Kirjamessuilla Jessikka Aroa ja hänen siskoaan häiriköity:
"
#PutininTrollit: vuoden pelottavin hetki oli äsken, kun siskoani
Jessikka Aro'a jo pitkään häiriköineet ja seuranneet ihmiset tulivat tänne kirjamessuille tekemään sitä samaa.
He kuvasi myös mua, selvästi äärimmäisen negatiivisin agendoin. Tein, mitä oikeaksi näin, kuvasin heitä takaisin ja haastoin. En hyväksy tällaista vainoamista olemalla hiljaa ja ottamalla näitä "iskuja" inahtamatta. Kaikki kunnia Jessille. ❤
Kaiken häirinnän, vainoamisen, mustamaalaamisen, maalittamisen keskellä Jessi jatkaa. Ja mä puolustan. Loppuun asti.
Valitettavasti Suomessa emme ole turvassa. Siskoni ei voi tehdä työtään rauhassa, ja hänen perheensä elää turvatoimien keskellä, epävarmana, kuka toteuttaa uhkauksensa.
Nyt kun nämä ko. oikean elämän "trollit", meitä häiriköineet henkilöt on poistettu paikalta kirjamessuilla, Jessi on lavalla kertomassa kirjastaan, infosodasta ja valeuutisista."
"Tästä löytyy kuvaamani livestriimi, jonka kohdasta 32:48 häiriköt hyppäävät kutsumattomina paikalle kuvaamaan. Annan heille täyslaidallisen, katso vaikka itse: "
#PutininTrollit: vuoden pelottavin hetki oli äsken, kun siskoani Jessikka Aro'a jo pitkään häiriköineet ja seuranneet ihmiset tulivat tänne kirjamessuille… | 79 comments on LinkedIn
www.linkedin.com