Mikä vituttaa tänään?

teboil kauppias on ystäväsi... vittu kun vittuttaakin ei voi kuunnella autossa radiosta muuta kuin Yleä enää. Ei mitään väliä kunhan euroja tulee. Kas kun eivät laita mainosta putin on ystäväsi radiossa tai no...
Sen verran sakeaa ryssäpaskaa ylekin välillä suoltaa että Spotifylla on menty jo pitkään. Se maksu on sentään vapaaehtoinen toisin kuin yle.

Uusien bussien ilmastointi, vaikka kuin helletta mutta onko pakko tehdä busseista pakastimia?? Näissä voivat hyvin vain lihavat ja vaihdevuosi tädit, minä palelen, pakko vetää lippis ja kantaa takki, jopa pashmina nyt kannan mukana.
"Stop" nappi aiheuttaa monelle liian kovan äänisenä ongelmat. Tämä ei tunnu enää mukavalta matkustelulta. Bussikuskit vain sanoo että kaikki on automaatiikka.
Tälläinen automaatiikka on ihmisten rääkkäystä 😡

Uusien bussien ilmastointi, vaikka kuin helletta mutta onko pakko tehdä busseista pakastimia?? Näissä voivat hyvin vain lihavat ja vaihdevuosi tädit, minä palelen, pakko vetää lippis ja kantaa takki, jopa pashmina nyt kannan mukana.
"Stop" nappi aiheuttaa monelle liian kovan äänisenä ongelmat. Tämä ei tunnu enää mukavalta matkustelulta. Bussikuskit vain sanoo että kaikki on automaatiikka.
Tälläinen automaatiikka on ihmisten rääkkäystä 😡
Se on kyllä typerää että pitää pukea vaatteita päälle kun menee ulkoa johonkin sisälle. 25 kuumimpina helteinä tuntuu jo viileältä sekin, kun taas talvella, kun on lämpökerrastot päällä, ei julkisia paikkoja tarvitse lämmittää yli 20 asteen.

Viimeksi muokattu:
Se on kyllä typerää että pitää pukeutua päälle kun menee ulkoa johonkin sisälle. 25 kuumimpina helteinä tuntuu jo viileältä sekin, kun taas talvella, kun on lämpökerrastot päällä, ei julkisia paikkoja tarvitse lämmittää yli 20 asteen.
Villapaita ympäri vuoden päälle.
Ei mene pieleen. Lämmittää talvella ja kesällä kalvehtaa sopivasti.

Vituttaa kun olen jo laittamassa nukkumaan (pitkä ja raskas päivä takana), hampaat pesty ja ulkoa leijuu ihan selvä grillikasslerin tuoksu. Suorastaan aistin karrelle paahtuneen reunan. Jos vähän pinnistän voin kuulla oluenkin kutsuvan. Mutta nukkua pitää saatana.

@OXPAHA Olen kuullut, että vanhoilla päivillä ihmiset usein katuvat sitä, mitä jättivät tekemättä, eikä sitä mitä tekivät. Hae siis ihmeessä olutta ja makkaraa.

Se on kyllä typerää että pitää pukea vaatteita päälle kun menee ulkoa johonkin sisälle. 25 kuumimpina helteinä tuntuu jo viileältä sekin, kun taas talvella, kun on lämpökerrastot päällä, ei julkisia paikkoja tarvitse lämmittää yli 20 asteen.
En saanut ihan kiinni, haluatko sanoa että ulkona 25 asteen helteestä tuleminen ilmastoidun bussiin tuntuu liian viileältä? Etelässä olen törmännyt samanlaiseen ilmiöön, mutta eka kerta Suomessa. Oli täällä aikaisemminkin helteitä, eikä busseissa ollut pakastimen kaltaista kylmyyttä. Jännä, tänään oli oikein bussijajelu päivä. Menin ihan samanlaiseen uuteen bussiin, mutta kas, kun ei ollut puhaltamassa sitä jäätävä kylmyyttä. En usko automaatikkaan. Kuskit pelleilee. Kerran viime vuonna yksi maahanmuutajan näköinen kuski piti matkustajia ihan saunassa, kun nousi vittuilu matkustamosta, niin laittoi ilmastoinnin päälle.

Viimeksi muokattu:
En saanut ihan kiinni, haluatko sanoa että ulkona 25 asteen helteestä tuleminen ilmastoidun bussiin tuntuu liian viileältä? Etelässä olen törmännyt samanlaiseen ilmiöön, mutta eka kerta Suomessa. Oli täällä aikaisemminkin helteitä, eikä busseissa ollut pakastimen kaltaista kylmyyttä. Jännä, tänään oli oikein bussijajelu päivä. Menin ihan samanlaiseen uuteen bussiin, mutta kas, kun ei ollut puhaltamassa sitä jäätävä kylmyyttä. En usko automaatikkaan. Kuskit pelleilee. Kerran viime vuonna yksi maahanmuutajan näköinen kuski piti matkustajia ihan saunassa, kun nousi vittuilu matkustamosta, niin laittoi ilmastoinnin päälle.
Meinaan että jos ulkona on se 28 astetta + aurinko, 25 asteinen ilmastointi tuntuu jo tarpeeksi viileältä sillä vaatetuksella mitä 28+aurinkoon tarviin.
Tai siis ainakin loppukesästä, kun ihmiset ovat jo lämpöön tottuneet, alkukesällä 25 sisälämpönä on tappavaa.

Pahimmilla helteillä ei sisällä ole tarvetta alle 25 asteelle jos ei puhuta fyysisestä toiminnasta. Luonto kiittää ja ei tarvitse pukea vaatteita päälle kun menee ulkoa sisälle.

Alkoi loma äsken, ja tuntia myöhemmin positiivinen koronanäyte. Helkkarin kivaa aloittaa loma sairastellen.

Onneks ei vituta, että kesäloma loppuu. Eiku. No, toveri Nemiroff kadottaa alkavan vitutuksen mahdollisuudet.

Vuoden se "jäätyi'.
Mulla on parannuskeino jäätyneeseen olkapäähän.

Liukaspohjaiset kengät jalkaan ja epätasaiseen maastoon. Kun alamäessä jalat lähtevät alta, tekevät käsivarret oikeaoppisen pyörähdysliikkeen ja - tadaa - liikerata on normaali.

Hetkellisestä kivusta en sano tässä mitään, kun fonttikoko ei riitä.

Back