Mikä vituttaa tänään?

Kauniit naiset soittelee. Se vituttaa kun toinen oli numeron perusteella Pakistanista ja toinen Zimbabwessa. EIhän minulla nyt ole varaa lähettää niille rahaa lentolippuihin ja ostaa perheelle muutamaa kamelia, että saisin pitkästä aikaa pesää. En minä niille sitten edes vastannut. Soittaisi joku ihan vaan automatkan päästä niin se olisi jo eri asia.
 
Moottoritiellä on kolmenlaisia haitakkeita. Itsehän ajan siellä vakionopeussäätimellä kulloiseenkin olosuhteeseen juuri sopivaa nopeutta.

Tyyppi 1 ajaa hitaammin kuin minä. Niitä joutuu sitten koko ajan ohittelemaan.

Tyyppi 2 ajaa nopeammin kuin minä, ja ovat koko ajan siinä takana tuuppimassa kun olen itse ohittamassa.

Kaikkein inhottavin on tyyppi 3, joka ajaa 1 km/h tarkkuudella samaa vakionopeutta kuin minä. Sellainen kun tulee perä edellä vastaan niin siitä ei meinaa päästä ohi millään, ohitus kestää kilometrikaupalla! Lopulta joudun muuttamaan omaa nopeuttani.

Vähän voisivat sentään ottaa muitakin huomioon!
 
Ensi kerralla kun satutaan samalle tieosuudelle niin vaihdan suosiolla kiertoreitille. Ettei susta tunnu huonolta, mä olen tyyppi 1-3. Laitatko vielä kuvan itsestäsi ja autostasi, tiedän kenen tunteita suojella ja huomioida.
 
Kaikkein inhottavin on tyyppi 3, joka ajaa 1 km/h tarkkuudella samaa vakionopeutta kuin minä. Sellainen kun tulee perä edellä vastaan niin siitä ei meinaa päästä ohi millään, ohitus kestää kilometrikaupalla! Lopulta joudun muuttamaan omaa nopeuttani.

Niin siis kaikkein inhottavin tekee samaa kuin sinä :unsure:
 
Paras on se joka liimautuu liian lähelle mukautuvalla vakionopeudensäätimellä. Niitä on mukava pudotella perästä.
Tää on just paras. Ja sitten vielä se AAC +40 km ylinopeudelle ja pidettävä etäisyys edellä menevään minimiin. Siinähän tiputtellaan. Liian lähellä peesaamisesta soisi kyllä rankkua vähän nykyistä enemmän.
 
Moottoritiellä on kolmenlaisia haitakkeita. Itsehän ajan siellä vakionopeussäätimellä kulloiseenkin olosuhteeseen juuri sopivaa nopeutta.

Tyyppi 1 ajaa hitaammin kuin minä. Niitä joutuu sitten koko ajan ohittelemaan.

Tyyppi 2 ajaa nopeammin kuin minä, ja ovat koko ajan siinä takana tuuppimassa kun olen itse ohittamassa.

Kaikkein inhottavin on tyyppi 3, joka ajaa 1 km/h tarkkuudella samaa vakionopeutta kuin minä. Sellainen kun tulee perä edellä vastaan niin siitä ei meinaa päästä ohi millään, ohitus kestää kilometrikaupalla! Lopulta joudun muuttamaan omaa nopeuttani.

Vähän voisivat sentään ottaa muitakin huomioon!
Sitten on ne jotka ajaa "jalalla" tasaista kutakuinkin sallittua nopeutta. Itse tulee vakkari päällä hitaasti lähemmäs ja kun heittää vilkun päälle ja lähtee ohittaan niin se jalalla ajaja lisää tietenkin nopeutta. No, takaisin omalle kaistalle ja kohta sama juttu, on nostanut jalkaa ja taas kun yrittää edelle niin muistaa kiihdyttää.
No, ompahan jotain ohjelmaa tuossa motarilla.
Ohituskaistat ja kiihdyttäminen aina kun ohituskaista alkaa o_O , olokhon saatana, ei viitti alkaa jaanaa. Onneksi ei enää tarvi tuolla liikenteessä rynnätä, kun on Teams.
 
On se niin vitun vaikeaa tuoda laskuja postiluukkuun. Maksukehotus kyllä löytää tiensä tänne, kun postineekeri on pyyhkinyt perseensä alkuperäisellä laskulla. Ja kun ne perkeleet Teliallakin velottaa vielä vitosen per lasku paperilaskuista. Oikein joka eurolle vastinetta. Mitähän muuta on eksynyt matkalla? :mad:
 
On se niin vitun vaikeaa tuoda laskuja postiluukkuun. Maksukehotus kyllä löytää tiensä tänne, kun postineekeri on pyyhkinyt perseensä alkuperäisellä laskulla. Ja kun ne perkeleet Teliallakin velottaa vielä vitosen per lasku paperilaskuista. Oikein joka eurolle vastinetta. Mitähän muuta on eksynyt matkalla? :mad:
Itse suosin nykyään e-tai sähköpostilaskuja ihan vaan sen takia, että ei aina muista käydä siellä postilaatikolla.
Täälä kumisaapaskaupungissa on vielä yli-innokkaita mainosten tai muiden prosyyrien jakelijoita, jotka eivät osaa lukea mitä postilaatikon kyljessä lukee, niin välillä on huvittavaa niitäkin seurailla ikkunasta kun koittavat täyteen laatikkoon ahtaa sitä vartiotornia tai muuta saunanpesänsytykettä.
 
Itse suosin nykyään e-tai sähköpostilaskuja ihan vaan sen takia, että ei aina muista käydä siellä postilaatikolla.
Täälä kumisaapaskaupungissa on vielä yli-innokkaita mainosten tai muiden prosyyrien jakelijoita, jotka eivät osaa lukea mitä postilaatikon kyljessä lukee, niin välillä on huvittavaa niitäkin seurailla ikkunasta kun koittavat täyteen laatikkoon ahtaa sitä vartiotornia tai muuta saunanpesänsytykettä.
Itse taas tykkään siitä, että mulla on se lasku aina siinä käsillä, eikä jossain kirjautumisen takana tai tiedostona jossain. Ja muste sekä paperi maksaa, niin en viitsi alkaa tulostelemaan niitä erikseen mistään. Muistaakin laskut paremmin, kun ne kolahtaa luukkuun.
 
Itse taas tykkään siitä, että mulla on se lasku aina siinä käsillä, eikä jossain kirjautumisen takana tai tiedostona jossain. Ja muste sekä paperi maksaa, niin en viitsi alkaa tulostelemaan niitä erikseen mistään. Muistaakin laskut paremmin, kun ne kolahtaa luukkuun.
Onhan tuokin totta, mutta moneen laskuun on lisätty 5e paperilaskulisä niin äkkiä siitä kertyy pari kymppiä ylimäärästä
 
Onhan tuokin totta, mutta moneen laskuun on lisätty 5e paperilaskulisä niin äkkiä siitä kertyy pari kymppiä ylimäärästä
No eipähän ole ainakaan sitä vaivaa tulostaa, vaan firma tekee sen maksullisena palveluna.
 
Tänään vituttaa ulkomaalaiset rekkakuskit. Kehä 1 länteen päättyy Länsiväylään. Länsiterminaaliin suuntaavat rekat liittyvät Länärille Stadiin päin. Kiihdytyskaista jatkuu joukkoliikenne/kuorma-autokaistana, jota pitkin pääsee Salmisaareen asti. Ulkomaalaiset rekkakuskit eivät tätä tajua, vaan juuri ennen Hanasaaren liittymää tunkevat väkisin oikeanpuoleiselta bussi/kuorma-autokaistalta normaalille keskikaistalle. Tänäänkin ketjukolari oli lähellä.

edit: korjailtu sanamuotoa
 
Viimeksi muokattu:
Tänään vituttaa ulkomaalaiset rekkakuskit. Kehä 1 länteen päättyy Länsiväylään. Länsiterminaaliin suuntaavat rekat liittyvät Länärille Stadiin päin. Kiihdytyskaista jatkuu joukkoliikenne/kuorma-autokaistana, jota pitkin pääsee Salmisaareen asti. Ulkomaalaiset rekkakuskit eivät tätä tajua, vaan juuri ennen Hanasaaren liittymää tunkevat väkisin oikeanpuoleiselta bussi/kuorma-autokaistalta normaalille keskikaistalle. Tänäänkin ketjukolari oli lähellä.
Nyt jos oltaisiin Ämöriikässä, niin tienpitäjä laittaisi yksinkertaisesti tekstillisen kyltin "TRUCKS KEEP RIGHT" ja kaikki sujuisi.

Suomessa tienpitäjää (a) ei kiinnosta ja (b) jos kiinnostaakin, löytää pykälistä 27 syytä miksi ohjekylttiä ei voi laittaa koska sopivaa kylttiä ei ole asetuksessa ja (c) jos lopulta keksii että siihen voisi jotain laittaa, laittaa hirveän toteemipaalun, jossa on päällekkäin 8 merkkiä ja lisäkilpeä erilaisin kryptisin ja näennäisesti ristiriitaisin kuvasymbolein, joista korkeintaan KHO:n juristit pystyvät puoli vuotta pohdittuaan päättelemään, mitä siinä on selvästi tarkoitettu. Koska mitään yksinkertaista ei vaan voi olla.
 
Back
Top