Vonka
Supreme Leader
Sama täällä mutta suunta jo parempaan. Vuoden se "jäätyi'.Kiertäjäkalvosin vamma. Taas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä mutta suunta jo parempaan. Vuoden se "jäätyi'.Kiertäjäkalvosin vamma. Taas.
Sen verran sakeaa ryssäpaskaa ylekin välillä suoltaa että Spotifylla on menty jo pitkään. Se maksu on sentään vapaaehtoinen toisin kuin yle.teboil kauppias on ystäväsi... vittu kun vittuttaakin ei voi kuunnella autossa radiosta muuta kuin Yleä enää. Ei mitään väliä kunhan euroja tulee. Kas kun eivät laita mainosta putin on ystäväsi radiossa tai no...
Se on kyllä typerää että pitää pukea vaatteita päälle kun menee ulkoa johonkin sisälle. 25 kuumimpina helteinä tuntuu jo viileältä sekin, kun taas talvella, kun on lämpökerrastot päällä, ei julkisia paikkoja tarvitse lämmittää yli 20 asteen.Uusien bussien ilmastointi, vaikka kuin helletta mutta onko pakko tehdä busseista pakastimia?? Näissä voivat hyvin vain lihavat ja vaihdevuosi tädit, minä palelen, pakko vetää lippis ja kantaa takki, jopa pashmina nyt kannan mukana.
"Stop" nappi aiheuttaa monelle liian kovan äänisenä ongelmat. Tämä ei tunnu enää mukavalta matkustelulta. Bussikuskit vain sanoo että kaikki on automaatiikka.
Tälläinen automaatiikka on ihmisten rääkkäystä
Villapaita ympäri vuoden päälle.Se on kyllä typerää että pitää pukeutua päälle kun menee ulkoa johonkin sisälle. 25 kuumimpina helteinä tuntuu jo viileältä sekin, kun taas talvella, kun on lämpökerrastot päällä, ei julkisia paikkoja tarvitse lämmittää yli 20 asteen.
En saanut ihan kiinni, haluatko sanoa että ulkona 25 asteen helteestä tuleminen ilmastoidun bussiin tuntuu liian viileältä? Etelässä olen törmännyt samanlaiseen ilmiöön, mutta eka kerta Suomessa. Oli täällä aikaisemminkin helteitä, eikä busseissa ollut pakastimen kaltaista kylmyyttä. Jännä, tänään oli oikein bussijajelu päivä. Menin ihan samanlaiseen uuteen bussiin, mutta kas, kun ei ollut puhaltamassa sitä jäätävä kylmyyttä. En usko automaatikkaan. Kuskit pelleilee. Kerran viime vuonna yksi maahanmuutajan näköinen kuski piti matkustajia ihan saunassa, kun nousi vittuilu matkustamosta, niin laittoi ilmastoinnin päälle.Se on kyllä typerää että pitää pukea vaatteita päälle kun menee ulkoa johonkin sisälle. 25 kuumimpina helteinä tuntuu jo viileältä sekin, kun taas talvella, kun on lämpökerrastot päällä, ei julkisia paikkoja tarvitse lämmittää yli 20 asteen.
Meinaan että jos ulkona on se 28 astetta + aurinko, 25 asteinen ilmastointi tuntuu jo tarpeeksi viileältä sillä vaatetuksella mitä 28+aurinkoon tarviin.En saanut ihan kiinni, haluatko sanoa että ulkona 25 asteen helteestä tuleminen ilmastoidun bussiin tuntuu liian viileältä? Etelässä olen törmännyt samanlaiseen ilmiöön, mutta eka kerta Suomessa. Oli täällä aikaisemminkin helteitä, eikä busseissa ollut pakastimen kaltaista kylmyyttä. Jännä, tänään oli oikein bussijajelu päivä. Menin ihan samanlaiseen uuteen bussiin, mutta kas, kun ei ollut puhaltamassa sitä jäätävä kylmyyttä. En usko automaatikkaan. Kuskit pelleilee. Kerran viime vuonna yksi maahanmuutajan näköinen kuski piti matkustajia ihan saunassa, kun nousi vittuilu matkustamosta, niin laittoi ilmastoinnin päälle.
Mulla sama. Taas. Nyt jo helpottaa. Maanantaina salille.Kiertäjäkalvosin vamma. Taas.
Heinäkuu...Kelan pitkät käsittelyajat.
Pelkkää Nemiroffia? Ei mitään pisang ambon - blue nun - ouzo-kokakola sekoitusta?Onneks ei vituta, että kesäloma loppuu. Eiku. No, toveri Nemiroff kadottaa alkavan vitutuksen mahdollisuudet.
Hah. On siinä puolukkamehua mukana.Pelkkää Nemiroffia? Ei mitään pisang ambon - blue nun - ouzo-kokakola sekoitusta?
Mistä ny tuulee?
Mulla on parannuskeino jäätyneeseen olkapäähän.Vuoden se "jäätyi'.