Tuon täytyy olla Hesarin virhe tilastoja katsomalla. Pääkirjoituksessa? Mutta suunta on selvä.On kyllä kova saavutus 1/4 vieraskielisiä ja yli puolet lapsista. Ei tarvitse minnekään 50-luvulle odotella, että sulosuomalaiset on vähemmistöä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuon täytyy olla Hesarin virhe tilastoja katsomalla. Pääkirjoituksessa? Mutta suunta on selvä.On kyllä kova saavutus 1/4 vieraskielisiä ja yli puolet lapsista. Ei tarvitse minnekään 50-luvulle odotella, että sulosuomalaiset on vähemmistöä.
On kyllä kova saavutus 1/4 vieraskielisiä ja yli puolet lapsista. Ei tarvitse minnekään 50-luvulle odotella, että sulosuomalaiset on vähemmistöä.
Suomen työttömät ja maahanmuutto onkin jo kätevästi niputettu samaan topikiin.
Ai tämä onkin persuketju, ja kuka niitä homppeleita ja transuja hyysääSuomen työttömät ja maahanmuutto onkin jo kätevästi niputettu samaan topikiin. Jehovat, ortodoksit ja kansaneläkeläiset seuraavaksi? Homot ja muut suojellaan, koska persupomoilla on niin usein miesmorsiamia?
Hyvin vedetään, kuin putinin raamatullisesta oppikirjasta. Hajoita vihollisesi koheesio, siitä tulee kypsä poimittavaksi. Ettekö todella itse huomaa, mihin ideologia johtaa?
Meidän jälkikasvu on kertonut mikä on homman nimi, eikä siinä ole mitään yhtäläisyyksiä tuputettujen ideologioiden kanssa. Persujen syytä kaikkiTässäkin asiassa on niin, että meillä on aivan helvetin typeriä toimittajia, jotka suoltaa asiaa ideologiansa pohjalta... ja pitävät kansaa vielläkin tyhmempinä, mitä itse ovat...Kansa tajuaa kyllä, vaikka ei sirolaopiston käyneet itse ymmärrä sitä... ja nuoriso, joka asian kanssa päivittäin elää kouluissa ja kaduilla, on kyllä huomannut ja se vassareita eritoten pelottaa...

Possua tarjoaisitteVapaapäivien ratoksi voisi joku kerjäläinen eksyä ytimistä tänne ympäryskuntiinkin. Laitettaisiin ruokaa ja youtubesta kateltaisiin miten kättä väännetään pohjosessa.