Maahanmuutto.

Koko Eurooppa on kusessa tän asian kanssa tulevaisuudessa. Meidän lapset varmaan jo näkee sen kun alkaa kaikenlaista kalifaattia nousemaan eri maiden alueille. Saa Eurooppakin kokea sitten miltä Israelista tuntuu. No se positiivinen asia sentään, että ei enää sinitukkaiset hörhöt marssi kaduilla kalifaattien puolesta kun ongelmat tulikin omalle takapihalle ja Islam ei olekaan pro LTGPTRSTUX ja Gretan ei tarvitse purjehtia missään vaan voi mennä Metrolla kavereiden luo.

Suomen työttömät ja maahanmuutto onkin jo kätevästi niputettu samaan topikiin. Jehovat, ortodoksit ja kansaneläkeläiset seuraavaksi? Homot ja muut suojellaan, koska persupomoilla on niin usein miesmorsiamia?

Hyvin vedetään, kuin putinin raamatullisesta oppikirjasta. Hajoita vihollisesi koheesio, siitä tulee kypsä poimittavaksi. Ettekö todella itse huomaa, mihin ideologia johtaa?

Suomen työttömät ja maahanmuutto onkin jo kätevästi niputettu samaan topikiin.

Nehän onkin enenevässä määrin samaa väkeä.

Koheesio on hajotettu hyvin maailmanhalaajien toimesta (oikeusjärjestelmän mulkkaus, massamaahanmuutto, median haltuunotto). En tiedä sitten pitääkö ne meitä vihollisina, vai onko vihollinen tukenut niitä.

Viimeksi muokattu:
Suomen työttömät ja maahanmuutto onkin jo kätevästi niputettu samaan topikiin. Jehovat, ortodoksit ja kansaneläkeläiset seuraavaksi? Homot ja muut suojellaan, koska persupomoilla on niin usein miesmorsiamia?

Hyvin vedetään, kuin putinin raamatullisesta oppikirjasta. Hajoita vihollisesi koheesio, siitä tulee kypsä poimittavaksi. Ettekö todella itse huomaa, mihin ideologia johtaa?
Ai tämä onkin persuketju, ja kuka niitä homppeleita ja transuja hyysää

Tässäkin asiassa on niin, että meillä on aivan helvetin typeriä toimittajia, jotka suoltaa asiaa ideologiansa pohjalta... ja pitävät kansaa vielläkin tyhmempinä, mitä itse ovat...Kansa tajuaa kyllä, vaikka ei sirolaopiston käyneet itse ymmärrä sitä... ja nuoriso, joka asian kanssa päivittäin elää kouluissa ja kaduilla, on kyllä huomannut ja se vassareita eritoten pelottaa...

Tässäkin asiassa on niin, että meillä on aivan helvetin typeriä toimittajia, jotka suoltaa asiaa ideologiansa pohjalta... ja pitävät kansaa vielläkin tyhmempinä, mitä itse ovat...Kansa tajuaa kyllä, vaikka ei sirolaopiston käyneet itse ymmärrä sitä... ja nuoriso, joka asian kanssa päivittäin elää kouluissa ja kaduilla, on kyllä huomannut ja se vassareita eritoten pelottaa...
Meidän jälkikasvu on kertonut mikä on homman nimi, eikä siinä ole mitään yhtäläisyyksiä tuputettujen ideologioiden kanssa. Persujen syytä kaikki :p

Vapaapäivien ratoksi voisi joku kerjäläinen eksyä ytimistä tänne ympäryskuntiinkin. Laitettaisiin ruokaa ja youtubesta kateltaisiin miten kättä väännetään pohjosessa.

Back