Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
olen kohta viiden lapsen isä
Tämä on aika pirun hyvä peruste jättää seikkailut väliin, vaikka muuten kiinnostaisikin.
Onneksi ei ole vielä lapsia, kun ei tiedä mihin tämä maailma menee.
Kiinnostus ja rohkeus riittäisi ehkä E-Karjalan maakuntakomppanian tasoisesti, mutta siihenkään ei perhana taida löytyä aikaa. Vielä.
Kiinnostus ja rohkeus riittäisi ehkä E-Karjalan maakuntakomppanian tasoisesti, mutta siihenkään ei perhana taida löytyä aikaa. Vielä.
Ja vaikka sota ei yhtä miestä kaipaakaan, niin se yksi mies voi kaivata sotaa .Lähtisitkö sotaan?
Vanha sanonta on, että vaikka sota ei kiinnostaisikaan, niin sota saattaa olla sinusta kiinnostunut.
Ja vaikka sota ei yhtä miestä kaipaakaan, niin se yksi mies voi kaivata sotaa .
Riippuu täysin Suomen tilanteesta. Oletettavasti Suomi tarvitsee minut silloin jos Venäjä hyökkää Viroon.
Mieluummin niin, että jos Venäjä hyökkää Viroon niin minä hyökkään suomesta suomen armeijan mukana Venäjälle.
Olen yrittänyt luoda suhteita Viroon aktivisteihin onnistumatta.
Me ollaan Virolle velkaa. Virolaiset vapaaehtoiset auttoivat meitä merkittävästi meidän taisteluissamme. Mitä teimme vastapalvelukseksi? Lähetimme Siperian junaan. Se velka on maksamatta. Voin uhrata henkeni myös Viron puolesta, mutta kyllä liike kohdistuu minun osalta aika varmasti itään eikä etelään jos Viroon hyökätään.
Me ollaan Virolle velkaa. Virolaiset vapaaehtoiset auttoivat meitä merkittävästi meidän taisteluissamme. Mitä teimme vastapalvelukseksi? Lähetimme Siperian junaan. Se velka on maksamatta. Voin uhrata henkeni myös Viron puolesta, mutta kyllä liike kohdistuu minun osalta aika varmasti itään eikä etelään jos Viroon hyökätään.
Milloinkahan suomalaiset ovat maksaneet kaikki eri velkansa maailmalle? Kehitysapuvelka on loputon, Kreikalle olimme velkaa, ollaan ehkä vieläkin, kunniavelkojen lista on loputon....
Onhan Viro ottanut vähän "förskottia", esim. kierrettyjen sosiaalimaksujen ja työehtosopimusten jne muodossa ja sinne on makseltu lapsilisiä. Ja vähennettäköön kunniavelastamme Virolle myös ex-taloyhtiöni maksama parinsadan tonnin alapohjaremontti, jonka viron vahvistukset olivat tehneet vituralleen ja vielä ilkeyttään jättäneet rakennusjätteet sinne mätänemään.
Ylläoleva tekstini on täysin typerää, mutta yhtä typerää on ruveta ynnäilemään nimimerkki KIM:in malliin jotain kunniavelkojamme sinne tänne (ja vielä tietenkin netottamatta niitä kunniasaamisiemme kanssa).