Laatujuomatopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vehamala
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Pikkulauantain kunniaksi päätin ottaa riskin ja laittaa onelinerin .... tai pari ... ja nää ei ees oikeesti ole hauskoja .... toivottavasti tää postaus ei nyt mennyt ihan suomi24:n tasolle ... (hymiö)

IMG_0524.jpg

IMG_0525.jpg

Tota ihan tämmönen filosofinen kysymys, että kuvista päätellen sulla alkaa olla noita pulloja jo niin perkeleesti, niin sulla tulee olemaan aivan tolkuton työ niiden kaikkien juomisessa. Miten meinaat selviytyä urakasta ? :confused:

En ole ainoa joka tykkä hullun hauskoista hymiöistä..
1dOj0+

195ec+

En muista olenko kertonut että minulla on konjakkia kaapissa - Renault extra old. Lisään sitä kahviin joskus. Haluan kysyä kauanko avattu konjakkipullo säilyy pimeassa kaapissa?

..... kaikki täynnä ja niitä ei avata eikä juoda.

Tykkäsin kyllä, mutta en tajua. Iso kysymysmerkki ??

Mutta toisaalta meikälle menee lähes kaikki kiintea tai nestemäinen. Vaimokin joskus nimittelee "jäte-joonas"...heh...! Sillä tai jollain muulla verukkella - ihan mikä tahansa - on hyvä narauttaa pullosta korkki auki ja mennä asiaan. Kippis vaan kaikille. Loma loppuu ensi keskiviikkona ja arvioni mukaan Laphroaigh on silloin suoritettu. Pientä hidastetta toimeen on aiheuttanut tuo Puolustuslaitos viina, mutta tällä mennään.

Riippuu sinusta kuinka usein sitä kahviin lisäät ja kuinka suurta kuppia käytät?....minulla konjakkiputeli tyhjenisi aika haipakkaan :p
Niin se varmaan monilla normaali ihmisellä, mutta olen vähän epänormaali
1jzYf+
, en pidä humalatilasta, ei sitten vähäisestäkään. Siksi juomani kestävät kauan ja päättyvät lopulta ruoanlaittoon, tääkin menee taas pihlajamarja- ja aroniamarjahilloon.

Minulle on asken kerrottu niksi: vodkalla kenkien venytys, haluan hiukan venyttää uuden nilkkurit. Laitetaan votkaa sukkaan kohtiin jossa kenkä painaaja kävellään kotona kunnes nahka venyy. Onko kukaan kokeillut?

Jaeger shotit.
Lasit: tietäjät tietää ;)

Liitteet

• 20150723_234909.webp
    20150723_234909.webp
    314.8 KB · Luettu: 15
kuvista päätellen sulla alkaa olla noita pulloja jo niin perkeleesti, niin sulla tulee olemaan aivan tolkuton työ niiden kaikkien juomisessa. Miten meinaat selviytyä urakasta ?

Aivan loistava kysymys @tulikomento. Olen ehdottomasti mukana kysymässä tätä samaa ja mikäli vaan jossain tällaisessa maallisessa toiminnassa tarvitaan apua ni mulle voi aina laittaa viestiä. Valmiina kuin partiopoika. Voin pitää tauon rauhan tekemisessä jos pitää keskittyä muuhun ajankohtaiseen. Hitto... Puolustuslaitos loppui....se on muuten meikällä kauppareissu huomenna.....

Jaeger shotit. Lasit: tietäjät tietää

Aika rankka postaus. Onkos tuollaisiakin? Itse Saksassa asuneena mulla tulee aina aika outo olo hakaristin näkemisestä kun jotenkin olen sen heidän "kansantrauman" omaksunut myös itseeni. Huh.
Mut jeegeri on kyllä hyvää.

Aika rankka postaus. Onkos tuollaisiakin? Itse Saksassa asuneena mulla tulee aina aika outo olo hakaristin näkemisestä kun jotenkin olen sen heidän "kansantrauman" omaksunut myös itseeni. Huh.
Mut jeegeri on kyllä hyvää.
Nuo shottilasit ovat tulleet kirjan mukana.
Ja kirja käsitteli sitä kun suomesta lähti sotilaita saksaan koulutukseen ja minkälaista näiden miesten elämä oli sodan jälkeen. suosittelen lukemaan. Ville kaarnakari - Hakaristin leimaama. Kirjoittaa paljon faktaa/fiktiota suomen sodista.
on myös kirjoittanut kyösti pietiläisen legioona kirjat

Kiitos. Tämä tieto helpottaa. En tiennyt tuota taustaa. Otetaan Kaarnakarille - *prost*.
ymmärrän, laitoin kyllä kieltämättä liian pienen kuvauksen tuohon kuvaan. Kaarnakari on omasta mielestä hyvä kirjailia ja kannattaa lukea hänen kirjojaan jos sattuu käsiin.
Sotahistoriallisessa mielessä kirjoissa ei ole monestikaan ole uutta tietoa, mutta kun niihin on sotkettu faktaa ja fiktiota on välillä vaikea tietää kummasta nyt luoteen. Mielenkiintoinen kirja oli myös muistaakseni barapellum missä suomen ratkaisutaistelu käytiin salpalinjalla ja aseet oli näitä piilotettuja. Hyvää mökkilukemista

Back