Mistä päin Suomea olet kotoisin?

Protheon_93

Respected Leader
BAN
En ole tällaista ketjua vielä nähnyt täällä, ja olisi mukava tietää vähän, että missä päin maassamme porukka täällä asuilee.

Itse olen kotoisin Seinäjoelta.

Löytyiskö täältä ainakin muutama Etelä-Pohjanmaalainen myös?
 
Suku on Ilmajoelta, mutta syntymäpaikka Korpilahti Jyväskylän lähellä.
 
Suku on Ilmajoelta, mutta syntymäpaikka Korpilahti Jyväskylän lähellä.
Ilmajoen Sardaukareita :) ...

.. ai niin mä; no stadista. paljasjalkainen. kolmas sukupolvi, puoliksi - kuten aika moni ikäiseni (jos on noi kaksi ekaa). mutsi evakko sortavalasta ja faijan puolelta umpihämäläisiä.
 
Mikkeli, etelä-savo, tänne syntynnä, ja jämähtännä, suku alkujaan lähtöisin tuolta hävityn karjalan puolelta, osa sitten tästä ihan savosta, ja tämän kun kertoo, niin ei kukaan enää ihmettele minkätakia miehestä on tällainen tullu:D
 
Syntynyt Loimaalla Varsinais-Suomessa, suvun ainoa Etelä-Pohjanmaan ulkopuolella syntynyt, musta lammas :cool: Sisaruksista kaukaisimpiin sukulaisiin kaikki muut ovatkin sitten Ylistaron, ja Ilmajoen alueelta olevaa sukujuurta, aina Ilkan Jaakkoon saakka. Minussa siis yhdistyy pohjalaisuuden ja saviseudun vittumaisimmat luonteenpiirteet, saatan vääntää pilke silmäkulmassa huumoria kuin Hietanen tuntemattomassa, mutta pienikin kipinä niin seuraavalla sekunnilla olen mittailemassa puukkoa kylkiluiden väliisi :sneaky:Vaikka perintönä velvoitettu ammatti vetikin pois synnyinseudulta, niin lasken silti Varsinais-Suomen kodikseni, jonne joskus palannen kuolemaan :unsure: Ellei Ylistaron komialta kirkolta anneta portin vierestä hautapaikkaa, isommalla kivellä kuin naapureilla, sitten voin harkita Ytaron hautausmaata :cool:
 
syntynyt Jokioisilla, siinä Forssan kupeessa; jossa vietin lapsuuteni ja läksin peruskoulun jälkeen sinne ja tänne. Nyt olen asustanut yli kolmekymmentä vuotta pohjois-pirkanmaalla. Kaipuu on jostain syystä lappiin. Isä oli kotoisin Limingasta ja koko sen puolen suku siitä Pudasjärven tietämiltä. Päätalon Kalle kuuluu samaan sukujuureen.
Äiti oli Iisalmesta, hänen juuriaan en paremmin tiedä, liekö pirulla jotain osuutta...
 
Lähtöisin olen ihan Jämsän keskustasta ja opiskelujen myötä tulin Tampereen Hervantaan.
 
Lähtöisin olen Töysästä eli nyky-Alavuden perämetsistä. Parkanon suunnalla elän ja yritän. Tai firma on siellä mutta työt milloin missäkin.
 
Back
Top