Wanhan markkinointimiehen silmiin ja korviin oikein koskee, kun lukee näitä. Yksi myyjäyrityksen perusjutuista on asiakaslähtöisyys. Älkää vaan sitten alkako loputonta itkua ja volinaa, kun alalle tunkee joku amerikkalaisyritys, joka päihittää teikäläisten "tieto"yhtiöt kisassa 9-1. Suomalaisten tietoyhtiöiden valtti on ollut se, että suomimarkkina on pieni ja vääräkielinen. Auta armelias, kun joku OIKEASTI TOIMIVA yhtiö ottaa agendalleen ryhtyä myymään ko. alan järjestelmiä ja tuotteita esim. suomiyhteiskunnalle.
Aika karsealta nimittäin kuulostaa, jos kun toimittajan asenne on tuo: ostaja ei osaa eikä tiedä eikä kykene....väitän, että suomitoimijalla on vielä kusiset paikat, sanokaa sanonee. Tuolla asenteella toimitte tietysti niin, että jos asiakas alkaakin vaatia jotain niin sanotte, ei kiinnoshhta, ostakaa muualta. Aika vekkuleita olette kyllä, ei ihme, että hommat kusee.
Miten paljon ostajaporrasta pitää muuten hoitaa, hmmm, no, Suomessahan ei ole korruptiota, mitäs minä nyt oikein kuvittelen, höh.
Aika karsealta nimittäin kuulostaa, jos kun toimittajan asenne on tuo: ostaja ei osaa eikä tiedä eikä kykene....väitän, että suomitoimijalla on vielä kusiset paikat, sanokaa sanonee. Tuolla asenteella toimitte tietysti niin, että jos asiakas alkaakin vaatia jotain niin sanotte, ei kiinnoshhta, ostakaa muualta. Aika vekkuleita olette kyllä, ei ihme, että hommat kusee.
Miten paljon ostajaporrasta pitää muuten hoitaa, hmmm, no, Suomessahan ei ole korruptiota, mitäs minä nyt oikein kuvittelen, höh.