Maanpuolustajien Vappu ja sen reaaliaikainen seurantafoorumi

Imagine

Kersantti
Itse vedän huomenna lakin ja kännin päähän, kuten tapoihin kuuluu. Tämä päivä menee vielä työn merkeissä iltamyöhään. Hauskaa vappua vaan kaikille! :salut:
 
Muista sun kommunistipuku ja hevonen:D

Hyvää Vappua teille kaikille:)
 
Hejsan kirjoitti:
Muista sun kommunistipuku ja hevonen:D

Hyvää Vappua teille kaikille:)
Eikös teillä ole siellä Ruotsissa tapana miesten keskenään kävellä käsi kädessä vappupallojen kanssa? Sorry jos tämä oli huhupuhetta. Näin olen vaan kuullut. :a-tongue:
 
En tiedä...olen aina ollut päissään. Ehkä Skansenissa:p
tai jos on tämmönen Pridefestivaali.....
 
Haalarit niskaan ja grillailemaan johonkin pahennusta aiheuttavaan paikkaan Tampereelle. Tilannetietoja seuraa.
 
Jahas, lähdetääs korkkaamaan kevään koski, ei mene edes kauan...silleen baikal viettää vappuaattoa. Tosi tylsä jätkä, eiks vaan?
 
Tiedän kyllä monia jotka korkkaavat kosken täällä tampereella, mutta baikal taitaa hoitaa homman omalla tyylillään.. :D
 
Joo haalarit on jo päällä ja parhaillaan suorittamassa valvontaa Pe 17:00-La 08:00.
Saattaa aamulla olla nakit silmillä, kun heräsin tänä aamuna 05:00 ja samoilla silmillä mennään. :confused:
 
Hhrrrr, tuli pihagrillin ääressä niin kylmä (lämmikkeistä huolimatta) että piti tulla sisälle :mad:

Toisaalta ehkäpä tuo viileys hillitsee aivan pahinta rähjäjuhlintaa :-/

Jos nykyään sellaista enää onkaan ?
 
vehamala kirjoitti:
Hhrrrr, tuli pihagrillin ääressä niin kylmä (lämmikkeistä huolimatta) että piti tulla sisälle :mad:

Toisaalta ehkäpä tuo viileys hillitsee aivan pahinta rähjäjuhlintaa :-/

Jos nykyään sellaista enää onkaan ?
Joo, täällä Kanta-Hämeessä alkoi tihruttamaan jo tuossa puoliltaöin ja nyt tulee vettä ihan kunnolla ettei tuolla paljoa humalaisia kekkuleita näkynyt. Aloitin vapun juhlinnan nyt. Poks. Kohtapuoliin parin tunnin nokoset ehkä jos viittii ja Helsinkiin juhlimaan. Oli sitten keli mikä hyvänsä. Junat ainakin kulkee. :a-smiley:
 
baikal kirjoitti:
Jahas, lähdetääs korkkaamaan kevään koski, ei mene edes kauan...silleen baikal viettää vappuaattoa. Tosi tylsä jätkä, eiks vaan?

Juu, suht kuivana selvittiin eilen iltasella...porukkaa oli mukavasti ja kaikki selvinä vesillä. Minä vetasin vain pikkutintin Piranhalla. Sää oli suoraan sanoen fitan kurja, nolla-asteista tihkua satoi ja tuulla hojotti. Silti kivaa. Huomenna uudestaan pikkusessio:p
 
Olipa tampereen yössä ihmisillä melkoista kilpavarustelua siirrettävien poppikoneiden kanssa. Löytyi kaikkea aina taskukokoisista soittimista kärryillä siirrettäviin viihdekeskuksiin. :D

Erittäin hyvää wappua itse kullekkin!
 
Taitaa toistua tuo viime vapun säätila :(
No, täytyy soveltaa taas taktiikkaa kuin silloinkin :dodgy:

Mahdollisesti huonosta säästä huolimatta HYVÄÄ VAPPUA kaikile !
 
Eikös tämä kuuluisi nykyisin tuonne tilannehuoneen puolelle? Massiivisia väestön liikehdintöjä, jotka paikoin puhkeavat väkivallaksi. Voimakkaasti keskushermostoon vaikuttavia aineita miljoonilla suomalaisilla verenkierrossa. Taloudelliset ja valmiuden hetkelliseen romahtamiseen liittyvät tappiot ovat suunnattomia.
 
Hauskaa vappua teille!

Onko käytty viinakaupassa? :D
 
vehamala kirjoitti:
Hhrrrr, tuli pihagrillin ääressä niin kylmä, että piti tulla sisälle :mad:

Ja taas kävi sama juttu, ei siellä tarkene :dodgy:
 
No nyt vapun kunniaksi skipataan hetkeksi ne "normaalit" tynnyrinpesuvedet. Lasissa on oikeaa shampanjaa :rolleyes:
Maistuu muuten oikein hyvältä myös vapunaattona :shy:
 
Aurinko paistaa ja vettä sattaa ... taitaa tulla .... Vappu?
Bileistä kotiuduttu ja meo on ihan kohdillaan.
"Klara Vappen, spara Vatten" !
 
Back
Top