pjort kirjoitti:Kaverini kanssa aloimme juoksemaan 3 vuotta sitten. Molemmat rapakunnossa silloin, tuskin lyhtypylväiden väli meni etteikö joutunut puuskuttamaan...
Kaveri juoksi viime vuonna Tukholman maratonin, tänä vuonna samoin, menee monen näköisiä "pikkukisoja" siinä sivussa... Itsellä petti polvi ja olen joutunut kateellisena sivusta seuraamaan! Nyt polvi kantaa joten aloitin saliharjoittelun, bodycombatin, myös pururata tullee tutuksi.
Minun motivaattorina on se että en halua rollaattoria alle 60:nä ja kaverin oli se että vaimo juoksi kauemmaksi!
Aloitin juoksemaan säännöllisesti 3-5 kertaa viikossa n. 4 kk sitten. -5 kg on puntarissa, mutta tavoitteena edelleenkin 5-6kg. Olen nyt jo ns. mukavassa koossa, mutta ihanne paino helpottaisi elämää selän ja polvien kuormituksen osalta merkittävästi. Kapiaisen mainitsema haasteellinen tavoite on vielä edessä ja se pelottaa ja paljon.
Pitäisi siis tiputtaa edelleen hieman painoa ruokavaliolla, alkoholin olen jo jättänyt aivan minimiin, jolla se 5 kg lähti heti pois. Onko kenelläkään vinkkejä urheilijan painonpudotukseen?