Bushmaster
Greatest Leader
Täällä "iltavapaalla" parhaat kuvat ja jutut mitä arvostavat "normaalit" (aika laaja käsite) lihasta ja hyvästä juomasta tykkäävät hetero-miehet ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tämä aluehan on hieman niinku Motonet. Miesten omaa leikkikenttää.Täällä "iltavapaalla" parhaat kuvat ja jutut mitä arvostavat "normaalit" (aika laaja käsite) lihasta ja hyvästä juomasta tykkäävät hetero-miehet .
Kyllähän tuokin kokeilumielessä olis kiinnostava. Nuo äärisavuiset on omasta mielestäni tosiaan kokeilun arvoisia mutta hieman olen sitä mieltä että kokonaisvaltainenpaukunmakunautinto on silti suurempi sellaisella asteen miedommalla savulla. Juon myös kahvini 4 paahtoasteella vaikka vitostakin löytyy. Laihaan Juhla-Mokkaan en koske, vettähän saa kraanastakin.Bunnahabhain alkaa olla jo nesteytettyä turvesavua
Bunnahabhain on ihan mielenkiintoinen tuttavuus, mutta kyllä minullekin muut Islayn tuotteet maistuu paremmin. Skyelta Talisker on myös herkkua. (kahvin osalta vannon kyllä kunnon 100% Arabica-pavuista jauhavan espressokeittimen nimeen...)Kyllähän tuokin kokeilumielessä olis kiinnostava. Nuo äärisavuiset on omasta mielestäni tosiaan kokeilun arvoisia mutta hieman olen sitä mieltä että kokonaisvaltainenpaukunmakunautinto on silti suurempi sellaisella asteen miedommalla savulla. Juon myös kahvini 4 paahtoasteella vaikka vitostakin löytyy. Laihaan Juhla-Mokkaan en koske, vettähän saa kraanastakin.
.... viskikokoelmayhteiskuva....
Rehellisesti vastaamalla ilman KVG:tä, laittaisin nastan kartalla wanhan Mesopotamian alueelle.... mutta tietääkös porukat mitä seutua pallolla voidaan pitää viinin alkuperänä? Autan sen verran että maa löytyy Euroopan manterelta, kun rajataan pystyviivalla Uralilta Omaniin. Mutta se ei ole Italia tai Ranska.
Olkaapa hyvät.
Hieno kokoelma sulla. Ootkos Hanski maistanut tuota Ardbegin Kildaltonia? Mä oon ite harkinnut tuon Ardbegin ottamista kans keräilyyn, mutta ei vielä ... nyt on Lapparissa, Bowmoressa ja Glenfiddisissä ihan tarpeeksi "työtä".Bunnahabhain on ihan mielenkiintoinen tuttavuus, mutta kyllä minullekin muut Islayn tuotteet maistuu paremmin. Skyelta Talisker on myös herkkua. (kahvin osalta vannon kyllä kunnon 100% Arabica-pavuista jauhavan espressokeittimen nimeen...)Katso liite: 4862
Missäs nyt ensimmäiset immeiset asustelivatkaan...? no sielläpäin sitä viiniä varmaan on ensimmäiseksi lipitelty eikä varmaan montaa vuotta tarvinnut tislauslaitettkaan odotella?
En kyllä ole. Minulla on tullut keräiltyä yksittäiskappaleita eri saariviskeistä ja jos/kun juoma on haihtunut, olen ostanut toista merkkiä. Skotlannin eri alueissa riittää tekemistä!Hieno kokoelma sulla. Ootkos Hanski maistanut tuota Ardbegin Kildaltonia? Mä oon ite harkinnut tuon Ardbegin ottamista kans keräilyyn, mutta ei vielä ... nyt on Lapparissa, Bowmoressa ja Glenfiddisissä ihan tarpeeksi "työtä".
En kyllä ole. Minulla on tullut keräiltyä yksittäiskappaleita eri saariviskeistä ja jos/kun juoma on haihtunut, olen ostanut toista merkkiä. Skotlannin eri alueissa riittää tekemistä!
Tämä sopii vähän äijempään makuun tai kylmään talvi-iltaan:
Katso liite: 4874
Pohojammaalla. Ja ponu on varmaan kaikkien juomien Äiti.
Mä jatkan viskeilyä ja esittelen kaikkien janoisten ystävän ... Kari Grand... eiku Grantsin ...