Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Monisyinen juttu varmasti.Johtuisiko tuo reagoinnin hitaus että kaikki sisäisen turvalisuuden ukot ovat kiinni sotilaallisten kohteiden suojelussa.
Jotain spurguja. Todennäköisesti heille on lupailtu kaikenlaista muutakin kuin rahaa. Mahdollisesti jopa sekin, että hommasta ei jäädä kiinni, että sekin puoli on maksettu. Sen kuin katoatte Valko-Venäjälle jäähtymään.Oon isis kannalla itsekkin, mutta noi jampat jotka tärisee aivan peloissaan ei välttämättä ole isisksestä
Monisyinen juttu varmasti.
- Amerikkalaisten ilmoittamaan uhkaan ei reagoitu: ei tietenkään, koska Putin itse torjui koko ajatuksen. Olisi ollut itsemurha toimia Putinin tahdon vastaisesti.
- Uhkaa ei itse havaittu: huomio Ukrainassa ja putinin paranoian takia sisäisessä turvallisuudessa ja lännen "uhkaa" torjumassa. Joka suuntaan ei resurssi riitä.
- Muuta: Putinin tyyliin sopisi, että turvallisuuskoneistoa on 20 vuotta kasvatettu ja paisutettu. Silloin ryssätyyliin sopisi, että laatu on korvattu taas määrällä ja kaikenlaisia kyvyttömiä on palkattu, jotta saadaan näytettyä suurta ja mahtavaa organisaatiota.
Itse lopetin tätä jeesustelua ymmärtämisineen että kansa on täysin aivopesty. Kun Hitleria kukistettu,niin propagandalla aivopestyjä (erittäin mielelläänkin) saksalaisia laitettu omankätisesti kaivamaan ruuminosat, kaivamaan hautoja. Katsomaan mitä teki heidän tukemansa fashistinen regime.Ei säälitä itseänikään, mutta kansa on täysin aivopestyä ja diktatuurin alaista, joten meidän yksinkertaiset ratkaisut eivät päde venäjän kanssa.
Joo..näin on..Puteli terroriiskun jälkeen oli kokonaista kokonaista 19 t täysin hiljaa, lieneko keksimässä miten osuvimmin laittaa tämä Ukrainan niskaan.Joku Venäjän sisäministeriön työntekijä kertoi miksi terroristit onnistuivat ajamaan 400 kilometriä ennen pidätystä. Viranomaiset tietenkin seurasivat autoa jatkuvasti tietääkseen minne ukot olivat menossa jne...
https://www.mk.ru/incident/2024/03/...s-terroristami-pozvolili-proekhat-400-km.html
Johtuisiko tuo reagoinnin hitaus että kaikki sisäisen turvalisuuden ukot ovat kiinni sotilaallisten kohteiden suojelussa.
Juosta asioiden edelle kaiбежать впереди паравоза
Tshetshenian Kadyrov huolestui Venäjän etnisten jännitteiden kasvusta Isisin iskun takia
Kadyrovin on vaikea tasapainoilla islamilaisten arvojen ja Venäjän yltyneen kansallismielisyyden välillä.www.is.fi
Vaikeaa voi illa tämänkin taiteilu islamin ja putinismin välillä.
Tshetshenian Kadyrov huolestui Venäjän etnisten jännitteiden kasvusta Isisin iskun takia
Kadyrovin on vaikea tasapainoilla islamilaisten arvojen ja Venäjän yltyneen kansallismielisyyden välillä.www.is.fi
Vaikeaa voi illa tämänkin taiteilu islamin ja putinismin välillä.
Hamasin Sanomien iltapainos jatkaa valitulla konsernilinjalla: kadyrovitsi ei siis ole mikään verikourainen diktaattori, saati persu, joka saa tehdä ja tekeekin päivittäin kuvottavia hirmutekoja ,jopa omaa kansaansa kohtaan, putlerin ohjauksessa ja suojeluksessa.KADYROV on Tshetsheniassa miltei omavaltainen mutta silti uskollinen Putinille
Eipä taija viittiä tuota oksennusta katsoa.Nyt olen Anon kanssa yhdessä asiassa samaa mieltä. Terot eivät olleet aatteellisia taistelijoita vaan jonkun palkkarenkejä koska ovat elossa ja kovin pelokkaan oloisia. Siinä kenen palkkarenkejä ovat, eroavat näkemykseni Anon kanssa.