Coffee Man
Respected Leader
He-he! Kallion Punavihreästä kuplasta pohjoiseen sijaitsee näkökään sinikeltainen persukupla.
Ei Sanoma-konserni mikään propakandaväline ole, se on rahantekoväline. Luotettavuudesta olen samaa mieltä mutta ihan eri syistä: Länsimedia on viihdeteollisuutta jonka tehtävä on keroa tarinoita ja hyvässä tarinassa totuudessa pysyminen ei ole niin keskeistä. Hyvä tarina painottaa niitä asioita jotka me ihmiset koemme tunneperäisesti merkityksellisiksi.
Hyvässä tarinassa on myös selkeä roolijako ja sille, joka on tarinan alussa leimattu roistoksi ei armoa löydy. Draaman kaari ei kestä sitä että tarinan päähenkilö johon yleisö on jo ennättänyt siirtää omat negatiiviset tunteensa säästettäisiin vaan uhrilampaan veren on virrattava. Persuille nyt vaan on varattu todennäköisesti vihreitten puoluetoimistossa käsikirjoitettu roiston rooli josta irti ravistautuminen kestää pitkään, kysykää vaikka Åke Lindmanilta.
Ei persuja sinänsä mediassa vainota, jengi vaan on vielä niin kokematonta mediasuhteessa että jää median vietäväksi eikä vie mediaa kuten kokeneemmat jengit tekevät. Mediahan rakastaa teuvohakkaraisten kaltaisia reheviä tyyppejä jotka suorastaan tihkuvat draaman aineksia. Ongelma on vaan siinä että teuvohakkaraiset ja muut oman elämänsä akuankat eivät kirjoita itse omaa tarinaansa vaan jättävät sen homman punavuorelaishipsterien tehtäväksi.
Hesarista sanottakoon että sen tilaajakunnassa melkoinen prosentti voidaan lukea vihervasemmiston edustajiksi joten on ihan ymmärrettävää että toimittajat silittävät maksavia asiakkaitaan myötäkarvaan ja kirjoittavat juttunsa sävyyn joka tukee ja vahvistaa punavihreää kuplaa. Ei tässä sen kummemmasta asiasta ole kysymys.
Nyt sitten vaan kuorossa itkemään että yhyy, media sorsii persuja niin saatte rakennettua maineen yksinkertaisina vinkuleluina. Oikea tapa toimia olisi kaapata aloite medialta ja ryhtyä kirjoittamaan omaa tarinaa. Toimittaja rakastaa harvaa asiaa yhtä paljon kuin valmista tarinaa jonka voi paiskata viiden minuutin redusoinnilla toimituspäällikölle.
(Vai että propakandaväline. Huutonaurua!)
Timo on saanut ensimmäisen rivin ojennukseen, mutta toinen ja kolmas rivi vielä vähän huojuu
Perussuomalaisten Helsingin kaupunginvaltuuston varavaltuutettu Olli Sademies kirjoittaa Facebookissa, että maahanmuuttajien lapsimäärää on rajoitettava, ja että tämä edellyttää Afrikasta saapuvien miesten pakkosterilointia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052619755366_uu.shtml
Näiden takarivin älypäiden pitäisi ymmärtää edes se asia, että silloin kun ne kirjoittelevat kännipäissään näitä aivopierujaan sinne naamakirjaan ja kusevat omille kintuilleen, niin ne kusevat myös puolueen kintuille.
Mitä Hakkaraiseen tulee, niin siinä on jätkä johon iltapäivälehtien toimittajat ovat suorastaan rakastuneet. Ne eivät todellakaan toivo Teuvolle mitään pahaa, kunhan viina maistuu ja järki lakkoilee niin saadaan taas paperille täytettä.
Kyllä persut voivat syyttää ihan itseään, jos naama näyttää peilissä vähän oudolta. Minä olen sitä mieltä että media on kohdellut persuja jopa harvinaisen pehmeällä kädellä. Tämä johtunee pitkälti siitä että Timo on näissä asioissa jo vanha kettu, on luottotoimittajat ja muutkin suhteet kunnossa. Ja Timohan suorastaan säteilee mediaseksikkyyttä, vaikka taso on kyllä laskenut aika reippaasti niistä huippuvuosista. Kun kannatus on tasoittunut hyviin lukemiin, niin ei tarvitse revitellä ja kaivella perunoita laarista.
Hesarin puolueettomuus on suhteellinen käsite, mutta kyllä minä siihen paljon enemmän luotan kun perussuomalaisten nettilehteen tai Kansan Uutisiin.