella sektorilla jo ohikin meistä, mm. PISA-tuloksissa. Ei Suomikaan vuonna 1918 vielä ihan länsimaa ollut...
Muistan minäkin, kun Kaubamajasta ei saanut kuin karvahattua ja peltiämpäriä.
Minä muutin Virosta pois reilu vuosi sitten
Kyllä.Oma yritys?
Vonka, minä olen asunut 3 vuotta Virossa. Niillä ihmisillä ei ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa. Sellaisia hetkessä eläviä toheloita, aivan kuten muutkin slaavit. Virolainen ei tee mitään kunnolla. Yhtä paljon tunnen veljeyttä sitä kansaa kohtaan kuin turkkilaisia kohtaan. Eli en minkäänlaista. Ainoa asento mihin virolainen taipuu suoraan sydämestä, on kysymysmerkki.