maanpuolustus.net

Tuleeko kenellekään Spotifyn (ilmais)käyttäjälle outoja mainoksia? Suomea puhuva miesääni ja linkki Spotifyista johtaa MTV3:n uutissivustoa jäljittelevälle saitille, jossa on vuosia vanha juttu, jossa esiintyy "onnellisuusprofessori"?

Url on "https://finlandbloger piste site/kuinka-olla-onnellinen-onnellisuusprofessorin-15-neuvoa-parempaan-arkeen-nama-vinkit-voivat-muuttaa-elamasi-suunnan.html", jos joku haluaa välttämättä siellä vierailla.

Jotain ryssän juttuja... Montakohan Zero Day exploitia selaimessani on... 😳


ruskies invadin.jpg
 
Tuleeko kenellekään Spotifyn (ilmais)käyttäjälle outoja mainoksia? Suomea puhuva miesääni ja linkki Spotifyista johtaa MTV3:n uutissivustoa jäljittelevälle saitille, jossa on vuosia vanha juttu, jossa esiintyy "onnellisuusprofessori"?

Url on "https://finlandbloger piste site/kuinka-olla-onnellinen-onnellisuusprofessorin-15-neuvoa-parempaan-arkeen-nama-vinkit-voivat-muuttaa-elamasi-suunnan.html", jos joku haluaa välttämättä siellä vierailla.

Jotain ryssän juttuja... Montakohan Zero Day exploitia selaimessani on... 😳


Katso liite: 53924
Lähes päivittäin Spotifyä käytän, maksullista versiota. Eipä ole tuollaista kertaakaan vastaan tullut. Kannattanee ajaa läpi muutamat on-demand tutkat?
 
Olee hyvä ja keskustelee paremmin. Pitäisikö keskustelukin valmiiksi ojentaa valmiina jokaisen silmien eteen, eikö se oma panos tule mieleen koskaan? Jos keskustelut ovat huonoja niin sopii kai sitä heittää se oma kultainen punos vyyhteen mukaan? Tätä mainittua Friskiä en tunne, enkä käsittääkseni ole lukenut kuin vahingossa tuotantoaan, toivottavasti luukuttaa tännekin.

Anonyymilta keskustelulta ei kannata odottaa liikoja eritoten, kun aihealue on tällainen ja alan kulttuurina on salata suunnilleen kaikki Muken maitomukien rakenteesta liitopommeihin. :)

Keskustelu ei voi olla sähköinen kirja, joka saadaan ilmaiseksi silmien eteen. Siihen pitää osallistua ja kehittää sitä. Jos se tuntuu tunkkaiselta ja itseään toistavalta, kuten se tietysti myös onkin.

Nyt voisikin kysyä, että mitä Frisk on tuonut maanpuolustuskeskusteluun? Uutta ja raikasta.

Foorumia olen seurannut sen alusta asti ja osallistunutkin monella tavalla vuosien saatossa, valitettavasti olen sen verran yksinkertainen ihminen etten omalta osaltani osaa, enkä enää jaksa yrittää tasoa nostaa, mutta ymmärrän ja hyväksyn kritiikin. Tyhjänhuuteluahan se on.

Voisin silti uskaltaa väittää, että foorumin taso maanpuolustuskeskustelun osalta on vuosien saatossa laskenut kuin lehmän häntä, muistaakseni suuri korpifilosofi Baikal itsekin on moista joskus julkisesti epäillyt. Jostain syystä suuri osa laadukkaan sisällön tuottajista on poistunut. Ehkä siinäkin olisi kysymys, jonka syytä sietäisi pohtia?

Se, mitä uutta maanpuolustuskeskustelussa on, löytyy, valitettavasti, ihan muilta kanavilta. Etsivä löytää. Friskin osuutta siitä voi lukea hänen blogistaan, tai seurata Twitteristä. Voi sitten itse päättää kuinka raikasta se on.
 
Viimeksi muokattu:
Olisiko joku lähettämäsi viesti. Esim tuo jossa tänään kirjoitit lukapas..a ja riippakivekseen..
Algoritmi on löytänyt mainoskohteen avainsanoista
Olenkohan mä kuuklannut napakettuja kun anaalielektrodia pukkaa :unsure:
 
Nyt tulee meikäläiselle kyllä erikoista mainontaa. Mummoille tarkoitettuja alushousuja virtsankarkailusta kärsiville. :oops:
Melkoisen pervoa. Mies on kiinnostunut museoiduista panssarivaunuista ja mummojen alushousuista.
Vielä muutama mainos eturauhasen liikakasvusta ja itsehoitolääkkeistä niin paketti on valmis.
Sitten vaan pikku hiljaa luiskaa rakentamaan koska alamäki alkaa.
 
Olisiko mahdollista ettei ketju näkyisi lukemattomana jos ainoat uudet viestit ovat ignooratuilta käyttäjiltä? :unsure:
 
Nyt tulee meikäläiselle kyllä erikoista mainontaa. Mummoille tarkoitettuja alushousuja virtsankarkailusta kärsiville. :oops:
Haha! Mulle ei onneksi enää tule (johtuen Covid-19-tilanteesta, tai siitä että softa lopulta ymmärsi ettei ole mun juttu) CARIBBEAN GAY CRUISES -mainoksia... vittujen kevät ei pitäisi ikinä klikata silkasta uteliaisuudesta yhtäkään linkkiä, enää koskaan.

You've been warned.

 
Haha! Mulle ei onneksi enää tule (johtuen Covid-19-tilanteesta, tai siitä että softa lopulta ymmärsi ettei ole mun juttu) CARIBBEAN GAY CRUISES -mainoksia... vittujen kevät ei pitäisi ikinä klikata silkasta uteliaisuudesta yhtäkään linkkiä, enää koskaan.

You've been warned.

Jos asuisit himppasen idempänä tuo voisi olla juttusi :p
 
Jos asuisit himppasen idempänä tuo voisi olla juttusi :p
Juu asun Itä-Oslossa niin matkaa on vielä tohon paratiisiin, lisäksi Norjan suurin joki virtaumaltaan, Glomma, 25km Oslosta itään, toimii jonkinlaisena himokkaimpien jarruhautana idästä päin tulijoille. Ruskeana virtaa muuten kuin Vantaanjoki, norjalaiset eivät pidä sen väristä ollenkaan. Joki tulee koillisesta jääkauden jälkeisten savikkolaaksojen läpi, saa siitä savisen värinsä...
Kyseessä on myös Norjan pisin joki, reilut 600km, koska täällä on muualla lähinnä niin pirun jyrkkää ettei noi vedenjakaumat ole kovin laajoja, eivätkä joet pitkiä. Sadetta kyllä piisaa täällä Pohjois-Atlantin rannikolla, sitä voi joko valittaa tai suomalaisittain pitää turpansa kiinni ja maksaa veroja :).

 
Juu asun Itä-Oslossa niin matkaa on vielä tohon paratiisiin, lisäksi Norjan suurin joki virtaumaltaan, Glomma, 25km Oslosta itään, toimii jonkinlaisena himokkaimpien jarruhautana idästä päin tulijoille. Ruskeana virtaa muuten kuin Vantaanjoki, norjalaiset eivät pidä sen väristä ollenkaan. Joki tulee koillisesta jääkauden jälkeisten savikkolaaksojen läpi, saa siitä savisen värinsä...
Kyseessä on myös Norjan pisin joki, reilut 600km, koska täällä on muualla lähinnä niin pirun jyrkkää ettei noi vedenjakaumat ole kovin laajoja, eivätkä joet pitkiä. Sadetta kyllä piisaa täällä Pohjois-Atlantin rannikolla, sitä voi joko valittaa tai suomalaisittain pitää turpansa kiinni ja maksaa veroja :).

Tuli vaan mieleen, jos käytettäisiin tukholman meridiaania lähtöpisteenä, niin montako astetta ja minuuttia pitää olla etäisyyttä, jotta selkänsä uskaltaa kääntää :cool:
 
Tuli vaan mieleen, jos käytettäisiin tukholman meridiaania lähtöpisteenä, niin montako astetta ja minuuttia pitää olla etäisyyttä, jotta selkänsä uskaltaa kääntää :cool:
Noh kyllä täällä jo pärjää, tosin mulla on ruotsalaisia kollegoita jotka kieltäytyvät puhumasta norjaa... tosiasiassa kielet ovat noin 90%:sti samankaltaisia, mutta joku niitä hurreja riivaa kun eivät taivu. Norskit lähinnä naureskelevat asialle, ja myös meikäläisen norjan kielelle, joka on sekoitus kouluruotsia ja (nykyään) enimmäkseen norjaa, mutta raa'an suoraviivaisella suomi-aksentilla.

Toisin kuin toistuvasti Lontoossa, kukaan ei tosin ole täällä vielä kysynyt "Are you from South Africa"?
 
Noh kyllä täällä jo pärjää, tosin mulla on ruotsalaisia kollegoita jotka kieltäytyvät puhumasta norjaa... tosiasiassa kielet ovat noin 90%:sti samankaltaisia, mutta joku niitä hurreja riivaa kun eivät taivu. Norskit lähinnä naureskelevat asialle, ja myös meikäläisen norjan kielelle, joka on sekoitus kouluruotsia ja (nykyään) enimmäkseen norjaa, mutta raa'an suoraviivaisella suomi-aksentilla.

Toisin kuin toistuvasti Lontoossa, kukaan ei tosin ole täällä vielä kysynyt "Are you from South Africa"?
Meinaatko, että suomalaiset solkkaa engelskaa buuriaksentilla?
 
Meinaatko, että suomalaiset solkkaa engelskaa buuriaksentilla?
En suoraianisesti, mutta asuessani Angelissä hyppäsin taksiin mennäkseni Halloween-bileisiin Länsi-Lontooseen, noin 10km päähän, marraskuussa, pukeutuneena Björn Borgiksi, polvisukat, taka-fleda, tennis-staga ja ne luumunlämmittimen kokoiset minishortsit, ja sanoin tasan kaksi sanaa:

"Chelsea, please".

Kuski kääntyi, ja sanoi: "Oi, ello mate, I didn't know you guys celebrated Halloween in South Africa?"

WTF??
 
Back
Top