STI_Tactical9mm
Kenraali
Tuolta tulee nami namia.
*hitsin vitsi, kun joskus vielä wanhoilla päivillään pääsisi kiertelemään Scotlantia ....
*hitsin vitsi, kun joskus vielä wanhoilla päivillään pääsisi kiertelemään Scotlantia ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei (valitettavasti ) ole mun ottama kuva. Mut sen verran on tullut internet-skotlannissa aikaa vietettyä, että tunnistin kyllä heti että mistä on kymysys.Hyvin on @STI_Tactical9mm Skotlannin maantiedon opiskellut! Onko tämä sinun ottama kuva?
God damn. You lucky s.o.b.Otin postaamani kuvan tuossa yllä näkyvältä laiturilta viime kesänä savun maun vielä kierrellessä kielen päällä...
Skotlanti on kaikin puolin upea: luonto on mieletön, juomat maistuu aikuiselle miehelle ja matkaseurakin on mukavaa:
http://maanpuolustus.net/threads/päivän-minkki.3883/page-7#post-171400
Mä en ehtinyt vielä vastaamaan tähän, koska aika meni skotlannin matkoja katsellessa. Jos tuollaisen sieltä saisi mukaansa ...
Oliko tuolla jotain värejäkin ..??Taisi olla aito Englantilainen "posh" Blondi...ei ollut Skotlannin väreissä
Oliko tuolla jotain värejäkin ..??
Tietääkö @STI_Tactical9mm tai @Rauhantekijä kuvan ottopaikan eli tislaamon nimen?
Hei camoon, eihän porukat ny ehdi vastailla noin nopsasti kun pitää töissäkin olla. Eikai porukat työajalla töllä roiku, hemmetti..?
Mutta joo L tislamo tuli kyllä mieleen kun olen aikaisemminkin paikan kuvia nähnyt. Tai sitten ne on kaikki muutkin valkoisia....
En ole koskaan ollut Skotlannissa, vaikka takavuosina suurimman viski-kiinnostuksen aikaan karttoja ahkerasti luinkin. Matkaa oli suunnitteilla, mutta se ei koskaan päässyt toteutumaan. Kattoo nyt jos tässä joskus olis sen verran varoissaan että vois mennä sinne hieman ilmastoa nuuhkimaan. Luulen että tuollakin alueella voi aistia varsin korkeaa isänmaallisuuden tasoa ihmisistä.
Meillä oli viime vuonna aivan ykkösreissu kahden kaverin kanssa Skotlantiin. Lensimme torstaiaamuna mm. Michelle Monen kanssa Glasgowiin, sieltä kukuväline alle ja Islaylle. Perjantaina kävimme Islaylla Lagavulinilla (NAM!), Ardbegillä, Laphroaigilla ja Bowmorella. Lauantaina oli ohjelmassa Britannian korkeimman vuoren Ben Nevisin valloitus, jonka jälkeen maistuikin paikallinen stout. Harmittavasti sunnuntaina oli jo paluu...Kävitkö muissakin tislaamoissa reissullasi?
....ykkösreissu Skotlantiin.
...hemaisevan ulkonäön omaava 40-vuotias MILF-neitsyt?Viski pulloon jääneenä on kuin ...... noh..palaan.....
Kuka mies nyt ei olisi vähän kirkkovenettä maistanut?No just - ensin yks kiusaa herkullisilla kuvilla ja kohta toinen pläjäyttää kymppimatka-kertomuksen tiskiin. Mykäks vetää ja kiitoksia.
Lisäys: Olen itse käsityksessä että Lagavulin on kaikkein savuisimman makuinen mallasviski. Ainakin itselle se oli kuin olis tervaista kirkkovenettä kurkkuun työntänyt. Joo menehän se kun pullon kerran kokeiluun hankki, mutta en minä nyt sanois että ne siivut niinkään suurimpia nautintoja olivat. Onko Lagavulin kaikkein savuisin malt ?
Kuulostaa siltä, että tässä yhteydessä on tapahtunut neitseellinen sikiäminen! Tarkoitit varmaan VILF = Virgin I'd Like to F......hemaisevan ulkonäön omaava 40-vuotias MILF-neitsyt?