MP-netin loma-anomukset

Saiko muuten Sandaukar iki bännit? Harmi jos näin on.
 
En usko mutta hän on aikiasemminkin saanut bännit ja edelliset bännäykset vaikuttavat siten että mitä useammin olet saanut bännit sen pidempiä seuraavista tulee. Niin että Sardaukarin keisissä on mahdollista että kyseessä on aika monen kukauden bänni.

1 piste - Banni, 1 päivä.
2 pistettä - Banni, 3 päivää.
3 pistettä - Banni, 1 viikko.
4 pistettä - Banni, 2 viikkoa.
5 pistettä - Banni, 1 kuukausi.
6 pistettä - Banni, 2 kuukautta.
7 pistettä - Banni, 3 kuukautta.
8 pistettä - Banni, 6 kuukautta.
9 pistettä - Banni, 12 kuukautta.
10 pistettä - Ikuinen porttikielto.
 
Kyllä mä kauhiasti ihmettelen tätä omatoimibännimatkailua.. Oletteko pohtineet sen moraalia rapauttavaa vaikutusta, täällähän ei enää tiedä mihin voi luottaa. Kyllä kunnon töppöä pitää saada kun töpeksii, ja oma-aloitteisesti vierotukseen lähtevät pitäisi erottaa omaksi poppookseen.
Voisikos sitä luoda tälle selkärangattomalle rintamakarkuruudelle ihan oman leimakirveen. Vaikka 'käpykaarti'.
 
Semmoinen on jo olemassa.Kutsutaan nimellä ''itsekuri''. ;)

Jeps.

Laihduttaminen on helppoa. Riittää että syö vähemmän kuin kuluttaa.

Alkoholismista on lapsellisen helppo päästä eroon. On vaan dokaamatta.

Narkomaniakin paranee kun ei vedä.

Peliriippuvuus katkeaa kun lopettaa pelaamisen.

Palstakirjoittelu on helppo lopettaa. Vähän itsekuria vaan...

Tää on tää näppäimistönarkomania aika vaikee tauti.
 
Puutarhakoriste pyytää synkkään syksyyn asti jatkuvaa palstavieroitusbanaania. Se voi alkaa heti tai vasta huomenna.

Periaatteessa pitäisi runnoa vielä vähän jotain täydentävää siihen hybridiihölmöilyyn jota jaarittelen, mutta väsynyt aivo ei kykene. Näin ollen mulla ei ole tänne nyt mitään annettavaakaan.
 
Jeps.

Laihduttaminen on helppoa. Riittää että syö vähemmän kuin kuluttaa.

Alkoholismista on lapsellisen helppo päästä eroon. On vaan dokaamatta.

Narkomaniakin paranee kun ei vedä.

Peliriippuvuus katkeaa kun lopettaa pelaamisen.

Palstakirjoittelu on helppo lopettaa. Vähän itsekuria vaan...

Tää on tää näppäimistönarkomania aika vaikee tauti.
Kirjoitatko sinä monessa paikassa?
Jos ehti tekemään muutakin, hoitaa välillä kuntoa ja varsinkin harrastaa jotain, niin ei foorumilla roikkuminenkaan mitään paha asia.
Minusta tuntuu jopa hyvältä että olen tapahtumien pulssilla koko ajan - se luo turvallisuudentuntoa. Näppäimistönarkomania tai ei, en ajo lopettaa.
 
Kirjoitatko sinä monessa paikassa?

Tarkoitus on muuttaa tietyllä viiveellä kirjoittaminen uraksi. Nyt on vähän sellainen opetteluvaihe menossa. Tästä näkökulmasta mun on hyödyllisempää keskittyä sellaiseen kirjoittamiseen, joka tukee tuota uramahdollisuuden kehittämistä.

Nyt on elämän puolella niin kiire, että en ehdi keskittyä edes tuohon yllä mainittuun.
 
Tarkoitus on muuttaa tietyllä viiveellä kirjoittaminen uraksi. Nyt on vähän sellainen opetteluvaihe menossa. Tästä näkökulmasta mun on hyödyllisempää keskittyä sellaiseen kirjoittamiseen, joka tukee tuota uramahdollisuuden kehittämistä.

Nyt on elämän puolella niin kiire, että en ehdi keskittyä edes tuohon yllä mainittuun.

Onnea ja menestystä ammatillisen tekstitaitamiseen liittyvän urasuunnittelun parissa! Jos foorumiveljenä voi jotain henkilökohtaista loihea lausumaan, niin suosittelen tällaista: ”Pitkän päälle Datsun.” Eli älä polta itseäsi ja kynäsi lentoa loppuun liian armottomalla urakoinnilla.

Parviälyn positiivisia ulottuvuuksia hyödyntäen: @Maidan on asian ytimessä kertoessaan elämän tasapainottamisen merkityksestä. Itsekuri, josta ystävämme ja huonetoverimme @Herman30 viimeisimmässä viestissään muistuttaa, on kaavailemallasi uralla tuiki tärkeä taito ja sitä on hyvä kehittää harjoittelemalla. Kieltäymyksen jalo taito kehittyy kyllä, kun vain annat sille mahdollisuuden ja uskot omiin kykyihisi.

Linjan mahdollisesti lipsuessa voit käyttää itserankaisua (tm), eli kuvaannollisesti antaa itse itsellesi hieman tukkapöllyä, lyödä karttakepillä sormille, tehdä katumusharjoituksia yms.
 
Linjan mahdollisesti lipsuessa voit käyttää itserankaisua (tm), eli kuvaannollisesti antaa itse itsellesi hieman tukkapöllyä, lyödä karttakepillä sormille, tehdä katumusharjoituksia yms

Juu, tässä on lähes tehokkain metodi seuraava: kun on aamuerektion tapainen aamupissalle mennessä, niin anna pikkukaverin niskaan nasakka luunappi. Kuminauhalla rämpsäyttäminenkin voi olla toimiva. Itserankaisu auttaa aina.
 
Juu, tässä on lähes tehokkain metodi seuraava: kun on aamuerektion tapainen aamupissalle mennessä, niin anna pikkukaverin niskaan nasakka luunappi. Kuminauhalla rämpsäyttäminenkin voi olla toimiva. Itserankaisu auttaa aina.

Mä oon huomannut että niinkin kivuton kikka kuin virtsarakon tyhjentäminen muuttaa aamuerektion lerppuleikiksi.

Tapansa kullakin kuitenkin.

Oon kuitenkin huomaamassa tässä sellaisen kierouden että mun loma-anomuksen sijaan käsitellään aamuerektiota. En tiedä onko niissä juurikaan yhteistä. Eli pistäkääs nyt se syksyyn asti jatkuva hakemus käsittelyyn niin että allekirjoittanut pääsee seuraavaan anomuumien palsta-addiktien vertaistukivierintään.
 
Täällä käsitellään asiat tärkeysjärjestyksessä, aina ja ehdottomasti.

Kello on jo yli seittemän illalla ja aamuerektio on muka se kiireellisin hoidettava asia?

Älä enää napsi niitä sinisiä karamellejä siitä Hessu Hopon kuvalla varustetusta lootasta. Ne on vääränlaisia superpähkinöitä tähän tilanteeseen.
 
Kello on jo yli seittemän illalla ja aamuerektio on muka se kiireellisin hoidettava asia?

Älä enää napsi niitä sinisiä karamellejä siitä Hessu Hopon kuvalla varustetusta lootasta. Ne on vääränlaisia superpähkinöitä tähän tilanteeseen.

Nyt kun aiheeseen päästiin, niin tätä käsitellään huuuuolella ja monta päivää.
 
Mikä on viidenkymmenen villitys? Se alkaa aamulla kun herää, mutta menee ohi nopeasti. Rakko täynnä ei oikein kannata käydä vaimon päälle.

Toista se oli, kun länsi oli nuori ja Reagan presidenttinä. Sinkkubaareja etsittiin. Kerran puolessa vuodessa kännissä saatiin, jos niinkään usein. Mutta pistettiin toki lapanen laulamahan, viisipiikkinen heilumahan. Sitten sitä löydettiin vakituinen matrassi, jonka päällä maata. Kläppiä alkoi pyöriä pitkin nurkkia. Masentuneena mies istui, välillä katsellen mietteissään ikkunasta pihatielle. Minne tuo johti? Olisiko seikkailutien päässä jotain vai vain kapakka?

Sittten joku keksi netin...
 
Back
Top