vlad
Respected Leader
Samaa mieltä. Mediassa huomioitiin Love FM jollain tavoin, mutta Järviradiota (poliitikoista Timo Soinin ystävä Raimo Vistbacka istuu sen hallituksessa) ei pöyhitä. Järviradio on primus motor.
Aloitamme toimintamme varmaankin Neulamäessä, koska siellä on Järviradio Oy:n masto, jota voimme vuokrata, Komsi kertoo.
Tämä Järviradion kuvio on kieltämättä mielenkiintoinen. Laitoin itse tiedustelua Järviradioon kohun ollessa kovimmillaan (SSS-Radion ohjeistuksella heidän blogistina asiaa selvitellen) mutta tähän päivään mennessä Järviradion taholta ei ole sähköpostiini vastattu millään muotoa. Sähköpostissa esitin useita kysymyksiä heidän ja Love FM:n välisestä kytköksestä/yhteistyöstä, samoin halusin tarkennuksia muutamiin julkisuudessa liittyneisiin uutisiin.
Perussuomalaisille laitoin tiedustelua puolueen mahdollisista kytköksistä Järviradioon, sekä sitä, onko Vistbackalla puoluepoliittista roolia toimiessaan Järviradiossa. Slunga-Poutsalo vastasi minulle persujen puolesta, valitettavasti minulle ei annettu lupaa siteerata vastausta sen tarkemmin. Sen voinen todeta, että virallisesti Vistbacka on omaehtoisesti liikkeellä.
vlad