Mitä tekisitte, jos voittaisitte Eurojackpotin?

Kovia on pojilla odotukset. Joskus +20 vuotta sitten opiskelijana markka-aikaan kesätöissä "vanhat ukot" +50 v. miettivät että mitä jos Lotossa lykästäisi. Kukaan ei olisi miljoonan markan voitolla uskaltanut jättäytyä pois töistä vaikka summa olisi vastannut +25 vuoden nettotuloja. Itselle riittäisi joku 300 k€ lottovoitto hyvin siihen että saisi maksettua velat pois ja otettua loppuelämän "iisisti".
 
Todennäköisesti ostaisin hupparin :p

Meillä miljonääritkin kulkevat huppareissa – Tutkija: "Suomalainen haluaa kuulua keskimääräiseen joukkoon"

https://yle.fi/uutiset/3-9820096
 
Se on selvä.- Jos tuollainen 90-miljoonaa tulisi laittaisin puolet säätiöön. Säätiö hajasijoittaisi varat ja tuotolla palkkaisi yhden tai kaksi työntekijää. Säätiö olisi yleishyödyllinen ja se jakaisi tuotot vuosittain avustuksina erilaisiin sosiaalisiin projekteihin pitkin maata. Se on kansalaisvelvollisuus ihmisenä. Myös hyvä vaihtoehto sille , ettei tee mitään muuta kuin kulutua viemäriverkostoa käymällä paskalla, tai ilmaantumalla säännöllisesti lehtien sivuille haukkumaan duunaria kuten jotkut turhat painot tekevät.
 
Jotain tämän tapaista.

x43634.jpg.pagespeed.ic.wMMzLApBhD.jpg


impressive-firearm-collection-in-gun-room.jpg



981f5daff7275477_800x800ar.jpg
 
190 miljoonaa euroa.. ..mitä te tollaisella rahamäärällä lähtisitte tekemään?

Ostaisin Varustelekasta kahdet ehjät reisitaskuhousut. Ostaisin ehjät kengät. Vaihtaisin tietsikan nuorempaan...

Nykyisessä elämässä on todella paljon hyvää. Koittaisin säilyttää sen hyvän ja pitää huolta siitä, että vaikka elämän muuttuminen olisi väistämätöntä, niin muutoksen kulmakerroin olisi mahdollisimman pieni eikä näkyisi ulospäin juurikaan.

Sanonnassa "ansaitsematon raha ei tuo onnea" on paljon perää. Niinpä loisin varmaan itseäni ja läheisiä varten jonkin sellaisen järjestelyn, jonka kautta tuosta rahasta voisi tavallaan "ansaita" pieniä palasia perheen tarpeisiin silloin tällöin.
 
Mitä luulen tekeväni:

Ostan koiran, hyvin koulutetun valioyksilön. Ehkä kaksikin Schäferiä olisi mukava, ihan vain oman turvallisuuden kannalta, nyt kun olen sieppaamisen arvoinen.

Seuraavaksi hankkisin autoja. En mitään miljonääriautoja, vaan puolenkymmentä alle sadan tonnin menopeliä. Ihan vain sen takia, koska tykkään fiilistellä rallia ja maastossa rynkyttämistä.

Lopuksi rakennuttaisin talon. En kartanoa, mutta sellainen 300 neliöinen, valkoiseksi rapattu harkkorakenteinen omakotitalo olisi kiva.

Sitten viettäisin eläkepäiviä. Toki yrittäisin myös levittää mahtavia lottovoittajan geenejäni mahdollisimman laajalle.

Mitä teen:

Käytän rahat viinaan ja naisiin. Loput tuhlaan.
 
Huomasin kyllä, suokoot se halukkaille.


Voin luvata, että euvostoliiton tai sen hanslankareiden puolesta en tule tappelemaan, olen sitten vissiin myös käpykaartilainen, ihan hyvä lisäys natsin, barbaarin, rasistin, persun ym... listaan.

Onko sinulle jo noin monta leimaa lyöty? Kiittämättömyys on maailman palkka.

Mietin vain, että minne tässä kahelissa maailmassa oikein voi mennä? :D Pohdin, että Kuubassa olisi tietysti hyviä sikareita ja kohtuulliset kalavedet, mutta järjestelmä tuskin "euvostoliittoa" paljon parempi. Ehkä Alaska. Jonnekin lohijoen varteen hieno erämaatukikohta ja lentokone, jolla voi poiketa maalikylässä toisinaan.

Mitä jos ajattelisi kaiken turhuutta ja typeryyttä samalla tavalla kuin itsenäisyysmiehet silloin ennen, kun olimme vain autonomia (kuten nytkin). He tekivät työtä suomalaisen kulttuurin puolesta ja vastustivat pakkovenäläistämistä. Näiden toimien pohjalle se hetkellinen itsenäisyys rakentui. Se on maan puolesta tappelemista. Varmaan hekin saivat myöntyväisyysihmisiltä leiman ja voivotteluja.

Kun yö on pimeimmillään, päivänkoittoa kohti on liikuttava. Mikäs hyvinä aikoina on ollessa ja köllötellessä.

Minä ostaisin kaksi kalastustukikohtaa. Toisen Suomesta. Siellä noudatettaisiin ikiaikaisia suomalaisia arvoja ilman mitään huttuhöttöä. Pystykorva, sauna, järvi. Kutsuisin sitä linnaketta vaikka Isänmaaksi. Eikä sinne tuotaisi minkäänlaisia tähtilippuja eikä sellaisia, joissa on jotain keltaisia työkaluja ristissä.

Toisen paikka on auki. Jonnekin lämpimään. Kutsuisin sinut sitten sinne juomaan daiquireja ja kalastamaan jättimäisiä syvänmeren kaloja.
 
Muuttaisin heti tästä taloyhtiöstä pois, ja ehdottomasti yksin. Pysyisin kuitenkin kaupungissa. Sitten matkuistaisin lämpimiin paikoihin, myös vihdoinkin Japaniin. Asuisin hyvissä 5* hotelleissa ja lentaisin ykkösluokassa, vaatteisiin en tuhlaisi,enkä kaipaa enää itseasissa mitään kotiinikaan, ainoastaan välttämätön tavaraa, jota minulla on jo ennestään eli kaikki mitä tarvitsen elämiseen, täydensisin kämppä parilla design klassikoilla, uusisin keittiötuolit samanlaisiksi ja ostaisin samanlainen uusi ruoka pöytää, koska pidän sitä, ja uusisin parvekehuonekalut. Sisustamiseen minulla ei todellakaan menisi kauan.

Kävisin spa hotelleissa joissa muta- ja yms sellaiset aromaattiset ja mineraali hoidot eri maissa.
Kävisin myös kirppareilla eri maissa, ostaisin jotain vintagea jos löytäisin jotain kivaa.

Mutta ilmeisesti paljon matkusteluun kyllästyisi ja väsyisi. Ja en ole ihan varma onko minusta enää vaihtamaan maata - joskus näen unia että menetin tämän kaiken mitä on, olen jossain kaukana kotoa, ympärillä on hyvin vierasta, turvatonta eikä,ole viihtyisä ja minun tulee tuskallinen olo, itken ja kaipaan takaisin. Olen suorastaan järkyttynyt miten tässä näin päässyt käymään.
 
Viimeksi muokattu:
Autoja, asuntoja, aseita ja auliita naisia.

On minulla noita jo nytkin, aseita lukuunottamatta tosin yksikkö-muodossa. Mutta rahalla saisi lisää. Paitsi ehkä noita auliita naisia, sillä nykyinen aulis naisoletettu saattaisi olla sen suhteen eri mieltä, enkä minä sitä haluaisi suututtaa kun tykkään siitä :).
 
Muuttaisin perheen kanssa pois suomesta. Pojalle yliopistopaikka parahaasta paikasta mitä rahalla saa hankittua...ja jatkaisimme elämäämme ihan samaan malliin kuin ennekin mutta kaukana tästä tuppukylästä ja EU:sta
 
Häviäisin tästä euvostoliitosta ja suomestanista aivan samalla saatanan sekunnilla.
Tevetuloa tänne "rapakontaakse" täällä on ollut turvapaikka monelle isänmaalliselle Suomalaiselle kuten asekätkijöille ja myöskin Törnille, eikä Suomalaisten isämaallisuus täällä ole ollut vähenemäänpäin.

Vaikka maailman myrskyt meitä tuudittaa, niin vapaus se varmasti voittaa.

 
Vetäisin Sir Mark Thatcherit, eli ottaisin maan haltuun... Kanadassa on Newfoundland, nimeäisin oman maani NewFinlandiksi:


Aloittaisin Zimbabwesta, hedelmällistä maata ja 3 vuotta kiinassa asuneena saataisiin bisnekset Kingulan kanssa samantien loistokuntoon.
Hallintoon paikallisia jotka eivät ole SA:n liekanarussa... korruptio jollain aikavälillä afrikkalaiselta tasolta kiinalaiselle (kiinalaiset hoitavat tämän muutenkin), Yliopisto, mimmejä, biitsejä, turismia.

Sitten kaivinkoneet asialle ja ruvetaan tienaamaan!!!

 
Kai minä sitten olen ainoa joka ei tekisi mitään muutoksi, eläisin edelleen Suomessa mutta ei enää tarvitsisis kääntää joka pennin.
 
Back
Top