maanpuolustus.net

Itsellä näkynyt kanssa, Chrome ja W10 PC:llä. Kanssa näkynyt pari päivää sit ja näkyy ajoittain.
 
"Unignore" on jäänyt suomentamatta.

PJvwPYS.png
 
James Mashiri

@jamesmashiri

·
20t

Vastauksena käyttäjälle
@veitera

@maanpuolustus
on foorumi, joka väittää olevansa mp-henkinen. Syvissä vesissä kahlaaminen ei valitettavasti ole uutta, vaan siellä kyllä iloisesti ylläpitäjät asettavat poliittisia raja-aitoja. Eipä ole eka kerta… Hyvin yleistä monilla Pohjoismaisilla mp-foorumeilla…
 
James Mashiri
@jamesmashiri

·
20t

Vastauksena käyttäjälle
@veitera

@maanpuolustus
on foorumi, joka väittää olevansa mp-henkinen. Syvissä vesissä kahlaaminen ei valitettavasti ole uutta, vaan siellä kyllä iloisesti ylläpitäjät asettavat poliittisia raja-aitoja. Eipä ole eka kerta… Hyvin yleistä monilla Pohjoismaisilla mp-foorumeilla…
Tottahan tuo tavallaan on. Kyllä täällä tietyt poliittiset suuntaukset jyllää ja muut vaimennetaan pääasiassa ryhmäpaineen avulla. Niinhin toki mikä tahansa sosiaalinen yhteisö toimii joka tämä foorumikin on, mutta välillä sitä kieltämättä varsin rasittavaa seurata.

Ja sitten, en tiedä kuka kyseistä twitter tiliä ylläpitää, mutta sisältö on kyllä pääasiassa aika kuraa ja yksipuolista. Suoraan sanottuna haitallista foorumin kannalta. Tämähän on keskustelualusta ja sen "nimissä" tehdyt twiitit leimaavat koko porukan. Jos joskus täällä jutut menee niin pahasti yli, että lähden, niin tuo twitter-tili on kyllä yksi listattavista syistä. Toki omistaja tekee kuten haluaa, mutta kunhan jäsenenä ilmaisen mielipiteeni.

@TomTom , osaatko vastata, että kuka tuota Twitter-tiliä hallitsikaan? Muistaakseni, et sinä kuitenkaan vai?
 
Viimeksi muokattu:
Mikä ryhmäpaine? Kyllä minä kehtaan olla eri mieltä kuin enemmistö silloin kun olen. Esim enemmistö täällä on talousasioissa oikealla, minä taas vasemmalla.
Suuri osa täällä kannattaa uskonnollista yhteiskuntaa, minä en.
 
Mikä ryhmäpaine? Kyllä minä kehtaan olla eri mieltä kuin enemmistö silloin kun olen. Esim enemmistö täällä on talousasioissa oikealla, minä taas vasemmalla.
Suuri osa täällä kannattaa uskonnollista yhteiskuntaa, minä en.
Sama mikä toimii missä tahansa sosiaalisessa ryhmässä - yhteisössä. Porukka koittaa miellyttää muita ja toisaalta vaimentaa soraääniä. Niin ainakin minun kaappisosiologistini taidoilla olen ollut huomaavinani. Ei siinä ole mitään erikoista, täysin inhimillistä toimintaa.

Uskonnollista yhteiskuntaa:D? Mikä se on? Rohkenen olla eri mieltä tuostakin väitteestäsi joka tapauksessa.
 
Itse kunnioitan niitä jotka on erimieltä perustellusti. Se että trolleja tulee ja Russia Stronk ja uskotaan valtamediaa nielemättä... 556 tai 762 on paras :D eh...
Aivan saatanan tylsä foorumi olisi jos kaikki ois samaa mieltä. Huomannut vuosien saatossa, että moni vastarannankiiski on vaan siirtynyt mielipiteisään kohti foorumin keskilinjaa.
Ja hyvä linja myös saunan taakse, Aatun hommat jäi kesken yms, kenkää vaan niillekin.
 
Myönnettäköön että foorumi on lipsunut alkuaikojen maanpuolustusteemasta hiukan.. eh.. iltavapaiden suuntaan.

Toki kaikkihan me olemme osa foorumin julkisivua. Jokaisen jäsenen postaukset toimivat joko mainoksena tai katkottimena riippuen sisällöstä. Toisen mainos taas toimii toisen karkottimena.:sneaky:
 
Tottahan tuo tavallaan on. Kyllä täällä tietyt poliittiset suuntaukset jyllää ja muut vaimennetaan pääasiassa ryhmäpaineen avulla. Niinhin toki mikä tahansa sosiaalinen yhteisö toimii joka tämä foorumikin on, mutta välillä sitä kieltämättä varsin rasittavaa seurata.

Ja sitten, en tiedä kuka kyseistä twitter tiliä ylläpitää, mutta sisältö on kyllä pääasiassa aika kuraa ja yksipuolista. Suoraan sanottuna haitallista foorumin kannalta. Tämähän on keskustelualusta ja sen "nimissä" tehdyt twiitit leimaavat koko porukan. Jos joskus täällä jutut menee niin pahasti yli, että lähden, niin tuo twitter-tili on kyllä yksi listattavista syistä. Toki omistaja tekee kuten haluaa, mutta kunhan jäsenenä ilmaisen mielipiteeni.

@TomTom , osaatko vastata, että kuka tuota Twitter-tiliä hallitsikaan? Muistaakseni, et sinä kuitenkaan vai?

Osittain totta mielestäni.

Mutta toisaalta. Itse varmasti monesti ärsytän monia mielipiteillä jotka eivät ole täysin palstan konsensuksen mukaisia.

Tällä palstalla on kuitenkin mielestäni kaikesta huolimatta keskinäinen keskustelu ollut kohtuullisen sivistynyttä(y) Toki joskus saa kuulla kaikenlaista, mutta saa myös antaa takaisin. Eihän se kivaa ole aina kuulla mutta toisaalta kuuluu asiaan saada vastakommentteja. Koviakin sellaisia.

Mihinkään Twittailuun en ota kantaa. En tiedä, en osallistu eikä kiinnosta. Ja mitä tulee @setämies kommenttiin palstan aiheiden lipsumiseen. Maanpuolustus on mielestäni aiheena nykyään laajentunut sen verran, että on vain hyvä jos keskustelua käydään puhtaasti aseellisen puolustuksen ulkopuolella.
 
Back
Top