Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Loma kutsuu taas. Palaan toivottavasti kesän alussa. Jos en, tapelkaa sopuisasti.
Itse kaipaisin sellaista ominaisuutta, että voisi itsensä bannata joistakin aihe alueista.
Semmoinen on jo olemassa.Kutsutaan nimellä ''itsekuri''....tai koko palstalta.
Kannatan itsebännäysmahdollisuutta.
Semmoinen on jo olemassa.Kutsutaan nimellä ''itsekuri''.![]()
Kirjoitatko sinä monessa paikassa?Jeps.
Laihduttaminen on helppoa. Riittää että syö vähemmän kuin kuluttaa.
Alkoholismista on lapsellisen helppo päästä eroon. On vaan dokaamatta.
Narkomaniakin paranee kun ei vedä.
Peliriippuvuus katkeaa kun lopettaa pelaamisen.
Palstakirjoittelu on helppo lopettaa. Vähän itsekuria vaan...
Tää on tää näppäimistönarkomania aika vaikee tauti.
Kirjoitatko sinä monessa paikassa?
Tarkoitus on muuttaa tietyllä viiveellä kirjoittaminen uraksi. Nyt on vähän sellainen opetteluvaihe menossa. Tästä näkökulmasta mun on hyödyllisempää keskittyä sellaiseen kirjoittamiseen, joka tukee tuota uramahdollisuuden kehittämistä.
Nyt on elämän puolella niin kiire, että en ehdi keskittyä edes tuohon yllä mainittuun.
Linjan mahdollisesti lipsuessa voit käyttää itserankaisua (tm), eli kuvaannollisesti antaa itse itsellesi hieman tukkapöllyä, lyödä karttakepillä sormille, tehdä katumusharjoituksia yms
Juu, tässä on lähes tehokkain metodi seuraava: kun on aamuerektion tapainen aamupissalle mennessä, niin anna pikkukaverin niskaan nasakka luunappi. Kuminauhalla rämpsäyttäminenkin voi olla toimiva. Itserankaisu auttaa aina.
Oon kuitenkin huomaamassa tässä sellaisen kierouden että mun loma-anomuksen sijaan käsitellään aamuerektiota
Täällä käsitellään asiat tärkeysjärjestyksessä, aina ja ehdottomasti.
Kello on jo yli seittemän illalla ja aamuerektio on muka se kiireellisin hoidettava asia?
Älä enää napsi niitä sinisiä karamellejä siitä Hessu Hopon kuvalla varustetusta lootasta. Ne on vääränlaisia superpähkinöitä tähän tilanteeseen.
Nyt kun aiheeseen päästiin, niin tätä käsitellään huuuuolella ja monta päivää.
Kumpaa tätä?