MP-netin loma-anomukset

Mikä on viidenkymmenen villitys?

...Toista se oli, kun länsi oli nuori...

Olisiko seikkailutien päässä jotain vai vain kapakka?

Sittten joku keksi netin...

Jos Vonkalle alkaa iskeä tuon tyyppinen nostalgia ja seikkailunhalu, niin ehdotan lääkkeeksi Riko Immosen erinomaista teosta aiheesta. Sen nimi on "HD-miehen seikkailut”.

Jos sekään ei auta, niin ei kun mulle palkattomiin lapiohommiin. Kyllä siinä kaukokaipuu katoaa.
 
Jos Vonkalle alkaa iskeä tuon tyyppinen nostalgia ja seikkailunhalu, niin ehdotan lääkkeeksi Riko Immosen erinomaista teosta aiheesta. Sen nimi on "HD-miehen seikkailut”.

Jos sekään ei auta, niin ei kun mulle palkattomiin lapiohommiin. Kyllä siinä kaukokaipuu katoaa.

Taitaa iskeä se lapionakki. Huumorikirjoittaminen kyllä on taidetta, mutta muuten en ole kiinnostunut maailman kalleimmasta toimimattomasta puolivalmisteesta, eli HD:sta. Elleivät kehitä mallia, jossa on iso magneetti, joka kerää ne putoilevat ruuvit ja mutterit talteen. Mutta aion kyllä ajaa Alppien halki Stelvion solan kautta Moto Guzzilla.
 
Taitaa iskeä se lapionakki. Huumorikirjoittaminen kyllä on taidetta, mutta muuten en ole kiinnostunut maailman kalleimmasta toimimattomasta puolivalmisteesta, eli HD:sta.

Tarkkasilmäinen saattaa huomata kyseisessä teoksessa jotain sellaista ironiaa ja sarkasmia, joka ehkä iskisi teikäläiseen.

Käsittelee enemmänkin keski-iän kriisin, kyvyttömyyteen perustuvan sankaruudenmetsästyksen ja elämän pettymysten suhdetta erilaisiin itsepetoksen ja sosiaalisten kulissien sillisalaattiin kuin muttereita, pultteja ja niiden kiinni pysymistä.

Toki mukana on myös muttereita ja pultteja, mutta enemmänkin inhimillisen anatomian kuin mekaanisten koneiden näkökulmasta.

Mutta tervetuloa vaan lapioimaan. Tykkäätkö enemmän juurakkoisesta savesta vai tienpohjan kaltaisen tiukkaan painuneen karkean aineksen lapioimisesta? Molemmat pitää tehdä vaakasuoralla lapionliikkeellä niin että jälki on mahdollisimman tasaista.
 
Mutta tervetuloa vaan lapioimaan. Tykkäätkö enemmän juurakkoisesta savesta vai tienpohjan kaltaisen tiukkaan painuneen karkean aineksen lapioimisesta? Molemmat pitää tehdä vaakasuoralla lapionliikkeellä niin että jälki on mahdollisimman tasaista.

Voisihan tuota kirjaa tietysti kokeilla.
 
Baikal... Huhuu... Mites se mun loma-anomuksen käsittely etenee nyt kun aamuerektioiden käsittely (pun puoli-intendentti vai miten se nyt menikään) on edennyt superpähkinöistä ruuvi-mutteri-anatomian kautta kirjojen kokeilemiseen?
 
Kello on jo yli seittemän illalla ja aamuerektio on muka se kiireellisin hoidettava asia?

Älä enää napsi niitä sinisiä karamellejä siitä Hessu Hopon kuvalla varustetusta lootasta. Ne on vääränlaisia superpähkinöitä tähän tilanteeseen.
Baikal... Huhuu... Mites se mun loma-anomuksen käsittely etenee nyt kun aamuerektioiden käsittely (pun puoli-intendentti vai miten se nyt menikään) on edennyt superpähkinöistä ruuvi-mutteri-anatomian kautta kirjojen kokeilemiseen?
Käsittelyaika virallisissa asioissa on 6kk..
 
Mun mielestä pikkuveikkojen aamuisia paraatimarsseja käsiteltiin silleen passiivissa ettei otettu kantaa siihen että ketkä niihin paraateihin osallistuvat. Kukin tarkkailkoon omaansa ja jättäköön palstakaverin pikkuveikan aamuasennon kyseisen yksikön kalustotarkastuksista huolehtivan virkanaisen vastuulle.

Aamuun on enää muutama tunti joten otan taas vieroitusvinkumisvaihteen päälle....

31.5. Tehty lisäys:

Ilmeisesti tänä iltana alkaa palstavieroistushoito itse pyydetyllä banaanimatkalla, joten toivottelen muille palsta-aktiiveille ja -passiiveille lepoisan onnellista kesää!
 
Viimeksi muokattu:
Lähden taas puntikselle.

Toivottavasti ei tule "Pekkaa", kun joskus luikin maailmalta takaisin.
 
Pihatontulle omatahtoista bannia epämääräiseksi ajaksi. Pisteiden kumuloiva vaikutus ei avaudu mulle lainkaan, joten se on ihan tuurissaan, mitä alasimesta tulee. :devilish:
 
Pihatontulle omatahtoista bannia epämääräiseksi ajaksi. Pisteiden kumuloiva vaikutus ei avaudu mulle lainkaan, joten se on ihan tuurissaan, mitä alasimesta tulee. :devilish:

Epäilen, että kevät aiheuttaa hellämielisyyttä ;)
 
Tarttis pysyä täältä poissa.

Jos pyydän bänniä, niin en voi tarkistaa omista kirjoituksistani hassuja juttuja.

Jos pyydän tunnusten poistamista niin pääsenkö silti lunttaamaan vanhoja horinoitani tarpeen vaatiessa ? (Ja välillä vilkaisemaan ihan vähän että onko jotain mielenkiintoista...)
 
Täten juhlallisesti anon itselleni tunnusten poistamista.

Syynä on pahanlaatuiseksi päässyt palstariippuvuus ja tarve saada omassa elämässä aikaan jotain hyödyllistä.

Ylläpidolla on mun spostiosoite ja siinä mun nimi riittävällä tarkkuudella eli jos joskus haluan palata, niin ylläpito pystyy tekemään luotettavan tunnistuksen.

Jatkan varmaan satunnaisena lukijana. Kirjoittamisen pois jääminen vähentää kuitenkin intensiteettiä ja ajankäyttöä riittävästi.

Toivon että tunnusten roviolle paiskaaminen tapahtuu tällä viikolla.
 
Minä en ano mitään.

Mutta tulinpahan vaan toteamaan, että kun omaehtoisen AWOL-putken jälkeen taas tulin tänne paikalle, niin aika nopeasti teen taas sitä ihan samaa: Sotken aikuisten ketjuja kaikenlaisilla sivuhuomautuksilla, v-käyrän noususta kumpuavilla vuodatuksilla ja hah-hah-hauskoilla vitseillä. Ehkä muutama minkkikuvakin tänne irtoaa johonkin väliin.

Niin että itkekää sitten sen tiukan sotilaallisen sisällön perään...multa sitä ei saa... :sneaky:
 
Back
Top