Mikä vituttaa tänään?

Onhan ollut vuosi, eikä hyvässä mielessä :devilish:
Perhe-elämä oma lukunsa, mutta ehkä eniten vituttaa työtilanne ja sen kunniaksi linkin mukainen hengenkotusbiisi.
Kohti Uutta Vuotta 🤘

Onhan ollut vuosi, eikä hyvässä mielessä :devilish:
Perhe-elämä oma lukunsa, mutta ehkä eniten vituttaa työtilanne ja sen kunniaksi linkin mukainen hengenkotusbiisi.
Kohti Uutta Vuotta 🤘
Näköjään muitakin samassa veneessä. Itse koen olevani jonkinlaisessa intergalaktisessa Truman showssa jossa kokeillaan koska kaveri sekoaa. Viime yökin taas vahvisti asiaa kun kuskasin vaimon päivystykseen. Sillä jalkaterä turposi ilman syytä ja kun vaimon sairaus ja lääkitys altistaa veritulpille, niin pakko oli mennä. Sairaalassa sitten mitattiin vain verenpaine ja otettiin tulehdusarvo ja lähetettiin kotiin?!?! Siis mitä vittua?!?! Metrin mittaisella sairaushistorialla, lääkityksellä tai lääkäreiden antamilla ohjeilla ei ollut mitään merkitystä?

Vituttaa ja laitan myös oman voimabiisin linkin
(y)

Ei nyt varsinaisesti vituta, mutta autosta simahti akku ja muutti lomalta paluu suunnitelmia.

Viimeksi muokattu:
Minua ottavat päähän ne typerät pienten vesipullojen korkit! Korkin ruuvattava osa niin kapea että pakostakin sotkee pullon suuta käsillä. Ja sitten kaikki virukset ovat suussa. Lisäksi on kyllä ongelmia avata ja laittaa kiinni. Kerran laukku tuli märäksi, Ihan keskiaikainen keksintö. Typerät insinöörit, tai kuka lienee. Ei ole mitään järkeä sellaisessa, epäkäytännöllinen ja vaarallinen koko epähygienisyydessä, ellei kantaa kertakäyttö hanskaat mukana. Ihmekö että sairastuin niin pahasti..minun on pakko kantaa vesipullo mukana, ei aina ole mahdollisuutta pestää käsiä kun juon. Typerin keksintö!

Ihmeekö että virusten leviämisen juhla. Ennen kun tämä typerä uutus korkki tuli harvoin yläosa oli hukassa. Luontoon en heitä mitään, muovit muovikeräykseen.

Viimeksi muokattu:
Toista vuotta odotettu lomautuslappu iskettiin eteen ja siihen odotteluun oli jo turtunut eikä oikeastaan vituta enää. Mutta se mikä nyt vituttaa ja huolella on tuo paperisota työkkärin ja kassan kanssa. Erehdyin kysymyään, että miten se vaikuttaa asiaan kun toimimme vaimoni kanssa tukiperheenä ja mun tilille on tulossa marras- ja joulukuulta tukiperhepalkkio vasta helmikuun alussa. Nyt sitten pitää tehdä kattava selvitys miten tuo tukiperheenä toimiminen vaikuttaa mun "työnhakuun" ja sitä kautta olenko sittenkään oikeutettu työttömyysturvaan kun kerran toimin samalla aikaa tukiperheenä. Virallisesti mulla ei enää vuodenvaihteen jälkeen ole voimassaolevaa sopimusta kun kaikki meni vaimon nimiin, mutta jostain syystä sillä ei ole väliä kun kerran "tukiperhe", eikä "tukihenkilö". Käsittelyaika on useita viikkoja ja ehkä saan jos kaikki menee hyvin rahaa kassasta vasta maaliskuussa.

Vitun vittu

Syntymapaiva. Yksin. Tanaan. Ei edes huolestuta enaan, ainoastaan vituttaa. -73. Noh, olutta sentaan ostin raimo pussilliset. Norjan hinnoilla olisin yhta hyvin voinut myyda saman mitan verta naille hyksoille. Ps. Olen liian vanha myymaan spermaa, koska 52. Sekin vituttaa.

Paskanhaju viemäristä -22 rakennetussa kerrostalossa. Hajulukot tsekattu moneen kertaan, mutta päivästä riippuen kylppärissä iskee vastaan ihan ehta löyhkä. Toviksi hälvenee, kun laskee vettä reiluummin joka rööriin.
Vituttaahan toi,mutta sen verran pitää keventää oheisella videolla,että jos Intialainen sanoo että haisee pahalle,niin sen on pakko haista ihan helvetin pahalle

Katso liite: 1000001246.mp4

YLE Prisma: Aurinkokunta.
BBC:n upouusi tiedesarja, missä hienot grafiikat, tuttu kertojaääni, jne.

Kaikki pelittää aina hyvin siihen asti, kunnes jotain erillistä ilmiötä päästään kuvailemaan: saman asian kertomisessa käytetään koko joukkoa henkilöitä, ja usein jopa kesken lauseen vaihtuu tämä selittäjä.

Ja kertojajoukko tietenkin etniseltä kirjoltaan, sukupuoliltaan ym tarkasti määritelty;tämä näyttää tekijöillä olevan se pääpointti, 'katsokaapa nyt kun tiedettä tekee muutkin kuin ne valkoiset miehet'.

Lopputuloksena sitten jonkun Jupiterin kaasumyrskyn selitys hukkuu jatkuvasti vaihtuvien naamojen, vaatetusten, kampaustyylien ja tatskasarjojen ihmettelyyn.. 🤕🫣

Ja kertojajoukko tietenkin etniseltä kirjoltaan, sukupuoliltaan ym tarkasti määritelty;tämä näyttää tekijöillä olevan se pääpointti, 'katsokaapa nyt kun tiedettä tekee muutkin kuin ne valkoiset miehet'.

Lopputuloksena sitten jonkun Jupiterin kaasumyrskyn selitys hukkuu jatkuvasti vaihtuvien naamojen, vaatetusten, kampaustyylien ja tatskasarjojen ihmettelyyn.. 🤕🫣
Tämä on nykyään normi kaikissa dokkareissa ja tiedeohjelmissa. Ihan sama mikä aiheena, niin asiantuntijana on nainen tai mieluummin etninen nainen ja sitten liuta sinänsä ihan asiantuntevia "ei valkoisia" ammattilaisia. Sinänsä ihan sama jos on alansa ammattilainen, mutta selkeä kaava on nähtävissä. Muutenkin noissa pitää aina tuoda feminismiä tai rasismia esille vaikka se olisi ihan asiaan liittymätöntä. Katselin dokkaria kirurgian kehittymisestä ja jostain syystä iso osa jaksosta oli omistettu sille miten naiset ja tummaihoisetkin olivat lääkäreitä vaikka"sovinismi ja rasismi". Mitään kirurgiaan liittyvää ei mainittu.

Oma vitutus koskee teiniä. Sai raivarit ja löi seinään. Nyt sitten päivystyksessä ties kuinka monta tuntia...Viddu!

Back