Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kannattaa jo alkaa hamstrata sukkahousuja, halpoja huulipunia ja kortsuja mukavaan poikien viikonloppuun Pietarissa kesällä 2027. Jos huvituksilta jaksaa, voi käydä katsomassa lyhtytolppaa johon bunkkerirotta Vladimir I Lyhyenläntä hirtettiin Pietarin vierailullaan 2026.Nyt tosiaan vaikuttaa siltä että kasarin loppu ja ysärin alku saattaa olla ovella. Se oli pojjaat aikaa se. sitähän ihan vanha herkistyy.
Nyt kannattaa jo alkaa hamstrata sukkahousuja, halpoja huulipunia ja kortsuja mukavaan poikien viikonloppuun Pietarissa kesällä 2027. Jos huvituksilta jaksaa, voi käydä katsomassa lyhtytolppaa johon bunkkerirotta Vladimir I Lyhyenläntä hirtettiin Pietarin vierailullaan 2026.
Vuoden 1993 50 mk on arvoltaan 2023 euroissa 14,18€. Ehkä Tatjanalle voi antaa pyöreät 15€ hyvästä pilusta!Vanhempi polvi muistanee 90-luvulta Viipurissa liikkuneet venakot, jotka kantoivat kädessään kylttiä "Pilu 50 mk."
Eikös nuo olleet Kotkassa ja Haminassa aikanaan? Kouvolan lähelläkin oli alle satasen. Se oli harmi, että ei samalla saanut autoa tankattua halvalla, kun melkein kotiovelle tuli toimitus.Vanhempi polvi muistanee 90-luvulta Viipurissa liikkuneet venakot, jotka kantoivat kädessään kylttiä "Pilu 50 mk."
Pilu ja kalja=50€ nykyisin.Vuoden 1993 50 mk on arvoltaan 2023 euroissa 14,18€. Ehkä Tatjanalle voi antaa pyöreät 15€ hyvästä pilusta!
Kallis on olut!Pilu ja kalja=50€ nykyisin.
Mutta pilu halpa. Se on wörtti, kuten teinit sanoo.Kallis on olut!
Detalji huonosti menevästä ryssän siviili-ilmailutilanteesta: A320 kalustosta puolet on maadoitettu, koska pula moottoriosista. Tämä vastaa 10% koko ryssän siviilifleettiä. Ja tässä vain yksi konemalli. new Voice Of Ukraine
Russia's civil aviation sector is facing a crisis as about half of its Airbus A320/321neo fleet is grounded due to a shortage of engine parts, jeopardizing flight safety and forcing airlines to scale back operations on Nov. 26.About half of Russia's Airbus A320/321neo fleet, roughly 10% of its commercial aircraft, is grounded due to a lack of engine parts as manufacturers like CFM International halt deliveries.Russian airlines face safety risks and flight reductions, with efforts to produce parts domestically failing so far.Unable to purchase Chinese aircraft equipped with Western engines, the future of civil aviation in Russia is uncertain.