Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Otahan se seurattava naisesi kainaloon ja palaa takaisinNäitten rivien jälkeen on pakko tunnustaa että olen syntyperäinen Kokkolalainen.
Suu nappasee heti. Pari tuttua engelsmanniakin oli aivan ihmeissään kun oli tarjota näin laadukasta lientä
Se on nyt @Sardaukar sinun vikasi jos menee tipotteluksi tänä iltana
Tilapäinen valtiolippukin... johan on matkamieheltä päivitys . Noh eiköhän täältä pohjolan kaunaisilta mailta jotain keksitä vastapakkiin @Sardaukar ille!
ELÄ IKINÄ TUNNUSTA! KOSKAAN EI OLE PAKKO!Näitten rivien jälkeen on pakko tunnustaa että olen syntyperäinen Kokkolalainen.
Musta tuntuu että tän foorumin sankareista vähintään puolet luulee että sodan ajan joukot on just ne varuskuntien mukaiset..No tietysti siksi, kun sotia ei käydä varuskunnista käsin? Ääh, miten se nyt oli.
Eikä mikään ihme. Minun varusmies aikanani ei puhuttu mitään näistä asioista. Kaiken tehtäväni ulkopuolella olevan tiedon olen itse kaivanut jostain esiin tai sitten vain kuullut kavereilta.Musta tuntuu että tän foorumin sankareista vähintään puolet luulee että sodan ajan joukot on just ne varuskuntien mukaiset..
Pohjanmaan lakeudet olisivat sinänsä ihan oiva paikka sijoittaa panssariyksikkö sinne. Littana ja avoin maasto tekee Pohjanmaasta panssarisodankäyntiin sopivan alueen, niin sotilaallinen tyhjiö alueella täyttyisi hyvin panssariyksiköllä.
Me ei meinata pitää Pohjanmaata.
Pohojalaaset ne ei mitään joukko-osastoa tarvitse, eikö niitä pitänyt sitoa puuhun jo yh:n aikana, innokkaimmat olisivat olleet jo 1.12-39 Uralilla.
Jos Pohjanmaa menee, on siinä mennyt jo paljon muutakin.
Pohojalaaset ne ei mitään joukko-osastoa tarvitse, eikö niitä pitänyt sitoa puuhun jo yh:n aikana, innokkaimmat olisivat olleet jo 1.12-39 Uralilla.
Joo, tytär tuolla seisoo jonkun soturin haudalla. Itse vien kynttilät kahdeksalle paadelle.Kävästään katsomassa ja hiljentymässä viimeistään itsenäisyyspäivänä haudoilla ja muistetaan niitä jotka antoivat kaiken.
Ja savolaiset suojausjoukkojen miehet perääntyessä luuli, että Pietariin se ois suunta... Perääntyen Pietariin ennen joulua.
Karjalainen sananlasku: savon joukko katteli, kun toiset tappeli.