Lännen taloussota Venäjälle ja sen seuraukset

"Tämä turkin " sisäinen kebabkoju kiista" on ihan hurrien ryssimä homma jälleen kerran."

Ei ole. Tuossa Turkin asiassa on isommat jutut taustalla.
No ei ole lähtenyt Saksan Turkin suurlähettiläs tietääkseni meuhkaamaan/komppaamaan
asiasta
kuten
Norjan Turkin suurlähettiläs.

Turkki tekee muuten itsepäistä politiikkaa joka puolella.
Vai onko se politiikkaa vai kaupan tekoa Heikkipikkuv?
 
Minä jos olisin puolustusvoimien ylipäällikkö niin tällä hetkellä
kärräisin kaikki turkkilaiset muualle vittuun Suomesta.
Esim Ruotsiin.

Onneksi tämä asia ei kuulu juurikaan minulle.
 
Minä jos olisin puolustusvoimien ylipäällikkö niin tällä hetkellä
kärräisin kaikki turkkilaiset muualle vittuun Suomesta.
Esim Ruotsiin.

Onneksi tämä asia ei kuulu juurikaan minulle.

Suomen turkkilaiset tekee oikeasti töitä. Monet jättäneet Turkin taakseen nimenomaan Erdoganin ja tämän klaanin aiheuttaman pysähtyneisyyden ja talousongelmien vuoksi.
 
Aika huimia lukuja pukkaa Venäjän teollisuuden romahduksesta. NYTin mukaan teollisuuden raaka-aineissa 88 prossan droppi tuonnissa verrattuna tilanteeseen ennen sotaan. Koska Ruotsin suurlähettilään mukaan paskantavat pakotteiden päälle, niin ilmeisesti venäläisen teollisuuden raaka-aineeksi on otettu sitä itseään.

In the industrial sector, which includes chemicals, oil, gas and manufacturing, the four-week average for the volume of imports is down 88 percent compared with early February, before the invasion, according to FourKites, which tracks supply chains. The volume of consumer-related imports is down 76 percent, making it difficult for Russians to buy tampons and cellphones, and for hospitals to get replacement parts and supplies for dialysis machines and ventilators.

 
Olisivat takavarikoineet!
Asiasta kukkaruukkuun, Mikä mahtaa olla todennäköisyys, että mordorissa otetaan käyttöön Songun á la Ryssia - kaikki valtion varat laitetaan asevoimiin ja ainoa elinkeino tavalliselle kansalaiselle on liittyä ammattisotilaaksi?
Uskoisin että Venäjä laskee pääsevänsä tavoitteisiinsa vähemmän radikaaleilla keinoilla.
 
Olisivat takavarikoineet!
Asiasta kukkaruukkuun, Mikä mahtaa olla todennäköisyys, että mordorissa otetaan käyttöön Songun á la Ryssia - kaikki valtion varat laitetaan asevoimiin ja ainoa elinkeino tavalliselle kansalaiselle on liittyä ammattisotilaaksi?
Höh! Niinhän siellä on jo vuosia tehty. Ei ole paljon sairaaloita tai lääketehtaita ryssälässä rakenneltu...
 
Back
Top