"Meille kerrottiin, että maahanmuuttajat pelastaisi Euroopan talouden; tilastot kuitenkin osoittavat, että se itse asiassa imee sen tyhjiin. Iranilaisena, joka lähti Lähi-idästä päästäkseen toimivaan, korkean luottamuksen yhteiskuntaan, on surrealistista seurata, kuinka länsi tuo vapaaehtoisesti sisään juuri sen epäjärjestyksen, jota minä pakenin. Viralliset raportit Alankomaista ja Tanskasta vahvistavat sen, minkä monet meistä alueelta tulevista jo tiedämme, mutta mitä länsimaiset poliitikot pelkäävät sanoa ääneen: Lähi-idästä ja Pohjois-Afrikasta tulevat maahanmuuttajat muodostavat tilastollisesti valtavan nettokustannuksen julkiselle taloudelle. Numerot ovat tarkkoja ja armottomia. Tanskan valtiovarainministeriö julkaisi tilastoja, jotka osoittavat, että tämä demografinen ryhmä maksaa valtiolle noin 24 miljardia Tanskan kruunua (DKK) vuosittain. Tämä ei ole tilapäinen kirjanpidollinen notkahdus. Kyseessä on rakenteellinen alijäämä, jonka aiheuttaa ryhmä, joka käyttää jatkuvasti enemmän sosiaalipalveluja kuin mitä se maksaa veroina.
Alankomaissa havainnot ovat yhtä synkkiä. Hallituksen analyysi osoittaa, että keskimääräisen turvapaikanhakijan elinkaarivaikutus näiltä alueilta on vahvasti negatiivinen. Siinä missä kehittyneistä länsimaista tulevat maahanmuuttajat toimivat talouden moottoreina täyttäen valtion kirstuja, alueelta, jota kutsuin kerran kodikseni, saapuva muuttovirta toimii taloudellisena rasitteena. Tämä on modernin hyvinvointivaltion kylmä totuus. Et voi ylläpitää korkean luottamuksen, korkean hyödyn yhteiskuntaa samalla, kun tuot miljoonia ihmisiä, jotka tilastojen mukaan tulevat riippuvaisiksi järjestelmästä.
Samaan aikaan kun taloudellinen näyttö kasautuu, myös niiden ihmisten vastainen hyökkäys, jotka ottavat aiheen puheeksi, voimistuu, pakottaen monet aihetta ymmärtävät pysymään hiljaa. Meillä on ryhmä, jossa kieltäydymme sulkemasta silmiämme todellisuudelta ja sen sijaan käymme perusteellista keskustelua näistä poliittisista totuuksista. Voit liittyä mukaan täällä:
https://www.skool.com/libertypolitics/about."
Olen ollut monesti sama mieltä tuon iranilaisen kanssa. israelissakin asuu n 3 miljoona arabia, paenneita muualta ateisteja ja radikalin islamin uhreja. On ns rauhonomaisen islamin edustijia, mutta itse, kuten ei kirjoittajakaan usko siihen.
Hän kirjoitti aika hyviä juttuja Ukrainastakin ja Trump idiootista. Nykyisin on paljon myös rehellisiä ja rohkeita ihmisiä jotka ottavat kantaa kokonaisuuteen. Ei tarvitse heti haukkua ketään natsiksi, oikeistopopulistiksi, israelin hihhuliksi tai häntyriksi, koska (myös) minulle NL:ssa syntyneellä ja varttuneella syötetty joka päivä siellä radiosta ja sittemmin kuvaltaan onnettomasta tv:sta kauhutarinoita - "hampaisin asti aseistautuneesta Israelista, (joka on uhkana koko maaimalle, verenhimoisista sionisteista, kapitalistisen/imperialisesta Lännestä, (mätänevästä tietenkin) hirvittävästä NATO:sta,joka koko ajan valmiustilassa pommittaa jaloa ja sielukasta NL:ttoa, joka on maapallon ykkönen kaikessa, ja ne siellä kiristävät hampaita kateudesta ja voimattomasta vihasta". Minua pelotti pikku lapsena erityisesti "nato" sana ja "sionistit", kun sitä on toistettu liian usein pelotteena kaikille. Viimeisiä luulin maailman pahimmaksi NATOn sotilaiksi.