MV-lehti

MV-"lehden" uutisoinnissa tuntuu jo maalaisjärjellä, että Suomen mielenterveyshuolto käyttää liian paljon avohoitoa.... Tosin ulkomailtahan nuo enimmäkseen kirjoittelevat.


MV-lehden sloganiksi sopisi kyllä erittäin hyvin "kännissä ja läpällä".
 
MV-lehden sloganiksi sopisi kyllä erittäin hyvin "kännissä ja läpällä".

Kukas se Tuntemattomassa sanoikaan (sopii MV-lehteen): "Siehän heität huumoria ihan tosissaan..." Tai jotenkin sinnepäin.
 
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005296887.html
Tämän Minneapolisin ampumis tapauksen poliisin taustat MV lehti uutisoi ilmeisesti ensimmäisenä. Olisiko iltasanomat uutisoinut ilman MV:tä?
Koita nyt hieman saada perspektiiviä. Ei MV-paska maailmaa heiluta.
Juttu on ollut mm Washington Postissa. Olivatkohan lukeneet MV-paskaa?

Poliittisen korrektiuden ja yltiösuvaitsevaisuuden kannalta ilkeistä asioista taitaa MV kertoa Suomessa usein ensimmäisenä, oli se "mediana" muuten sitten ihan mitä sattuu.
 
Mutta jos on ulkomaalainen uutinen kannattaa vilkaista sen maan mediasta josko löytyisi tarkempaa selostusta kuin kotimaan mediasta eikä olettaa että suomalainen media kertoo kaiken.
 
Oliko Suomeksi? Kyllä se nyt vaan niin on että Suomalainen media olisi mielellään jättänyt taustat sinne pimentoon.
VMP.

Niin kuin suomalainen media olisi suuri salaliitto.

Kyllä suomalaisessa mediassa on vasemmistolaisia toimittajia, ja vihreitä ja molempia paljon.

Suomalainen media ei kuitenkaan ole mikään monoliitti, vaan kyllä erilaisia ja eri painoarvoa omaavia julkaisuja on laidasta laitaan. Tässä on turha esittää että MV-paska olisi tehnyt jotain ainutlaatuista. Kun valtamedia menee jonkin lajin liturgiaan, ennen pitkää tähän tulee reaktio ja kupla puhkeaa.

Olisi ollut hyvä jos vastuullisempi julkaisu kuin MV-paska olisi kyseenalaistanut liturgiaksi menneen valtamedian touhun turvapaikanhakijoiden osalta.

Mutta onhan median salaliitto ihan kiva jutska samanmielisten kesken turista...
 
VMP.
Olisi ollut hyvä jos vastuullisempi julkaisu kuin MV-paska olisi kyseenalaistanut liturgiaksi menneen valtamedian touhun turvapaikanhakijoiden osalta.
Mutta onhan median salaliitto ihan kiva jutska samanmielisten kesken turista...

Olisihan se ollut parempi, mutta kun sellaista "vastuullisempaa" julkaisua ei ole :(
 
VMP.

Niin kuin suomalainen media olisi suuri salaliitto.

Kyllä suomalaisessa mediassa on vasemmistolaisia toimittajia, ja vihreitä ja molempia paljon.

Suomalainen media ei kuitenkaan ole mikään monoliitti, vaan kyllä erilaisia ja eri painoarvoa omaavia julkaisuja on laidasta laitaan. Tässä on turha esittää että MV-paska olisi tehnyt jotain ainutlaatuista. Kun valtamedia menee jonkin lajin liturgiaan, ennen pitkää tähän tulee reaktio ja kupla puhkeaa.

Olisi ollut hyvä jos vastuullisempi julkaisu kuin MV-paska olisi kyseenalaistanut liturgiaksi menneen valtamedian touhun turvapaikanhakijoiden osalta.

Mutta onhan median salaliitto ihan kiva jutska samanmielisten kesken turista...

Tosiaan ilman MV julkaisua moni juttu olisi onnistuttu salaamaan laittomiin siirtolaisiin liittyen.
Minulle se riittää ja olen kiitollinen siitä paikallisesta tiedosta, maailman asiat taas selviävät seuraamalla maailmaa.
Olen samaa mieltä että esimerkiksi HS on ihan avoimesti liputtanut liberaalia ja pasifistista maailmankuvaansa joten kyseessä ei ole salaliittolaisuus, ihmiset vain usein yllättyvät kun joku elää kuten saarnaa.
 
  • Tykkää
Reactions: jak
Olisihan se ollut parempi, mutta kun sellaista "vastuullisempaa" julkaisua ei ole :(
Niin, ei ehtinyt syntyä. Olisi sellainen tullut, mutta MV-paska ehti ensin. Julkaisun kehitys nykyiseen venäjäensin-moodiin onkin sitten kiinnostavaa. Paljonko tuli yrittäjän taustasta, ja tällä en tarkoita sukunimeä vaan rikollisia piirejä, ja paljonko valinnoista jotka hän on tehnyt matkan varrella ja missä vaiheessa itänaapuri oli mukana.. ?
 
Ei adamia kannata kiusata, hyvin ruotsalaisen kaltainen kanta on niitattu...
Ei minua kiusata. Toi oli kyllä taas päivän lovekomentti. Olen käsittääkseni perustellut kirjoittamani tässä yllä. Sinä taas lähdit henkilökommenttiin. Eiköhän se ollut odotettavissa.

Ja mikä on "ruotsalaisen kaltainen kanta"? Olen hyvin kriittinen Ruotsissa harjoitettuun keskustelun kieltäviin "åiktskorridor" tyyppisiin tabuihin ja eufemismien käyttöön. Se on kuitenkin eri asia kuin suuri salaliitto.

Jos haluat vittuila, vittuile kunnolla ja jos haluat keskustella MV-paskasta, keskustele MV-paskasta.
 
Niin, ei ehtinyt syntyä. Olisi sellainen tullut, mutta MV-paska ehti ensin. Julkaisun kehitys nykyiseen venäjäensin-moodiin onkin sitten kiinnostavaa. Paljonko tuli yrittäjän taustasta, ja tällä en tarkoita sukunimeä vaan rikollisia piirejä, ja paljonko valinnoista jotka hän on tehnyt matkan varrella ja missä vaiheessa itänaapuri oli mukana.. ?

Miettinyt joskus, että miksi vastuullinen media ei ole itseohjautuvasti yrittänyt poistaa mv:n kaltaisten(huono vertaus) tarvetta?
En ihan purematta niele näitä "vastuullisen median" vetoomuksia ja sisäministeriön "aivomyrskyjä" merkityksettöminä yksittäistapauksina.
 
Miettinyt joskus, että miksi vastuullinen media ei ole itseohjautuvasti yrittänyt poistaa mv:n kaltaisten(huono vertaus) tarvetta?
En ihan purematta niele näitä "vastuullisen median" vetoomuksia ja sisäministeriön "aivomyrskyjä" merkityksettöminä yksittäistapauksina.
Miksi pörssikuplia syntyy?
 
Ei minua kiusata. Toi oli kyllä taas päivän lovekomentti. Olen käsittääkseni perustellut kirjoittamani tässä yllä. Sinä taas lähdit henkilökommenttiin. Eiköhän se ollut odotettavissa.

Ja mikä on "ruotsalaisen kaltainen kanta"? Olen hyvin kriittinen Ruotsissa harjoitettuun keskustelun kieltäviin "åiktskorridor" tyyppisiin tabuihin ja eufemismien käyttöön. Se on kuitenkin eri asia kuin suuri salaliitto.

Jos haluat vittuila, vittuile kunnolla ja jos haluat keskustella MV-paskasta, keskustele MV-paskasta.

Poliittisesti korrekti...
Ei ole kyse mistään salaliitosta vaan STT-vetoisesta valtamediakentän yhteisestä julkilausumasta vastuullisen median puolesta..itse kuvittelen vastuullisen median toimintaan kuuluvan myös hankalista ja ikävistäkin asioista kertominen tiedonvälitys tarkoituksessa ilman tabuja ja villasukkien keräämistä...

Realistisella tiedonvälityksellä olisi syöty mv-hetkessä, asiasta voi ja saakin olla erimieltä.
Olisi jäänyt "pörssikuplatkin" syntymättä...

MV on täyttä paskaa ja näyttäisi valuvan vielä syvemmälle ryssän touhujen kautta.

Tarkoituksena ei ole eikä ollut vittuilla sinulle.
 
Niin, ei ehtinyt syntyä. Olisi sellainen tullut, mutta MV-paska ehti ensin. Julkaisun kehitys nykyiseen venäjäensin-moodiin onkin sitten kiinnostavaa. Paljonko tuli yrittäjän taustasta, ja tällä en tarkoita sukunimeä vaan rikollisia piirejä, ja paljonko valinnoista jotka hän on tehnyt matkan varrella ja missä vaiheessa itänaapuri oli mukana.. ?


Tuo venäjä ensin linja on kyllä perseestä, mutta ei sulje pois sitä, että MV kertoo "ilkeistäkin" asioista, joista oikeaksi mediaksi itseään väittävät haluavat vaieta.
 
Back
Top