MP-netin loma-anomukset

baikal

Supreme Leader
sotajätkän innostamana perustan tällaisen vääpelin toimiston loma-anomuksille. Tähän voi perustellen esittää anomuksiaan ja niitä käsitellään jahka ehditään. Joskus operatiivinen tilanne ei salli minkäänlaisia vapautuksia. Kuten huomasitte, jopa Barbarossa 2 perusteluna ei aiheuta mitään ihmeellistä vipinää loma-anomusten käsittelyssä.
 
Puutarhakoriste pyytää palstavieroitushoitoa tästä yöstä alkaen ja vähintään pariksi kuukaudeksi. Puoli vuottakin olisi ihan hyvä.

Pliis, pliis, pliis, pliis....
 
Meitsi on ollut viime aikoina lähinnä AWOL. Moderaattorit tuskin voivat määrätä poistumiskieltoa mpnetistä? :D

Mutta kyllä minä isossa kuvassa olen täällä kuin :poop: Junttilan tuvan seinässä. Ette te minusta vapaaehtoisesti eroon pääse.
 
Mullekin kelpais noin kuukauden mittainen banaani. Koitan tässä vieroittaa itseni liiallisesta internetin käytöstä, koska ajatukset pitäisi keskittää ihan muihin asioihin. Täällä tulee pööpöiltyä ihan liikaa.
 
Anon kiireellisesti lomaa minimissään 2-3kk. Bannin alkaminen toivotusti Maanantaina
Mikäli loma-anomusta ei hyväksytä, otan ritolat ja tulen takaisin kun tulen (kännissä).
Toivon vahvasti usean kuukauden bannia.
Syy. Jokaisella miehellä on selitys ja persereikä, joten en jaksa alkaa selittämään.
 
Viimeksi muokattu:
Syy. Jokaisella miehellä on selitys ja persereikä, joten en jaksa alkaa selittämään.
Mikäs mies se semmoinen on joka ei pysty olemaan poissa ilman bänniä. :p
Onko tämä foorumi todella noin koukuttava että vaikka olisi jotain parempaa ja viisampaa tekemistä ei pysty olemaan poissa.
 
Ei se siitä ole kiinne.
Vastahan tässä ollut melkein 6kk hiljaiselossa. Viime 4viikko ollut aktiivisempi.
Mutta niinkuin sanoin selitys ja persereikä.
 
Pihatonttu: hyväksytty hsl. Kesto kuukausia.:cool:

Valitettavasti vieroitusbänni kesti vain viikon verran joten anon jatkoa vähintään juhannuksen yli.

Voin vaikkapa miettiä bännin aikana sitä, että mitä uutta ja hyödyllistä sanottavaa hybridivaikuttamisen saralta voisi keksiä. Muutama siihen aihepiiriin liittyvä ajatus koittaa epätoivoisesti muhia pääkopassa.
 
Mikäs mies se semmoinen on joka ei pysty olemaan poissa ilman bänniä. :p
Onko tämä foorumi todella noin koukuttava että vaikka olisi jotain parempaa ja viisampaa tekemistä ei pysty olemaan poissa.

Alkoholisteille on AA.

Narkomaaneille on NA.

Seksiriippuvaisille on... jotain vierihoitoryhmiä varmaan.

Älykkyyteen sairastuneiden vertaistukiryhmänä on Mensa.

Keskustelupalstariippuvaisille on vähän paha perustaa vertaistukiryhmää. "Hei, haluaisin liittyä vertaistuki-, toiminta-, keskustelu- ja kanssakäymisriippuvuudesta irti auttavaan ryhmään jossa ei tarvitse osallistua mihinkään vertais.... ööö..."

Eli Baikalin bännikarttu vaan raikaamaan.
 
Saakeli,,,,,tälläisesta en tiennytkään! Olin omatoimibannissa,,,,vain se väbän leima puuttu siitä puuttuvasta anomuksesta....Saako tästä nyt päävartiokeikkaa missä Sotakissat ovat vastaanottamassa rautoineen ja patukoineen?:eek:
 
Itse kaipaisin sellaista ominaisuutta, että voisi itsensä bannata joistakin aihe alueista. Olen kohtuullisesti tässä itse hillinnällä onnistunut, mutta kun ihminen on heikko ja joskus tulee lurkattua yleistä ketjua, esim. nyt just vihapuhe ketju. Ei kristus tuu kuin paha mieli, vaikka täällä hyviä kirjoituksia ja ne osaltaa auttaa uskomaan ihmisten normaali ajatteluun. Kokonais kuva maailman menosta pelottaa.

Olen yrittänyt tietoisesti itseäni "suojella" klikki otsikoilta, en aukaise niitä. Lopettanut television katselun minimiin. Nettipalstoilla vältän poliittisia ketjuja.

Kaikkeen pitäisi osata suhtautua oikealla toleranssilla. Läpi historian ihan kaikissa asiossa pieni äänekäs vähemmistö on saanut aikaan illuusion, että ovat enemmistön asialla.
Itsellä ollut yks tärkein ohjaava elämänarvo ettei vääryyden edessä lasketa katsetta kengän kärkiin. Nykyään tuntuu, että on liikaa näitä kengän kärjen katselijoita.
Eilen oli paska päivä, kun erehdyin lukemaan aamulla Ylen sivuilta mielipidekirjoituksen "feministi on väsynyt". Omaa tyhmyyttä se tietysti on, kun tuollaisa lukee vaikka otsikko jo varoitti.

Kokonaan palstan seuraamista en haluaisi lopettaa. Tykkään niin paljon tuosta historia osuudesta. Spostiin tulee viesti, jos joku kirjoittaa kysymyksiä vastauksia osioon. Se on ollut nyt mukavan aktiivinen ja siellä on välillä ihan timanttisia kysymyksiä.
 
Back
Top