Huhta
Greatest Leader
Ilmottaudun kolmanneksi pyöräksi. Mulla se herätys tulee neljältä, pari tuntia ei unta sitten millään. Kuuden maissa sitten taas nukahtaa, mutta ei enään kannattaisi. Uniongelmat alkoi ilmaantumaan n. 45 vuotiaasta eteenpäin, sitä ennen nukkuminen onnistui aina.
Minua kukaan ei koskaan vaivautunut opettamaan nukkumaan. Päiväkodissa ei kuulu nukkua päiväunia, ja on ihan OK mennä nukkumaan illalla samaan aikaan kuin vanhemmat ja herätä leikkimään aamuviideltä Legoilla.

ällös huoli,näin merkkiliikkeessä suorittavassa portaassa ollessa vituttaa se että mun työstä laskutetaan 120e /h ja saan siitä ite sen vajaa 16e ja lopulta asiakkaista työnjohtajaan vittuilee mulle kun se paskakasa ei tullukkaan kuntoonsehän on mun syy että osat maksaa tiskillä x3 ja sitten niitä ei saa vaihtaa kun ne on kalliita ja sitte kuitenki sekin on mun vika kun se vanha elvytettykään osa ei toimi ja myöskään sen ruosteisen pultin aukasuun ei saisi käyttää aikaa kun sekin on kallista mutta uuttakaan ei saa et älä katkase sitä sitten ja perkele kun et osannu vian kuvauksen mukaa korjatakkaan sitä kun työmääräyksessä luki että asiakkaan mukaan auto sanoo naks välillä ehkä vasemmalta tai sitten ei![]()
![]()
Itaruuden huippu - uusi pultti on liian kallis.

Itsehän en korjaamolle olisi vaivautunut muuten, mutta paikat olisi pitänyt avata tuhoamalla ja se kulkee siellä rajoilla, mihin olen valmis käsityökaluilla: "Voisihan tämän pyöreän mutterin avaamisesta luopua ja leikata kylmästi rautasahanterällä katki, mutta lähteeköhän se tuosta toisesta päästä sitten irti pyörittämällä..."